javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 10, 2007 20:02:48 GMT 1
hebben jullie maandag geert peeters in man bijt hond gezien.hij gaf een rondleiding achter de schermen voor zijn moeder.leuk om te zien.en je hoort duidelijk het verschil tussen hem en rené.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 10, 2007 20:12:15 GMT 1
hebben jullie maandag geert peeters in man bijt hond gezien.hij gaf een rondleiding achter de schermen voor zijn moeder.leuk om te zien.en je hoort duidelijk het verschil tussen hem en rené. Ik heb de herhaling deze middag gezien, op aanraden van een paar mensen op Clubs! Was inderdaad een 'aanrader', zeer leuk om alles eens een beetje van backstage te zien!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 10, 2007 20:37:02 GMT 1
hebben jullie maandag geert peeters in man bijt hond gezien.hij gaf een rondleiding achter de schermen voor zijn moeder.leuk om te zien.en je hoort duidelijk het verschil tussen hem en rené. Ik heb de herhaling deze middag gezien, op aanraden van een paar mensen op Clubs! Was inderdaad een 'aanrader', zeer leuk om alles eens een beetje van backstage te zien! jammer,jammer, dat heb ik, gemist! DJU! dat had ik nochtans graag willen zien. Hopelijk zenden ze het zondag nog eens uit?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 10, 2007 20:38:49 GMT 1
jammer,jammer, dat heb ik, gemist! DJU! dat had ik nochtans graag willen zien. Hopelijk zenden ze het zondag nog eens uit? Misschien zit het inderdaad in de weekcompilatie.. Was ook van plan daarnaar te kijken, maar zapte toevallig op de herhaling van vanmiddag!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 10, 2007 21:22:19 GMT 1
Ik heb de herhaling deze middag gezien, op aanraden van een paar mensen op Clubs! Was inderdaad een 'aanrader', zeer leuk om alles eens een beetje van backstage te zien! jammer,jammer, dat heb ik, gemist! DJU! dat had ik nochtans graag willen zien. Hopelijk zenden ze het zondag nog eens uit? moest ge nu iemand kennen die een digibox heeft, kan je het altijd (tot 7 dagen na datum) opvragen hé!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 25, 2007 8:56:07 GMT 1
wie vinden jullie de beste understudie voor gaston de belg of de nederlander.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 25, 2007 10:51:39 GMT 1
Marc-Peter! Ongetwijfeld ! De stem mocht wel ietsje meer à la René zijn maar het stoere vindt je wel bij MP! Daarentegen is Geert Peters (de Belg), heel droog en een tikkeltje vrouwelijk in zijn spel maar hij heeft wel een krachtige stem die wel past bij Gaston.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 25, 2007 11:02:39 GMT 1
Weet er iemand wie van die 2 er zondagmiddag opgaat als Gaston? En of er andere understudy's opgaan?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 25, 2007 11:30:35 GMT 1
Dieter Verhaegen neemt beide voorstelling voor zich in de rol van Lumière, Peter van de Velde heeft normaal zijn laatste voorstelling nu vrijdag maar hij probeert de voorstelling van zaterdagavond nog te halen (omwille van Piet Piraatshows in Nederland). Ik had ook vernomen dat Marc-Peter van der Maas niet aanwezig zal zijn zondag en dus Geert Peeters op zal gaan als Gaston. Als Marc-Peter er niet is heb je dus ook zowiezo understudy D'Oncre, vermits Dieter al Lumière is ligt het dus tussen Dimitri Verhoeven en Tijl Dauwe... Over Gaston en D'Oncre kunnen wrs nog andere forumleden je helpen . De andere rollen worden normaal vertolkt door de 1ste cast!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 25, 2007 15:40:14 GMT 1
ik vind marc peter toch beste.ik heb geert gehoord bij man bijt hond.en ik vond zijn stem er niet bij passen. zijn er toevallig foto's van d'oncre op internet te vinden.want ik heb hem nooit van dichtbij gezien.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 25, 2007 16:22:03 GMT 1
Dieter Verhaegen neemt beide voorstelling voor zich in de rol van Lumière, Peter van de Velde heeft normaal zijn laatste voorstelling nu vrijdag maar hij probeert de voorstelling van zaterdagavond nog te halen (omwille van Piet Piraatshows in Nederland). Ik had ook vernomen dat Marc-Peter van der Maas niet aanwezig zal zijn zondag en dus Geert Peeters op zal gaan als Gaston. Als Marc-Peter er niet is heb je dus ook zowiezo understudy D'Oncre, vermits Dieter al Lumière is ligt het dus tussen Dimitri Verhoeven en Tijl Dauwe... Over Gaston en D'Oncre kunnen wrs nog andere forumleden je helpen . De andere rollen worden normaal vertolkt door de 1ste cast! Oke thx, dan weet ik toch al iets meer. Dan heb ik ook 2 verschillende Lumière's gehad. D'Oncre weet ik niet meer wie dat was toen ik vorige keer ging.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 25, 2007 17:06:13 GMT 1
Je loopt achter qua informatie, Boris/Rowan!
Marc-Peter van der Maas zal wél aanwezig zijn zondag en de rol van Gaston spelen! Dieter Verhaegen speelt inderdaad Lumière, dus ik veronderstel dat Dimitri Verhoeven als D'Oncre op zal gaan!
René Van Kooten zal ook het hele weekend aanwezig zijn, naast het podium althans!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 25, 2007 17:08:03 GMT 1
dimitri is goed al d'oncre.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 25, 2007 18:18:53 GMT 1
Je loopt achter qua informatie, Boris/Rowan! Ik dacht al dat ik iets gemist had , met al die fanclubs! Vandaar dat ik ook verwees dat er wel iemand op het forum zou zijn die daar duidelijkheid kon in scheppen . Dan zal zaterdag Geert mss opgaan of niet?
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 25, 2007 18:19:05 GMT 1
wie vinden jullie de beste understudie voor gaston de belg of de nederlander. de nederlander vind ik de beste.
|
|