LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 26, 2007 8:18:24 GMT 1
"De Nederlander" is Marc-Peter van der Maas, "de Belg" is Geert Peeters.
MP wist het vorige week nog niet zeker, maar normaal gezien speelt hij dit weekend vrijdag, zaterdag en zondag.. Denk niet dat dat verandert is, anders zou hij het wel gemeld hebben..
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 26, 2007 8:49:17 GMT 1
gaston wordt het best gespeeld door een nederlander.na henk poort blijft de rol van gaston in nederland.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 26, 2007 8:52:06 GMT 1
gaston wordt het best gespeeld door een nederlander.na henk poort blijft de rol van gaston in nederland. Snap niet echt wat je met die laatste zin wil zeggen ? Ik denk niet dat Gaston spelen een kwestie is van nationaliteit.. Marc-Peter en René vind ik beter dan Geert, maar dat ligt niet aan de nationaliteit van die laatste, maar aan zijn manier van spelen.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 26, 2007 8:56:21 GMT 1
na henk poort blijft de rol van gaston in nederland. Bedoel samen met het feit Henk Poort die de nasynchronisatie deed voor de tekenfilm als Gaston, er enkel nog maar goeie Nederlandse Gastons geweest zijn en nog geen Vlaamse?
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 11:47:54 GMT 1
Je loopt achter qua informatie, Boris/Rowan! Marc-Peter van der Maas zal wél aanwezig zijn zondag en de rol van Gaston spelen! Dieter Verhaegen speelt inderdaad Lumière, dus ik veronderstel dat Dimitri Verhoeven als D'Oncre op zal gaan! René Van Kooten zal ook het hele weekend aanwezig zijn, naast het podium althans! Thx voor de info. Wel leuk dat René ook aanwezig is, kan hij toch een beetje mee afscheid nemen van de musial, ondanks dat hij niet meer kan meespelen.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 26, 2007 19:02:43 GMT 1
de nederlanders hebben gaston al het best gespeeld.dat is wat ik bedoelde.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 26, 2007 20:11:38 GMT 1
Thx voor de info. Wel leuk dat René ook aanwezig is, kan hij toch een beetje mee afscheid nemen van de musial, ondanks dat hij niet meer kan meespelen. Geen probleem en graag gedaan! Zal voor René niet simpel zijn om geen traantjes te laten denk ik.. Hij mag dan wel een stoere Gaston zijn, het zal niet simpel zijn om daar iemand anders op het podium in 'zijn' rol te zien staan! Maar superlief dat hij komt kijken! de nederlanders hebben gaston al het best gespeeld.dat is wat ik bedoelde. Okee, had het niet helemaal door, rare zinsconstructie en zo .. René en Marc-Petertje speelden/spelen inderdaad super!
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 26, 2007 21:43:28 GMT 1
Leuk dat Marc-Peter van der Maas zondag Gaston speelt, ik had er al op gehoopt, hoewel ik vorige keer Geert Peeters ook wel goed vond, vind ik Marc-Peter van der Maas toch het beste (al had ik toch wel graag René zien spelen) D'Oncre vond ik vorige keer ook goed, ik weet niet wie dat toen was - maar Liselot zal dat wel weten ? ?, ik vind het wel spijtig dat ik Peter niet heb als Lumiere, ik vind hem super in die rol, maar zijn understudy zal ook wel goed zijn zeker?! Maar ik ben al superblij dat ik nog is kan gaan, dat is het belangrijkste
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 22:51:48 GMT 1
Geen probleem en graag gedaan! Zal voor René niet simpel zijn om geen traantjes te laten denk ik.. Hij mag dan wel een stoere Gaston zijn, het zal niet simpel zijn om daar iemand anders op het podium in 'zijn' rol te zien staan! Maar superlief dat hij komt kijken! Ik denk inderdaad dat het wel even moeilijk zal zijn voor hem, hij heeft Gaston toch wel een hele tijd gestalte gegeven... Denk wel dat de andere castleden blij zijn dat hij erbij is dit weekend... Leuk dat Marc-Peter van der Maas zondag Gaston speelt, ik had er al op gehoopt, hoewel ik vorige keer Geert Peeters ook wel goed vond, vind ik Marc-Peter van der Maas toch het beste (al had ik toch wel graag René zien spelen) D'Oncre vond ik vorige keer ook goed, ik weet niet wie dat toen was - maar Liselot zal dat wel weten ? ?, ik vind het wel spijtig dat ik Peter niet heb als Lumiere, ik vind hem super in die rol, maar zijn understudy zal ook wel goed zijn zeker?! Maar ik ben al superblij dat ik nog is kan gaan, dat is het belangrijkste Ik heb de eerste keer alleen als Beest Richard gehad, voor de rest de 1e cast denk ik. En de 2e keer is het wel leuk om dan andere mensen te hebben in bepaalde rollen, kan je beetje vergelijken. De 1e keer is puur genieten, de 2e keer ben ik meestal een beetje kritischer.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 27, 2007 14:21:52 GMT 1
D'Oncre vond ik vorige keer ook goed, ik weet niet wie dat toen was - maar Liselot zal dat wel weten ? ? Vorige keer speelde Dimitri Verhoeven D'Oncre ! En dat deed hij inderdaad - al ben ik een beetje bevooroordeeld - super! ik vind het wel spijtig dat ik Peter niet heb als Lumiere, ik vind hem super in die rol, maar zijn understudy zal ook wel goed zijn zeker?! De understudy Lumière is Dieter Verhaegen, en jawel, die is ook geweldig - vind ik dan toch!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 27, 2007 15:13:55 GMT 1
dieter verhaegen vind ikzelf wat slap in die rol.mijn mening.ik kan het helaas niet vergelijken met peter.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 27, 2007 16:00:13 GMT 1
Dieter speelt al helemaal anders dan in het begin! Waar ik vind dat Peter er soms té ver over gaat, kleurt Dieter nog redelijk deftig binnen de lijntjes.. Hij is al erg gegroeid in z'n rol en is al 'vunziger' dan in het begin !
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 27, 2007 17:13:27 GMT 1
Dieter is idd al een heel stuk vooruit gegaan met zijn Lumière! Maar of hij nu net binnen de lijntjes kleurt ... ik vond zelfs dat Dieter in bepaalde scènes er nog een schepje bovenop deed! Verschil met Peter is wel dat je Dieter echt ziet genieten om die rol te spelen, zijn gezicht bij het einde van 'Kom er in' spreekt boekdelen!
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 27, 2007 17:15:11 GMT 1
Ik ben eens benieuwd naar de vertolking van Lumière door Dieter. ;D
Ik kan wel vergelijken met Peter, zal weten te zeggen wie ik het liefst bezig zag.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 27, 2007 17:46:11 GMT 1
dieter verhaegen vind ikzelf wat slap in die rol.mijn mening.ik kan het helaas niet vergelijken met peter. Peter overdrijft soms ook wel. Maar ik zie hem toch liever spelen dan Dieter. das gewoon mijn mening.
|
|