|
Post by pinklunarstar on Jan 23, 2007 22:13:37 GMT 1
Tinkerbell is Priske Dehandschutter
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jan 24, 2007 9:33:41 GMT 1
De voornaam wist ik nog, de achternaam was me een raadsel .
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 24, 2007 11:43:06 GMT 1
ik vond het wel spijtig voor priske.als je in het programma leest.ze heeft bij zoveel scholen zang gestudeerd.en dan krijgt ze een rolletje waar ze niks in moet spreken.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 24, 2007 11:48:17 GMT 1
Dan vond ik Aron nog relatief goed gecast! Ik stelde me eerder vragen bij het meisje dat Tinkelbell speelde (weet haar naam niet..), Wendy Van Wanten (vooral qua acteren), Karel Deruwe (als Haak vond ik hem wel goed, maar als vader in het begin liet hij toch steekjes vallen toen ik 'm zag spelen..) en vooral bij Nicoline Hummel! kapitein haak vond ik niet zo geslaagd.ik heb al enkele peter pan voorstellingen gezien.haak moet toch een gentleman zijn.gevreesd maar met een soft kantje.ik vond deze haak helaamaal een softy.ik ben het niet gewend van karel deruwe.dan vond ik dat ze door van boeckel hadden mogen casten.wat aron betreft.ik vond dat hij heel wat steekjes liet vallen bij het zingen.bij priske was het voornamelijk het vliegsysteem.nicoline hummel was wel goed.daar had ik naar mijn mening geen problemen mee.wendy van wanten is heel goed gecast.de kinderen vond ik heel goed.
|
|
|
Post by iemandbenik on Jan 24, 2007 16:09:09 GMT 1
redelijk mee eens
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Jan 28, 2007 13:52:18 GMT 1
Ook ik heb deze reprise van Peter Pan aanschouwd en ... 'k vond het jammer dat ik er was eigenlijk... De Peter Pan historie vat aan in 1998 voor mij... Tot tweemaal toe ben ik in het NTG in Gent naar Peter Pan gaan kijken met Tom van Landuyt in de rol van Peter Pan... 3 jaar voor hij Kuifje vertolkte vond ik hem al magistraal! In 2000 kwam ook antwerpen aandraven met een peter pan-versie... Deze keer Marc Thysmans in de titelrol. Het decor was grootser, omdat de zaal er zich meer toe leende. Dat is zowat het enige dat beter was dan de voorstelling uit Gent. De liedjes, waar het in een musical naar mijn mening om draait, bleven niet hangen... Nu, 6 jaar later, opnieuw Peter Pan... Ik hoopte op een nieuwe productie, maar dat was het niet... De liedjes uit 2000 werden terug ten berde gebracht. En waar de cast uit 2000 me nog een beetje kon bekoren, schoot deze musical werkelijk tekort. Aron Wade was zwak als Peter, en ik was blij dat Wendy Van Wanten niet teveel moest zingen. Het is mogelijks haar techniek, maar glijden naar iedere noot, op zoek naar de juiste toon... het is niet echt dat wat ik wil. Ook Tinkelbell, waar iedereen vol lof over sprak, kon mij niet bekoren. Integendeel... Ze eiste alle aandacht op wanneer ze op het podium stond, en dat had een omgekeerde uitwerking op mij... Een musical om gauw te vergeten (voor mij).
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 23, 2007 9:14:39 GMT 1
ik heb enkele weken geleden gesproken met stefan.en ik ben wat nieuwtjes te weten gekomen. 1)de reden dat aron geen wolf wilde spelen was omdat hij nog steeds last heeft van zijn rug door de val die hij maakte. 2)aron is gecast omdat hij bekend is.en deels door amadeus.en hij heeft toegegeven dat hij niet kan zingen.alee.niet zo goed. 3)dat er 2 kostuums voor peter pan waren.een nieuw kostuum vooraron.en het oude kostuum voor stefan. 4)de eerste boot die je ziet op het toneel.dat kleine stuk dat vanonder het podium komt.is ooit naar voren kantelend naar boven gekomen.de piraten hebben daar nog trauma's van. 5)als ann vandenbroeck dit zou lezen.geef stefan zijn dvd van peter pan eens terug. ;D
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Apr 23, 2007 17:07:07 GMT 1
ik snap 5 dus echt niet:p:p hoe bedoel je als Ann Van den broeck dat leest dat hij de dvd van peter pan 2006 terug aan ann geeft? want ik snap er niks van:p:p
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 23, 2007 19:09:49 GMT 1
dat moest ik zeggen van stefan.want hij heeft haar de dvd van de film uitgeleend.maar ze is vergeten die terug mee te brengen.
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on Jun 11, 2007 23:13:07 GMT 1
wie waren de kinderen eigelijik allemaalin peterpan
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Jul 11, 2007 10:46:04 GMT 1
ik ben gaan kijken nr peter pan en heb een programma boekje waarin de namen van alle kinderen staan maar het zijn 2 groepen en dus veel te veel om op te noemen!!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 11, 2007 12:06:07 GMT 1
Duurt toch niet zo lang om die even hier te typen als je er iemand anders een plezier mee kunt doen? Enfin, jij beslist, ik heb geen boekje zoals ik al zei, anders stonden ze hier al!
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Jul 11, 2007 12:39:23 GMT 1
iki zal het straks doen ik ben nmomenteel ni thuis ma zit bij mijn opa op de pc en als ik thuis kom zal ik ze hier eens typen!!! goed??? tot straks zeker nog eens!
|
|
brent
Auditie kandidaat
|
Post by brent on Nov 20, 2007 19:36:29 GMT 1
heey , ik ben brent pannier... ik was 1 van de kinderen in PP de helft van de 2-ling uit groep 1 samen met michiel demeyer danku aan de mensen die de kinderen goed vonden , zelf vond ik het ook heel leuk... en , ja er is een dvd , wel amateur-beelden maja das voor de cast.... daagg x
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:00:29 GMT 1
|
|