|
Post by theaterfreak on Mar 27, 2007 21:21:10 GMT 1
Ik denk (met grote nadruk op denk), dat je grotendeels eerste cast zal hebben. Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet, afhankelijk van wie er ziek is... dankjewel, esmeralda.
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 28, 2007 12:48:26 GMT 1
enig idee wanneer dieter nog op gaat als tickens of maurice, in de vakantie? en wanneer dieter verhaeghen als lumière?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 28, 2007 15:43:36 GMT 1
Dieter speelt in ieder geval Lumière de laatste voorstelling op zondag 29 april! Verder is er voorlopig nog niets zeker voor april, maar je hebt een grote kans op Dieter als Lumière als er een Piet Piraat show is.. Die data vind je op www.ertussenuit.com/events/13561070407.htm .
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 28, 2007 15:51:54 GMT 1
enig idee wanneer dieter nog op gaat als tickens of maurice, in de vakantie? Dieter als Maurice... Ik neem aan dat je Dimitri bedoeld! Als Tickens (onder voorbehoud) elke zaterdag- en zondagmatinee, als Maurice (onder voorbehoud) 1 april aanstaande. Hij zou eerder al eens op als Maurice maar toen waren er wijzigingen in plannen. In de vakantie, nog geen idee. Als het goed is spreek ik hem maandag en dan zal ik het wel horen denk ik.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 28, 2007 15:53:59 GMT 1
Dieter speelt in ieder geval Lumière de laatste voorstelling op zondag 29 april! Verder is er voorlopig nog niets zeker voor april, maar je hebt een grote kans op Dieter als Lumière als er een Piet Piraat show is.. Die data vind je op www.ertussenuit.com/events/13561070407.htm . Ah Liselot, thanx voor die link, kon ik meteen even kijken of ik de eerstvolgende keer dat ik ga Dieter krijg als Lumière! En inderdaad ;D
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 28, 2007 16:14:56 GMT 1
Ah Liselot, thanx voor die link, kon ik meteen even kijken of ik de eerstvolgende keer dat ik ga Dieter krijg als Lumière! En inderdaad ;D Kan natuurlijk ook 2e understudy zijn..
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 28, 2007 16:58:26 GMT 1
oh ja, sorry foutje, bedoelde inderdaad dimitri! echt wel mijn favo understudy! hij is anders dan mark maar echt Subliem goed!! Net als Dieter, hij doet Peter voor mij althans soms vergeten, omdat Dieter meer echt zingt
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 28, 2007 20:20:40 GMT 1
Ah Liselot, thanx voor die link, kon ik meteen even kijken of ik de eerstvolgende keer dat ik ga Dieter krijg als Lumière! En inderdaad ;D Kan natuurlijk ook 2e understudy zijn.. Het lijkt me stug dat ze Tijl nog voor een paar voorstellingen op laten gaan als Lumière...
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 28, 2007 20:21:32 GMT 1
oh ja, sorry foutje, bedoelde inderdaad dimitri! echt wel mijn favo understudy! Ey thanx! Ook de mijne
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Mar 28, 2007 20:21:53 GMT 1
oh ja, sorry foutje, bedoelde inderdaad dimitri! echt wel mijn favo understudy! hij is anders dan mark maar echt Subliem goed!! Net als Dieter, hij doet Peter voor mij althans soms vergeten, omdat Dieter meer echt zingt Met Dieter krijgt Lumiere een ziel.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 28, 2007 20:24:06 GMT 1
oh ja, sorry foutje, bedoelde inderdaad dimitri! echt wel mijn favo understudy! hij is anders dan mark maar echt Subliem goed!! Net als Dieter, hij doet Peter voor mij althans soms vergeten, omdat Dieter meer echt zingt Met Dieter krijgt Lumiere een ziel. Inderdaad Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik 7 april Dieter heb als Lumière
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Mar 28, 2007 20:30:19 GMT 1
Het lijkt me stug dat ze Tijl nog voor een paar voorstellingen op laten gaan als Lumière... Dat ligt er aan hoe Tijl deze week zijn doorlopen doet; als dat goed is, gaat hij de rol delen met Dieter en zijn ze beiden cover voor Peter. Ondanks dat het niet zoveel data meer zijn.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 28, 2007 20:34:55 GMT 1
Het lijkt me stug dat ze Tijl nog voor een paar voorstellingen op laten gaan als Lumière... Dat ligt er aan hoe Tijl deze week zijn doorlopen doet; als dat goed is, gaat hij de rol delen met Dieter en zijn ze beiden cover voor Peter. Ondanks dat het niet zoveel data meer zijn. Hmmm als ie zijn doorlopen net zo doet als de rest...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 28, 2007 22:23:23 GMT 1
Het lijkt me stug dat ze Tijl nog voor een paar voorstellingen op laten gaan als Lumière... Dat ligt er aan hoe Tijl deze week zijn doorlopen doet; als dat goed is, gaat hij de rol delen met Dieter en zijn ze beiden cover voor Peter. Ondanks dat het niet zoveel data meer zijn. Dat laatste wist ik, vandaar dat ik zei dat er kans is dat je Dieter niet hebt.. Maar euh, hopen helpt misschien ..
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Mar 29, 2007 12:04:59 GMT 1
ik ga 4 april 15.00 ik weet dat ik sasha als belle heb, heb ik nog understudy's?
|
|