LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 5, 2007 21:01:17 GMT 1
Ik meen me te herinneren dat we het daar in één of ander topic al eens over gehad hebben.. (Ofwel was 't op Clubs, maar ik denk hier..)
Weet alleen niet meer wat de oplossing was, omdat ik zelf geen 'last' van heb.. (Heb 'm hier thuis staan)
Kassa Stadsschouwburg lijkt me een meer dan mogelijke oplossing! Of eens mailen naar Musichall?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 5, 2007 21:04:26 GMT 1
Ik geloof dat ze nog steeds te koop zijn op de website : www.soundofmusic.de
Betrouwbare site, ik heb er al van besteld.Mijn geheugen laat me niet in de steek: Dit vond ik in het topic over Dracula! Een post van Cathérine.. Succes ermee!
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 6, 2007 9:34:10 GMT 1
Hallo, Ik ga zaterdag 17 maart voor de tweede keer naar Beauty and the Beast, en vroeg me af of jullie soms weten wie er die dag speelt ( wie het beest speelt, wie belle, ... ). Gewoon benieuwd. Dimitri verhoeven speelt die dag Maurice.
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 6, 2007 10:50:07 GMT 1
danku, is hij goed in die rol? en hoe weet je dat eigenlijk wie welke dag speelt? groetjes
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 6, 2007 10:56:43 GMT 1
Ik heb geen idee of hij goed is in die rol, want het is die dag zijn première als Maurice! Hij is nml understudy voor die rol, vandaar. Maar het zal vast wel goedkomen, heb het volste vertrouwen in hem De reden dat ik op de hoogte ben van zijn understudy speeldagen is dat ik hem persoonlijk ken en zijn website beheer... Van overige castleden hoor ik vaak van anderen óf ook via Dimitri.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 6, 2007 18:50:53 GMT 1
ah wat zoal
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 6, 2007 19:17:00 GMT 1
danku, is hij goed in die rol? en hoe weet je dat eigenlijk wie welke dag speelt? groetjes ken enkelen die hem toch bezig gezien hebben, en zij vonden hem heel goed! maar ja, op dat vlak kunnen de meningen ook verschillen hé! Als je begrijpt wat ik bedoel
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 6, 2007 19:27:42 GMT 1
OK, ik twijfel er niet aan =). 17 maart is jan schepens toch op he? vond hem echt geweldig en hoop dat ik hem dit maal weer aan het werk kan zien.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 6, 2007 20:39:16 GMT 1
wie speelt 18 maar belle en jan schepens
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 11, 2007 19:46:05 GMT 1
ik heb deze week mijn cd eindliejk ontvangen! Ik hoop dat alle mensen die hem ook nog niet hadden, hem zeker ook hebben! Het is een beauty!
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 11, 2007 20:06:37 GMT 1
gisteren was dimitri "Tickens"
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 11, 2007 21:41:15 GMT 1
vond je die cd dan zo goed , de meeste stukken zijn ingezongen door de nederladse cast ( koor toch) ik vind de nederlandse beter en jan is echt niet beter of stanley hij haalt niet zo krachtig uit op het einde van van haar te houden , die reprise ziingt hij dan wel weer mooi ...
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 11, 2007 21:56:08 GMT 1
Persoonlijk vind ik Jan beter dan stanley. Ok hij haalt mss minder krachtig uit, maar het liedje draait om emoties en die geeft jan zeer goed weer. Zijn grommende stem maakt het helemaal af. Maar dat is mijn mening natuurlijk, smaken verschillen =)
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 12, 2007 13:59:12 GMT 1
tuurlijk vind ik die cd goed! 1. Als je al zo lang moet wachten op een cd (anderhalve maand) dan klinkt hij zeker zo goed in de oren als je eindelijk de muziek hhort en herinneringen kunt ophalen! 2. Ik kan niet vergelijken met de nederlandse cd. Maar ik luister vooral ook naar de hoofdstemmen en vind die zeker hun pluimen waard!
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 12, 2007 15:21:42 GMT 1
Voor diegenen die 16 maart of 18 maart gaan kijken: Dimitri Verhoeven speelt dan Tickens. (En zoals ik al eerder vermeldde, de 17e speelt hij Maurice)
|
|