|
Post by treesje on Apr 27, 2007 22:45:23 GMT 1
Peter overdrijft enorm, maar het vervelende daarvan vind ik dat het niet eens uit zichzelf komt. Hij is gewoon een kopie van Carlo die ook te veel overdreef. Peter wil enkel de mensen aan het lachen brengen met onozeliteiten, Derek en Dieter hebben begrepen wie Lumiere is
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 28, 2007 9:24:31 GMT 1
ik vond toen ik naar deshow ging dat dieter er echt een seksistische kaars van maakte.he tkan zijn dat peter dat ook doet.maar ik vond het geen geslaagde lumiere.voor de rest een fantastische musical.ik denk ook dat de tissuebox bij kom erbij veel werk zal hebben bij de laatste voorstelling.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 28, 2007 13:35:45 GMT 1
René Van Kooten zal ook het hele weekend aanwezig zijn, naast het podium althans! Is nu toch veranderd: René zal het terrein van de Stadsschouwburg - hopelijk veilig en zonder meer scheuren en breuken! - verlaten na de middagvoorstelling zondag.. Kwestie van zijn voet niet te veel te belasten in de drukte van de laatste show en zo! Hij zal dus niet in de zaal zitten bij de laatste..
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 29, 2007 8:28:45 GMT 1
René Van Kooten zal ook het hele weekend aanwezig zijn, naast het podium althans! Is nu toch veranderd: René zal het terrein van de Stadsschouwburg - hopelijk veilig en zonder meer scheuren en breuken! - verlaten na de middagvoorstelling zondag.. Kwestie van zijn voet niet te veel te belasten in de drukte van de laatste show en zo! Hij zal dus niet in de zaal zitten bij de laatste.. dat zal wel , zoals die trappen buiten er nu uitzien...
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 29, 2007 8:37:19 GMT 1
Is nu toch veranderd: René zal het terrein van de Stadsschouwburg - hopelijk veilig en zonder meer scheuren en breuken! - verlaten na de middagvoorstelling zondag.. Kwestie van zijn voet niet te veel te belasten in de drukte van de laatste show en zo! Hij zal dus niet in de zaal zitten bij de laatste.. Misschien dat hij wel backstage blijft plakken bij de rest van de cast?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 29, 2007 9:26:27 GMT 1
allé, voor mij zit het er weeral op! Wat was het weer een beauty!
Aan heel de cast en alle medewerkers: knap werk geleverd, en hopelijk tot snel!
Aan iedereen die vandaag nog gaat: geniet er maar van hé!
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 29, 2007 21:46:03 GMT 1
Ik ben naar de middagvoorstelling geweest. En het was prachtig !!
Ik heb wederom genoten als een klein kind. Ik heb op het laatste enkele tranen moeten wegvegen, zelfs tijdens het applaus had ik nog wateroogjes.
Het was een prachtige productie, super gebracht door de ganse cast en ook de andere medewerkers achter de schermen hebben hun best gedaan om dit spektakel tot zoiets prachtigs te maken.
|
|
|
Post by theaterfreak on May 1, 2007 17:47:18 GMT 1
weet er iemand waarom Peter van de Velde er niet bij was zondag??
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 1, 2007 18:10:15 GMT 1
Peter van de Velde had shows van Piet Piraat en had eerder dat weekend zijn laatste al gespeeld.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on May 1, 2007 19:54:49 GMT 1
Spijtig dat hij niet met de rest van de cast kon afscheid nemen... Maar ik vond het wel leuk om Dieter aan het werk te zien als Lumière.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 1, 2007 20:32:03 GMT 1
Vond het ook zeer verdiend voor Dieter om de laatste te mogen spelen! Na zijn hele carrière als swing in Nederland en bijna niet te mogen opgaan is dat hier in België ruimschoots goed gekomen!
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on May 2, 2007 20:40:16 GMT 1
Ik heb ook genoten van de laatste voorstelling! Ik kreeg het echt koud op het einde - ondanks de hitte in de zaal ... Ik vond het echt ontroerend! En Dieter was zeker en vast een heel goeie Lumière! Ik vond hem zeker even goed als Peter. Hij vulde de rol idd op zijn eigen manier in, anders maar minstens even grappig - vind ik toch...
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 3, 2007 1:39:41 GMT 1
Liselot en ook Renée: amen ;-)
|
|
|
Post by treesje on May 3, 2007 14:20:47 GMT 1
ik vond toen ik naar deshow ging dat dieter er echt een seksistische kaars van maakte.he tkan zijn dat peter dat ook doet.maar ik vond het geen geslaagde lumiere.voor de rest een fantastische musical.ik denk ook dat de tissuebox bij kom erbij veel werk zal hebben bij de laatste voorstelling. Dan had ik wel eens je reactie op Peter willen weten, als je Dieter al seksistich vond
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 3, 2007 15:45:01 GMT 1
ja ik vind het ook spijtig dat ik peter niet aan het werk heb gezien.ik vond het financieel wat moeilijk om de show 2 maal te bekijken.misschien ooit.
|
|