|
Post by Catherine on Jan 9, 2007 23:09:00 GMT 1
Even belangrijke mededeling
1. Gelieve de discusse bij het onderwerp te houden het gaat hier om peter pan, niet om opnames van musicals ! 2. Gelieve de site niet te gebruiken om onderling opnames te kopen of verkopen (illegaal of legaal). Dit is immers verboden omdat het copyright rechten schendt !! (Ook wel bekend als piraterij, en het gaat hier niet om éénogige zeevaarders ) 3. Bij wijze van voorzorg heb ik een aantal posts gedelete, niemand is in de problemen maar vermijd om zaken te schrijven die koop/verkoop van opnames promoten!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 11, 2007 12:40:42 GMT 1
ik zal er op letten.
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 11, 2007 18:35:22 GMT 1
denk dat iedereen dat zeker zal doen!!!
|
|
|
Post by anoniempje on Jan 12, 2007 19:35:14 GMT 1
natuurlijk let iedereen er op! tis wel belangrijk ook...
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 12, 2007 21:51:30 GMT 1
ja en niet te vergeten zo'n videos zijn illegaal hé
|
|
Karin
Auditie kandidaat
|
Post by Karin on Jan 19, 2007 22:38:16 GMT 1
Video-opnames zijn idd wel leuk, maar hoe je het ook draait of keert, het is telkens ten koste van de acteurs/actrices. Want wanneer je ze begint te verspreiden (wat tevens je 2e 'misdrijf' is), houd je mensen weg van de musical, aangezien ze hem toch reeds zagen (op je film).
Het schendt inderdaad ook -zoals Catherine al schreef- de rechten.
Wanneer je naar een film gaat kijken zie je toch ook hoe langer hoe meer: "Piraterij is een misdrijf". De mensen zetten dat er niet voor niets voor.
En toch blijft het gebeuren dat mensen -al dan niet stiekem- beeld- / geluidsopnames maken. Ok, het ís wel leuk, zéker als er geen DVD van is.... Maar ÁLS je ze dan verspreidt, vind ik dat je moet wachten tot de musical VOLLEDIG afgrond is. Dus ná de allerlaatste voorstelling (en niet op de laatste speeldatum). Hoewel ik het niet helemaal goed pleit.
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Jan 20, 2007 11:40:15 GMT 1
Video-opnames zijn idd wel leuk, maar hoe je het ook draait of keert, het is telkens ten koste van de acteurs/actrices. Want wanneer je ze begint te verspreiden (wat tevens je 2e 'misdrijf' is), houd je mensen weg van de musical, aangezien ze hem toch reeds zagen (op je film). Dat kan ik me niet voorstellen, zeker niet van mensen die het fenomeen musical kennen omdat ze een keer in het theater zijn geweest. De DVD-beleving is niet te vergelijken met de beleving in het theater. Ik vermoed dat daar waar er van goede voorstellingen DVD's zijn verschenen dit alleen maar ten gunste van de kaartverkoop is gegaan. Desalniettemin vind ik illegale handel niet accoord. Wb Peter Pan kan ik het wel vinden in het merendeel van de reacties. Ik vond Aron Wade erg goed spelen, en de meeste anderen op het podium ook wel. Het decor in Antwerpen, en dan met name het schip dat uit de diepte omhoog komt is zeer bijzonder; prima gebruik gemaakt van de faciliteiten van het theater. Wel hadden sommige delen beduidend korter gekund. Zo duurt het in mijn beleving echt een eeuwigheid voordat we eindelijk eens richting het eiland vertrekken. Al met al een aardige show, maar zeker geen hoogvlieger, waar Dracula dat absoluut wel was.
|
|
|
Post by pinklunarstar on Jan 20, 2007 12:46:36 GMT 1
Euhhmmm ik denk dat we weer off-topic zitten?!!?
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 20, 2007 13:19:20 GMT 1
laat ons stoppen over die dvd's.want we gaan zoals punklarstar zegt inderdaad weer ''off topic''en om te eindigen.bijna alle goede musicals in vlaanderen kan je bekijken op internet.
|
|
|
Post by anoniempje on Jan 20, 2007 16:00:16 GMT 1
ja, inderdaad, even terug naar het oorspronkelijke doel van de topic...
|
|
|
Post by iemandbenik on Jan 20, 2007 16:47:19 GMT 1
peter pan dus,...
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 21, 2007 11:31:03 GMT 1
juist
|
|
|
Post by anoniempje on Jan 21, 2007 14:28:50 GMT 1
inderdaad ik vind het toch een leuke musical, ook al waren bepaalde casting-keuzes duidelijk om mensen te lokken en niet voor de kwaliteit, maar ik heb er van genoten, hoe dan ook
|
|
|
Post by iemandbenik on Jan 21, 2007 16:58:20 GMT 1
aron wade is zeker niet de beste
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jan 21, 2007 20:16:43 GMT 1
Dan vond ik Aron nog relatief goed gecast!
Ik stelde me eerder vragen bij het meisje dat Tinkelbell speelde (weet haar naam niet..), Wendy Van Wanten (vooral qua acteren), Karel Deruwe (als Haak vond ik hem wel goed, maar als vader in het begin liet hij toch steekjes vallen toen ik 'm zag spelen..) en vooral bij Nicoline Hummel!
|
|