|
Post by douaniertje on Mar 19, 2007 11:16:17 GMT 1
Dag mensen allemaal, in de link een filmpje, zodat men zelf kan zien hoe mooi het is. Het zal inderdaad wel afhangen van persoonlijke smaak, maar ik ben er zeker weg van! Ben al 2x gaan kijken en wacht nu totdat iemand me op een derde keer trakteert ;o))) Weet er iemand een site met meer gegevens over Steve Beirnaert?
Link is verwijderd
Geniet van het filmpje !!!!!
Gewijzigd door Catherine - Reden zie forum regel nummer 3.
|
|
steve
Auditie kandidaat
|
Post by steve on Apr 3, 2007 20:06:45 GMT 1
Hallo,
Ik heb vandaag voor drie shows tickets gekocht, nu zaterdag 7/4, zat 21/4 en naar traditie de laatste voorstelling op 29/4...
Kunnen jullie mij misschien al meer info geven over de cast van die speeldagen? 21/4 en 29/4 zijn misschien nog wat veraf maar voor nu zaterdag 7/4 dan? Laat maar komen in popel!!
Heel raar maar een paar dagen nog geen vooruitzichten op een show en na m'n vriend overhaalt te hebben om meer dan 1 keer te gaan opeens 3 keer BATB. (stiekem een extra voorstelling genomen vooe met mijn zus) Mijn dag was meteen weer goed...
groetjes!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 3, 2007 20:21:02 GMT 1
oeps , te snel op enter gedrukt
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 3, 2007 20:22:54 GMT 1
heeft er al iemand deze musical gezien met Sasha? Hoe is dat al geweest? kheb Sasha al gezien. persoonlijk zie ik Ann liever . zij is de gedroomde Belle. en haar stembereik is groter en mooier. ja: een award voor ons Ann zou heel terecht verdiend zijn.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 4, 2007 8:54:58 GMT 1
welke understudies zullen er zondag 8 april opgaan ?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 4, 2007 18:54:15 GMT 1
eigenlijk toch wel grappig hé, dat er al zoveel mensen toch naar die laatste show gaan! Wij doen dat ook altijd ! Omdat er dan toch een iets andere sfeer hangt hé! Niet?
|
|
|
Post by estherl on Apr 4, 2007 20:07:27 GMT 1
welke understudies zullen er zondag 8 april opgaan ? Marc-Peter van der Maas als Gaston (speelt normaal D'oncre), Dieter Verhaegen als Lumière (Peter is er iig niet, ik neem aan dat Dieter dan speelt?) en Dimitri Verhoeven als D'oncre. Ik heb hun al een keer in die rollen mogen zien en ik vond het zeer geslaagd. ;D De twee zaterdagen zeer waarschijnlijk Marc-Peter als Gaston en dus Dimitri Verhoeven als D'oncre. 7/4 waarschijnlijk Dieter als Lumière (of mss Tijl Dauwe) en op 29/4 Dieter. 29/4 speelt waarschijnlijk Marc-Peter van der Maas. Weet iemand trouwens wanneer de u/s Babette opgaat? Ik heb goede dingen gehoord over haar...
|
|
|
Post by michael on Apr 4, 2007 22:54:23 GMT 1
Ik heb Sacha Roosen nu ook aan het werk gezien. Ik ben een grote fan van haar, en ik was weken aan het af tellen om de musical een 2e keer te zien met Sacha, eerst was ik teleurgesteld dat ik de eerste keer Ann had, maar moet nu wel toegeven dat Ann honderd keer beter is dan Sacha. begrijp me niet verkeerd, Sacha deed het heel goed en ik ben blij dat ik haar aan het werk heb gezien, en ik blijf fan van haar ;D. Maar Ann blijft de echte Belle. Chapeau Ann.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 4, 2007 23:13:39 GMT 1
Ik ga de laatste dag maar dan wel de middagvoorstelling dus niet de allerlaatste voorstelling.
Ben wel benieuwd om de eventuele understudy's bezig te zien. Ik heb tijdens de eerste keer de bijna voltallige 1e cast gehad. (Alleen Jan Schepens ontbrak).
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 5, 2007 11:26:23 GMT 1
@ ETSHERL : ik heb de inderstudy van Babette gezien. ze deed dat ook heel goed . maar kweet er niks van wanneer ze nog opgaat.
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 6, 2007 16:23:39 GMT 1
hallo, ik ga volgende week donderdag (12 april) naar de namiddagvoorstelling kijken (voor mijn verjaardag ). weet er iemand welke understudies dan spelen? ik weet dat Sacha Belle speelt en Gaston wordt natuurlijk ook gespeeld door een understudy (ik vind het spijtig dat ik René nu niet meer kan zien spelen, we hadden vorige keer ook een understudy en ik had gehoopt hem nu toch nog te zien, omdat hij zo goed zou zijn... maar niets aan te doen natuurlijk - ik vond die understudy trouwens ook heel goed, ik had eerst niet door dat het René zelf niet was die speelde ) x
|
|
|
Post by esmeralda on Apr 7, 2007 10:57:18 GMT 1
Je hebt donderdag Geert Peters als Gaston.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 8, 2007 22:27:10 GMT 1
Vandaag om 18u was het eens te meer een spetterende show. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. En jammer genoeg moeten we nu al beginnen met afkicken . Hééél erg..... :$
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 9, 2007 13:31:53 GMT 1
hallo, ik ga volgende week donderdag (12 april) naar de namiddagvoorstelling kijken (voor mijn verjaardag ). weet er iemand welke understudies dan spelen? ik weet dat Sacha Belle speelt en Gaston wordt natuurlijk ook gespeeld door een understudy (ik vind het spijtig dat ik René nu niet meer kan zien spelen, we hadden vorige keer ook een understudy en ik had gehoopt hem nu toch nog te zien, omdat hij zo goed zou zijn... maar niets aan te doen natuurlijk - ik vond die understudy trouwens ook heel goed, ik had eerst niet door dat het René zelf niet was die speelde ) x Ik ben er ook donderdag, 12 april dus ! Inderdaad, Geert Peeters als Gaston. En Marc-Peter van der Maas zal er - helaaaaaas!! - niet zijn (hij heeft woensdag en donderdag vrij), dus Dimitri Verhoeven of Dieter Verhaegen zal opgaan als D'Oncre. Normaal was het de hele week Dimitri, en enkel Dieter donderdag, maar dat blijkt nu ook al niet meer zeker.. Afwachten !
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 10, 2007 12:05:53 GMT 1
@ LiseloT: leuk! Ik hoop dat het even goed is als vorige keer! Het is afwachten maar eigenlijk ben ik er wel van overtuigd dat het weer fantastisch wordt! Ik ben vooral benieuwd hoe Sacha is als Belle, ik ga proberen niet al te veel te vergelijken met Ann, maar ik denk dat ik dat toch onbewust zal doen... We zien wel! x
|
|