0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 19, 2007 21:30:35 GMT 1
Mja, ergens is het een stukje magie die van de kaart geveegd wordt. Maar toch, het is een groot stuk de fout van diegene die het zo gemaakt hebben de verandering. Ik bedoel nu niet de acteurs he maar de regie. Als je links zit in de zaal en ik heb nu al 2 keer links gezeten, heb ik al 2 keer gezien hoe het gaat! Ik vind dat de magie er dan 1000 keer meer afgaat dan dit te lezen op een forum! Ze moesten dat heel anders aangepakt hebben! In de broadwayversie gebeurt dit zoals het in de film gebeurt en daar is het dus ook 1000 keer moeilijker om er achter te komen hoe het gebeurt...
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 19, 2007 22:35:01 GMT 1
maar hoeveel kost een programmaboekje. €10 [Edit: Veel geld, maar tegenwoordig de normale prijs.. En voor dit boekje krijg je echt wel waar voor je geld, 't is echt een mooi boekje, het moet gewoon in de verzameling !] op de site van sherpa staat bij de shop dat het programmaboekje 7,5 EU kost . of bedoelen ze daarmee het nederlandse exemplaar dat nu toch niet meer gevraagd wordt? ?
|
|
|
Post by Catherine on Feb 19, 2007 22:50:50 GMT 1
€10 [Edit: Veel geld, maar tegenwoordig de normale prijs.. En voor dit boekje krijg je echt wel waar voor je geld, 't is echt een mooi boekje, het moet gewoon in de verzameling !] op de site van sherpa staat bij de shop dat het programmaboekje 7,5 EU kost . of bedoelen ze daarmee het nederlandse exemplaar dat nu toch niet meer gevraagd wordt? ? "Shop" op sherpa?? Ik wist niet dat je de prijzen van de merchandise kon zien... Waar staat dat ergens?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 20, 2007 8:41:46 GMT 1
zou dat niet de shop op de site van batb zijn? Daa rstaan de prijzen er rechtstreeks bij hé!
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 20, 2007 10:33:24 GMT 1
Mja, ergens is het een stukje magie die van de kaart geveegd wordt. Maar toch, het is een groot stuk de fout van diegene die het zo gemaakt hebben de verandering. Ik bedoel nu niet de acteurs he maar de regie. Als je links zit in de zaal en ik heb nu al 2 keer links gezeten, heb ik al 2 keer gezien hoe het gaat! Ik vind dat de magie er dan 1000 keer meer afgaat dan dit te lezen op een forum! Ze moesten dat heel anders aangepakt hebben! In de broadwayversie gebeurt dit zoals het in de film gebeurt en daar is het dus ook 1000 keer moeilijker om er achter te komen hoe het gebeurt... hoe gebeurt het dan in de broadway versie , op welke manier als je dit wilt vertellen ...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 20, 2007 11:25:07 GMT 1
Zoals in de film: het Beest wordt gewikkeld in een doek (vormt een soort van roos) en stijgt op en verandert in de Prins. Het ziet er wel heel kitch uit (met discolichten er op), het is dan ook meer cartoonversie. Jammer dat dit niet in 'onze' versie zit, maar daarvoor zou de toren wat aangepast moeten worden met een balkon ofzo en uiteraard zonder die cartoonkitch...
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 20, 2007 19:05:19 GMT 1
aja zo
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 20, 2007 21:44:26 GMT 1
zou dat niet de shop op de site van batb zijn? Daa rstaan de prijzen er rechtstreeks bij hé! inderdaad..
|
|
|
Post by marijke1 on Feb 21, 2007 0:07:41 GMT 1
Ik ben blij dat de meeste van jullie René van Kooten ook waarderen. ;D Ik vind het erg jammer dat er al zo snel op het forum geplaatst is hoe de transformatie werkt. Ik denk niet dat er lang (genoeg) over nagedacht is door diegene die het plaatste. Zonde!! Had het liever nog maar een poosje voor jezelf gehouden. Zoals je aan de reactie's kunt zien zijn er meerdere mensen niet zo blij mee. Die enkeling die het per sé wilde weten was er toch wel achtergekomen. Nu heb je voor velen de illusie weggehaald en dat kan je niet meer terugdraaien, ook al zet je er in het rood bij dat er een spoiler komt...
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 21, 2007 10:47:29 GMT 1
dat trucje lag toch voor de hand.wees blij dat de pinokkio neus nog niet is verklaard.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 21, 2007 10:53:03 GMT 1
dat is toch wel geweten
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 21, 2007 14:46:20 GMT 1
dat is toch wel geweten neen, dat van die neus weet ik nog niet. en dat van het beest vind ik niet zo erg. theater is nu eenmaal sprookjesachtig ( in de beste gevallen) in de phantom waren ook zo een heleboel stand ins , maar as je er natuurlijk téveel gaat op letten , is de magie weg.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 21, 2007 16:20:53 GMT 1
vind ik ook , dan denk je teveel na en geniet je niet meer van het spektakel , ik weet dat het off topic is maar ik zeg het toch maar van de neus van pinokkio stond het eens in een tijdchrift met alles er uitgelegd bij dus
|
|
matte
Auditie kandidaat
|
Post by matte on Feb 21, 2007 16:31:36 GMT 1
Was die neus van Pinokkio dan zo'n speciale techniek? Want ik dacht eigenlijk altijd dat hij enkel op een knopje moest drukken of het gewoon een afstandsbediening is die de neus langer laat worden?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 21, 2007 16:49:41 GMT 1
Mss moet er een aparte topic met die geheimpjes komen met genoeg spoilerwaarschuwingen want anders gaat het hier nogal off topic worden he
|
|