|
Post by esmeralda on Mar 29, 2007 13:57:10 GMT 1
4 April is op een woensdag en dan speelt René nooit, dus je zal een understudy voor Gaston hebben (vemoedelijk Marc-Peter, en in dat geval dan dus ook een understudy D'Oncre... Dieter, Dimitri of Tijl).
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Mar 29, 2007 16:07:00 GMT 1
kej, k hoop dat ik dimitri in 1 van zijn understudy rollen zie de eerste keer zag ik hem al als tickens
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 29, 2007 18:48:47 GMT 1
4 April is op een woensdag en dan speelt René nooit, dus je zal een understudy voor Gaston hebben (vemoedelijk Marc-Peter, en in dat geval dan dus ook een understudy D'Oncre... Dieter, Dimitri of Tijl). wel, vorige week woensdag speelde toch Rene hoor, ik was er toen ook. kan best dat ik het verkeerd zag. ik zat toen op het balkon...
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 29, 2007 20:08:52 GMT 1
4 April is op een woensdag en dan speelt René nooit, dus je zal een understudy voor Gaston hebben (vemoedelijk Marc-Peter, en in dat geval dan dus ook een understudy D'Oncre... Dieter, Dimitri of Tijl). wel, vorige week woensdag speelde toch Rene hoor, ik was er toen ook. Ik heb toch van meerdere gehoord dat Marc-Peter die show Gaston speelde... Ook van Dimitri zelf aangezien hij die avond op moest als D'Oncre!
|
|
weppie
Auditie kandidaat
|
Post by weppie on Mar 29, 2007 20:49:24 GMT 1
4 April is op een woensdag en dan speelt René nooit, dus je zal een understudy voor Gaston hebben (vemoedelijk Marc-Peter, en in dat geval dan dus ook een understudy D'Oncre... Dieter, Dimitri of Tijl). wel, vorige week woensdag speelde toch Rene hoor, ik was er toen ook. Bedoel je 21 maart? Dat was Marc-peter.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 31, 2007 13:12:52 GMT 1
gisteren was Jan ziek, dus zag ik Richard Spijkers als het beest ... WOW! Prachtige stem. Jan doet het ook heel goed ,en t 'is boeiend om te zien hoe elke acteur er zoveel van ziczelf in legt. Prachtig ! Ik denk dat TIMON ,jacopje was. Een echt talent ,hoor. CHAPEAU! waar hangt eigenlijk dat bord met de lijst van de cast ,elke dag??? dat was vroeger toch in de foyer??? ik schenk een bos pluimen aan de hele cast : je moet het toch maar doen , zo'n supervoorstelling neerzetten elke keer opnieuw!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 31, 2007 13:52:34 GMT 1
Timon is echt goed!! Hij ruled !
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 31, 2007 17:21:44 GMT 1
gisteren was Jan ziek, dus zag ik Richard Spijkers als het beest ... WOW! Prachtige stem. Ja dat klopt idd, Jan is nml zijn stem kwijt. waar hangt eigenlijk dat bord met de lijst van de cast ,elke dag??? dat was vroeger toch in de foyer??? Volgens mij staat dat bord gewoon in de foyer... Een paar meter vanaf de garderobe. ik schenk een bos pluimen aan de hele cast : je moet het toch maar doen , zo'n supervoorstelling neerzetten elke keer opnieuw!! Helemaal mee eens!
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 31, 2007 22:23:46 GMT 1
t 'is boeiend om te zien hoe elke acteur er zoveel van ziczelf in legt. Prachtig !
wel dat vind ik nu ook wel! alle understudy's maken er een eigen personage van! bij dieter krijg je een uiterst charmante lumiere en wat zingt dieter PRACHTIG!!!!, en bij dimitri een hilarische tickens. Marc-Peter is ook erg goed als Gaston! Al zal Rene wel DE gaston blijven. het leuke is dat er bijna niet meer te vergelijken valt doordat ze allemaal zo anders spelen.
Ik denk dat TIMON ,jacopje was. Een echt talent ,hoor. CHAPEAU!
Heb dat manneke ook al gezien, hij speelt echt super!!! een erg hoge aaibaarheidsfactor! en hij kan ook erg goed zingen, ook niet onbelangrijk in musical. ik snap meteen waarom hij de premiere speelde. en aan de foto's te zien is hij ook wel de jongste denk ik. heeft er eigenlijk iemand al andere jakopjes gezien?
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 1, 2007 10:33:51 GMT 1
vandaag ga ik terug. tis jammer genoeg geen aprilgrap, dat René zwaar ten val gekomen is, zaterdagavond. Dus zal het vandaag een andere Gaston zijn. Ben benieuwd of Jan al terug is. Dat grommen van het beest is ook niet zo best voor een zangstem,denk ik. Richard Spijkers heeft een prachtige operastem : ook om van te genieten .
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 1, 2007 11:39:07 GMT 1
heb het net gelezen van "gaston"!jammer dat dit nog in die laatste maand moest gebeuren!
Maar nu je't zegt: het is toch echt een aprilgrap hé! ;D
|
|
|
Post by esmeralda on Apr 1, 2007 11:41:04 GMT 1
Ik heb gehoord dat Jan inmiddels weer beter is, dus zal je hem waarschijnlijk weer hebben. Dat van René geloof ik pas als ik Dimitri gesproken heb... ik ben altijd héél achterdochtig omstreeks 1 april. Dat hele gedoe van een showstop etc. kunnen ze misschien ook wel in scène hebben gezet omwille van de 1 april grap
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 1, 2007 12:21:04 GMT 1
heb het net gelezen van "gaston"!jammer dat dit nog in die laatste maand moest gebeuren! Maar nu je't zegt: het is toch echt een aprilgrap hé! ;D ik vrees dat dit geen aprilgrap is. de show stoppen zouden ze toch nooit doen om een grapje uit te halen.
|
|
|
Post by guy on Apr 1, 2007 12:35:20 GMT 1
Om de vele mails die we intussen kregen en de vragen op het forum een halt toe te roepen: het nieuws over de zware valpartij van René Van Kooten is absoluut geen grap. Wellicht komt er naar aanleiding van ons nieuws later op de dag nog een persmededeling.
Het zou overigens nogal smakeloos zijn om over zo'n onderwerp een grap te maken. We hadden wel een 1 april-grap voorzien, maar omdat die gekoppeld was aan Beauty and the Beast hebben we deze ingehouden.
De Redactie
|
|
|
Post by pinklunarstar on Apr 1, 2007 13:26:47 GMT 1
Groot gelijk. Het zou idd geen 'goede' grap zijn. Ik hoop alleszins dat we snel iets meer weten over de toestand. Maar BatB zal voor hem wel afgelopen zijn. Ben blij dat ik hem vrijdag dan toch nog aan het werk heb gezien.
|
|