|
Post by anoniempje on Jan 1, 2007 19:08:33 GMT 1
is wel jammer, eigenlijk, tis wel leuk om het thuis in je luie zeten nog eens te beleven, vind'k
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 1, 2007 21:34:43 GMT 1
ja hebben jullie volledig gelijk in!!! krijgen de acteurs dan ook niet een dvd'tje voor hun eigen?
|
|
|
Post by anoniempje on Jan 2, 2007 10:07:07 GMT 1
dat wetek eig niet...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jan 2, 2007 10:19:09 GMT 1
Meestal wordt er toch wel geregistreerd voor de acteurs zelf denk ik..
|
|
|
Post by Fun!!! on Jan 2, 2007 10:38:03 GMT 1
in dit geval niet hoor..
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Jan 2, 2007 11:46:09 GMT 1
Da's dan toch ook wel spijtig vind ik.. Ze zouden het toch tenminste voor de acteurs kunnen doen.
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 2, 2007 12:47:49 GMT 1
ja hé! zonder die mensen hebben ze niet eens een show hé. altijd spijtig zonder dvd, en met een dvd te verkopen denk ik toch ook wel dat de verkoop van kaarten stijgt tijdens de voorstellingen
|
|
|
Post by Fun!!! on Jan 2, 2007 12:50:02 GMT 1
de dvd's van Dracula vlogen buiten!! niet normaal, iedereen die buitenstapte had er eentje vast!
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 2, 2007 12:57:27 GMT 1
ja echt wel! ik heb de show zelfs niet gezien en heb toch de dvd gekocht en mensen die hem zagen de dvd moesten hem hebben
|
|
|
Post by anoniempje on Jan 2, 2007 13:14:34 GMT 1
ja, ik vind dat ze dat meer mogen doen, van die grote musicals die ontzettend veel mensen aanspreken en willen zien, zeker! en das zowel leuk voor mensen die al gaan kijken zijn, om het nog eens opnieuw te beleven, als voor mensen die er door de één of andere reden niet geraakt zijn en zo toch ook kunnen meegenieten
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jan 2, 2007 13:43:07 GMT 1
ik koop ook altijd een cd en toen bij dracula heb ik zeker niet getwijfeld om de dvd te kopen. Waar we al veel plezier aan hebben beleefd. Een cd is wel goed, maar na een tijdje vervagen die beelden toch vind ik. En dan is het zeker leuk om die dvd nog eens te zien.
Je kan dat (vind ik) vergelijken met een film. Als je een goede film in de zalen ziet, ben je ook blij dat je die achteraf op dvd kan kopen. --> Als je een musical in een theater gaat ziet, ben je ook blij dat je die achetraf nog eens kan bekijken.
ZOu ook nog goede reclame zijn: Als je'm bent gaan zien en je toont enkele beelden aan vrienden... zijn die miscchien rapper geneigd deze ook te gaan zien dan dat ze liedjes op een cd horen!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 2, 2007 14:36:32 GMT 1
op --een-verloren-plek-op-het-internet-die-best-niet-vermeld-wordt-wegens-auteursrechtelijke-problemen-maar-die-iedereen-wel-kent-- is er iemand die musicals op het net zet.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 2, 2007 14:39:56 GMT 1
het was een echte televisie camera.ik heb de dvd gekocht in de schouwburg.men zei me dat er stukjes van de musical op staan.maar er staat gewoon niks van de voorstelling op.behalve foto's van sommige acteurs.
|
|
|
Post by Fun!!! on Jan 2, 2007 14:44:42 GMT 1
Zei ik toch... die televisiecamera was er eens voor Spash en voor Wendy en verwanten...
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 2, 2007 16:23:46 GMT 1
ook voor mensen die zoals ik interesse hebben in de choreografie enzo dan moet je niet zoveel keer opnieuw gaan kijken om toch alles te hebben gezien
|
|