ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Nov 9, 2006 10:08:15 GMT 1
Ik vind die nieuwe Peter Pan nog wel in orde maar wat loopt Wendy Van Wanten daar te doen? Jammer dat bekende Vlamingen de voorkeur krijgen op mensen die wél kunnen acteren!
|
|
|
Post by Catherine on Nov 9, 2006 10:20:23 GMT 1
Ik heb Peter Pan nog niet gezien, dat is voor binnenkort. Maar ik begrijp je kritiek ik heb dezelfde trend ook al gemerkt bij andere producties. Tja, ik vermoed dat dat ook is om publiek aan te trekken, zeker.
|
|
|
Post by erik24601 on Nov 9, 2006 12:08:36 GMT 1
Je hebt gelijk. Het is jammer dat BV's de voorkeur krijgen. Maar het is wel een manier om de zaal vol te krijgen. En zonder publiek, helemaal geen voorstelling. Dus ja...waarvoor ga je dan? Wendy is trouwens behoorlijk geëvolueerd in Peter Pan. De laatste voorstellingen waren al veel beter dan de eerste.
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 9, 2006 14:09:33 GMT 1
Ze is maar zo weinig op het podium dat ik het niet nodig vind om haar af te kraken. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zag zitten om Wendy in Peter Pan te zien, maar ik vind dat ze het wel goed doet. Ze komt op mij toch wel over als de zorgzame liefhebbende moeder. En als ze dat slaapliedje 2stemmig zingt met Ann van den Broeck zit ik genietend te luisteren. Veel meer doet ze niet Er zaten echter wel wat kleine dingen in waar ik me aan ergerde, maar naar wat ik gehoord heb zijn de meeste al opgelost. Ik ga met de verleningen nog eens zien...misschien is er dan helemaal niks meer van te zien. Wie ik wel echt slechte casting vind is Tijgerlelie. Konden ze daar echt niemand anders voor vinden dan Nicoline Hummel?
|
|
|
Post by musicalfanneke on Nov 9, 2006 19:49:53 GMT 1
ik ben al 2 keer gaan zien en hoewel er inderdaad nog dingen niet helemaal 100% juist zitten , heb ik er toch telkens van genoten. Jammer dat je duidelijk de kabel zien waaraan ze vliegen...10 euro voor een programmaboekje vind ik ook een beetje duur.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 9, 2006 20:26:11 GMT 1
Ik ben ook al een paar keer gaan kijken met m'n neefje en de kids van m'n zus. En die vinden het keer op keer schitterend !! Die genieten er echt van. Ik vind het niet de beste musical die ik al gezien heb, maar hij is zeker leuk ! Ga trouwens ook weer een keertje kijken in de Kerstvakantie.
|
|
steve
Auditie kandidaat
|
Post by steve on Nov 9, 2006 21:11:07 GMT 1
Ik heb deze peter pan helaas nog niet gezien, maar ik weet niet zeker of de kritiek op wendy van wanten (of beter Iris) zo gegrond is. Ik heb wendy meermaals gezien in Romeo en Julia in der tijd en daar is ze geweldig! Heb veel respect voor haar sinds die rol. Die rol heeft ze trouwens ook niet gekregen omdat ze een bv is want Redha hende haar niet... Ik zag haar ook al wel eens tijdens andere concerten en die vrouw kon mij wel boeien... want ze kan zingen.
|
|
|
Post by sylverke on Nov 10, 2006 16:05:38 GMT 1
Ik ben ook naar peter Pan al gaan kijken. Het is een echte kindermusical, begrijp dus volkomen dat de kinderen er geboeid naar kijken maar voor volwassen is het helemaal niks. Op de cast heb ik niks op aan te merken al springt er voor mij ook niemand byzonder uit. Ik vind zelf ensemble en de kinderen in deze musical de meeste waardering verdienen en Nana natuurlijk .
|
|
|
Post by pinklunarstar on Nov 10, 2006 20:25:52 GMT 1
Ja de zang is niet echt van een hoog niveau. Heel gewone stemmen vind ik. Mijn favorieten zijn de piraten. Vooral deel 2 moet je eens op hen letten en niet altijd op de hoofdrol
|
|
ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 13, 2006 21:59:49 GMT 1
ja, spijtig idd van wendy van wanten.. snap niet wat er gebeurt is. Tijdens romeo en julia vond ik de moeders (goele ook nvdr.) echte vrouwen met ballen aan hun lijf... Nu de moederol... groot is haar rol niet dus waarom zo al die vermeldingen?? vind het zielig dat ze bv's zo in de schijnwerpers moeten zertten om volk te lokken... Anderzijds moet ik wel zegge dat wat ze doet niet mis is voor iemand die geen bal conservatorium heeft gedaan... Maar dan vinnek dat mensen die vijf jaar voor het vak hebben gestudeerd wel worden achteruit gestoken... (sryy, uitdrukking klopt niet, mr vind de juiste woorden niet)
Wat ik ook jammer vind, is dat de cd nog niet eens verkrijgbaar is... Weet iemand of ik nog de cd kan bemachtigen van de versie met mark tijsmans?
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Nov 15, 2006 12:51:02 GMT 1
hey, die dvd die word verkocht tijdens de voorstelling wat staat daar op?
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 15, 2006 14:16:52 GMT 1
Het verhaal in het kort, en in tekenfilm (laatste ben ik niet helemaal zeker van) Het is in ieder geval niet de musical zelf
|
|
angie
Auditie kandidaat
|
Post by angie on Nov 15, 2006 15:09:01 GMT 1
Hallo, We hebben Peter Pan gezien kort na de premiere. We waren iethingy ontgoocheld over de klank. Sommige stukken waren moeilijk te verstaan. In janauari gaan we nogmaals, dan in het Capiltole en hopelijk beter. Groetjes, Angie
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 15, 2006 15:43:22 GMT 1
We waren iethingy ontgoocheld Wat waren jullie?
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Nov 15, 2006 16:05:49 GMT 1
Het verhaal in het kort, en in tekenfilm (laatste ben ik niet helemaal zeker van) Het is in ieder geval niet de musical zelf ah ok, en komen er wel liedjes van de musical in of gwn?
|
|