LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 21, 2007 19:13:19 GMT 1
Besprekingen Beauty and the Beast maar weer!
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Feb 23, 2007 17:29:28 GMT 1
Beauty in Nederland meerdere malen gezien en dacht nooit dat ik met de Vlaamse versie net zoiets zou krijgen, maar ze heeft me overtuigd ;D
De Vlaamse versie loopt echt in op de Nederlandse en durf bijna te zeggen: hij is beter!
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Feb 24, 2007 13:22:12 GMT 1
ben de 21ste naar BATB geweest en heb gister nog is een stukje naar de NL versie gekeken, en er zijn enkele dialogen die toch wat anders zijn daardoor ook beter
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 24, 2007 14:19:09 GMT 1
ben de 21ste naar BATB geweest en heb gister nog is een stukje naar de NL versie gekeken, en er zijn enkele dialogen die toch wat anders zijn daardoor ook beter je zegt dat je naar de nl versie nog eens gekeken hebt. Is daar dan een dvd van??
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 24, 2007 14:30:02 GMT 1
wie gaat jakopje spelen op 3 maart ?
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Feb 28, 2007 12:54:56 GMT 1
ik denk dat het luca zal zijn, maarweet het niet zeker, ken iemand die denkt dat het luca is
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 4, 2007 14:26:34 GMT 1
Hallo, Ik ga zaterdag 17 maart voor de tweede keer naar Beauty and the Beast, en vroeg me af of jullie soms weten wie er die dag speelt ( wie het beest speelt, wie belle, ... ). Gewoon benieuwd.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 4, 2007 14:41:36 GMT 1
Ann en Jan zijn dan normaal op als respectievelijk Belle en Beest..
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 4, 2007 14:46:47 GMT 1
Ok, dank je . Had hun vorige keer ook maar vond Jan wel goed spelen. Naar wie gaat jullie voorkeur uit? Richard is ook goed heb ik vernomen
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 4, 2007 15:12:28 GMT 1
Richard is idd héél goed, ik echter geen onderscheid maken tss wie het beste Beest is. Ze doen het allebei gewoon anders maar ga je voor een angstaanjagende beest dan scoort Richard wel meer punten dan Jan, die ietsje liever is. Richad zingt ook met een krachtige operastem, dus veel sterke uithalen bij 'Van haar te houden', Jan doet het daar ook iets zachter maar met meer emotie.
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 4, 2007 22:01:22 GMT 1
Waar kan men eigenlijk zien wie van de cast er op welke datum speelt?
|
|
mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 4, 2007 22:12:09 GMT 1
Vrijdag (2/03) gaan kijken. Mijn allereerste musical! En twas zeker de moeite. In het verhaal zaten niet veel verrassingen want ik ken de disney versie van achter naar voor en omgekeerd. Maar toch was het prachtig: het decor, de cast, de vele details,... Enige minpunt vond ik dat het op het einden precies een beetje vlug moest gaan, de vechtscene en de transformatie. Maar dat minpunt weegt echt niet op tegen de rest! ;D Kvond vooral Gaston goed gecast! Twas echt een sprookje....
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 4, 2007 22:41:21 GMT 1
Waar kan men eigenlijk zien wie van de cast er op welke datum speelt? Die vind je op hun respectievelijke fanclubs, er is een topic hier op dit forum waar dergelijke links geplaatst werden. Enige minpunt vond ik dat het op het einden precies een beetje vlug moest gaan, de vechtscene en de transformatie. Maar dat minpunt weegt echt niet op tegen de rest! ;D Dat gevoel had ik ook eigenlijk, vanaf 'Dat zegt het hart' heeft de musical idd een heel snel tempo.
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 5, 2007 19:20:53 GMT 1
heb de cd van BatB reeds gekocht, wordt daar ook een dvd van uitgebracht? En kan men ergens de dvd van Dracula nog kopen? thanks
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 5, 2007 20:49:12 GMT 1
Er komt jammergenoeg geen dvd van de Vlaamse Beauty and the Beast. Ik meen dat je de dvd van Dracula nog aan de kassa van de Stadsschouwburg kon kopen, weet iemand daar iets meer over?
|
|