|
Post by Fun!!! on Dec 31, 2006 14:17:34 GMT 1
Is idd erg wat er gebeurd is, heb het gezien maar Aron heeft dat heel professioneel opgelost!! Denk niet dat de mensen mochten klagen want voor de rest was het een heel goede show..
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 31, 2006 14:29:55 GMT 1
amai, moet toch wel erg zijn. Zal waarschijnlijk wel zenuwachtig zijn als die dat een volgende keer opnieuw zal moeten doen!
En waarschijnlijk binnen enkele maanden zal hij er nog goed om kunnen lachen: Weet je nog .....
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 31, 2006 17:39:47 GMT 1
ja bij beauty heb ik idd nog heeeeel wat kans!! oh nee wat erg voor aron! al een geluk dat alles ok was ermee. bij mamma mia is sasha ook eens volledig over het toneel geglijd hé, er lag wat wijn op de grond. maar als dat goed opgelost is, vind ik dat nog des te mooier! heb je het gevoel een unieke show te hebben gezien
|
|
|
Post by pinklunarstar on Dec 31, 2006 17:42:44 GMT 1
Ja maar zie toch liever dat zulke dingen niet gebeuren. Mensen kunnen zich erg bezeren.
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 31, 2006 18:13:19 GMT 1
amai, amai, kom ik eventjes niet kijken....schrijven jullie 5 pagina's vol Enja, de show in gent is niet zo leuk (ik ben niet geweest, tis van horen zeggen) ze hebben ook een paar scènes moeten weglaten, dusja...
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Dec 31, 2006 19:59:26 GMT 1
sorry als het al in dit topic staat maar heb wat haast: komt er een dvd f is er geen kans mogelijk zou het wel jammer vinden als er geen dvd komt k had normaal men camera meegenomen maarja op filmen staat de doodstraf dus jaa...
|
|
|
Post by Fun!!! on Dec 31, 2006 20:02:19 GMT 1
Er komt geen captatie van Peter Pan, normaal wordt dat ook niet direct gedaan. Studio100 doet dat wel en bij Dracula was het eigenlijk een leuke uitzondering
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 1, 2007 10:46:46 GMT 1
ik heb toen ik ging een cameraploeg op een van de balkonnen zien staan.dus ik verwacht dat er een dvd komt.ik heb al een dvd van peter pan gekocht.maar ik vind dat er niet veel over de musical opstaat.
|
|
|
Post by Fun!!! on Jan 1, 2007 11:27:39 GMT 1
Er komt geen dvd van peter Pan, als er een cameraploeg was dan was het voor iets anders.. Vorige week was er ook een cameraploeg maar dat was voor het nieuwe programma van Wendy van Wanten... En de dvd die verkocht wordt is vrij irrelevant met de show.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Jan 1, 2007 12:26:54 GMT 1
Zaterdag stonden er ook een aantal camera's in de zaal. Waarvoor ze dat dan opnemen heb ik geen idee van. Is natuurlijk altijd een hele leuke herrinering. Van mij mochten ze van alle musicals DVD's maken. Ik zou ze in ieder geval kopen.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jan 1, 2007 13:35:15 GMT 1
mogen ze van mij ook zeker doen! Kan je thuis nog eens gezellig nagenieten!
|
|
|
Post by Fun!!! on Jan 1, 2007 13:52:31 GMT 1
Dat was een opname voor hun zelf maar zeker niet voor verkoop (of ze zouden het nu moeten beslist hebben)
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Jan 1, 2007 13:58:37 GMT 1
Denk dat de camera's daar een beetje te klein voor waren, om er echt een proffesionele DVD van te maken.. Behalve die aan de zijkant.. Dat was een 'echte'
|
|
|
Post by pinklunarstar on Jan 1, 2007 14:17:18 GMT 1
Haha, of mss gewoon voor het archief.
|
|
|
Post by Fun!!! on Jan 1, 2007 15:10:07 GMT 1
idd!!!
|
|