angela
Auditie kandidaat
|
Post by angela on Apr 1, 2007 16:08:58 GMT 1
Since René van Kooten isn´t playing now anymore I´ve got two tickets for Batb left:
One is for: Next Saturday 8 p.m. front row (Price 67,50€) One is for: Next Sunday 6 p.m. front row (Price 62,50 €)
Since this is next week please send me an e-mail as soon as possible if you are interessted.
Liefs,
Angela from Germany
|
|
angela
Auditie kandidaat
|
Post by angela on Apr 1, 2007 16:10:39 GMT 1
Here is the message also once again in Dutch:
Omdat René van Kooten niet speelt op zaterdag 8 en Zondag 9 April heb ik mijn toegangskaartjes te koop.
Aangezien dit al binnen een week is graag een snelle reactie naar mijn mailadres als je interesse hebt:
mail dan naar: webmaster_renevankooten@yahoo.de
Eén kaartje is voor de show van Zaterdagavond 20.00 uur op rij 1 (de prijs was 67,50)
Eén kaartje is voor de show van Zondagavond 18.00 uur op rij 1 (de prijs was 62,50)
Mail me svp snel als je interesse hebt of iemand weet.
Ik kan Nederlands lezen.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 1, 2007 19:21:48 GMT 1
Om de vele mails die we intussen kregen en de vragen op het forum een halt toe te roepen: het nieuws over de zware valpartij van René Van Kooten is absoluut geen grap. Wellicht komt er naar aanleiding van ons nieuws later op de dag nog een persmededeling. Het zou overigens nogal smakeloos zijn om over zo'n onderwerp een grap te maken. We hadden wel een 1 april-grap voorzien, maar omdat die gekoppeld was aan Beauty and the Beast hebben we deze ingehouden. De Redactie jammer dat dit is moeten gebeuren! Hopelijk heeft hij niete té veel last en kan hij "snel" terug recupereren,zodat we'm niet te lang op de planken moeten missen!
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 1, 2007 19:38:06 GMT 1
Ik ben vrijdag geweest en heb ervan genoten. Ik voelde me met momenten terug een klein kind dat geniet van een sprookje... Ik heb ook besloten van nogmaals terug te gaan op 29 april tijdens de middagvoorstelling.
Het Jacopje was zo'n schattig ventje, die deed dat fantastisch. Ik geloof dat het Timon was?
Spijtig te lezen dat René Van Kooten een ongeval heeft gehad tijdens de show gisterenavond. Ik vond hem fantastisch in de rol van Gaston. Hopelijk is hij snel terug te been en terug aan het werk...
|
|
|
Post by esmeralda on Apr 1, 2007 20:35:16 GMT 1
Het zou overigens nogal smakeloos zijn om over zo'n onderwerp een grap te maken. We hadden wel een 1 april-grap voorzien, maar omdat die gekoppeld was aan Beauty and the Beast hebben we deze ingehouden. Beste Guy, natuurlijk is het ronduit smakeloos om hier een 1 april grap van te maken, daar ben ik het ook volledig mee eens; feit blijft gewoon dat het een vreselijk ongelukkige dag is dat dit naar buiten komt, dan is het toch logisch dat mensen denken dat dit een 1 april grap is? (En ik was toch écht NIET de enige, terwijl ik hierop wél persoonlijk word aangevallen door één van je medewerkers!!! Maar dit even terzijde.) Zou ik je er dan ook even op mogen wijzen dat de benaming voor dit nieuws omtrend René "Breaking news" ook wel héél erg cru en ongelukkig gekozen is?
|
|
|
Post by guy on Apr 1, 2007 23:08:09 GMT 1
Beste Esmeralda,
eerst een algemene opmerkingen die voor iedereen interessant kan zijn. Het is niet de gewoonte van de redactie om berichten te plaatsen op het forum, omdat het forum helemaal los staat van deze redactie. Nieuwsredactie en forum zijn volledig van elkaar gescheiden. Vandaar dat er ook aparte medewerkers zijn die zich met het forum bezighouden. Omdat je mij persoonlijk aanspreekt, geef ik toch een keer persoonlijk antwoord.
Als het voor jou van belang is op welke dag een ongeval gebeurt, dan wil ik wijzen op het feit dat we meteen vermeld hebben dat het om zaterdagavond ging, 31 maart dus, en dat het initiële bericht ook op 31 maart 's avonds laat is geplaatst. Niet op 1 april dus. We hebben overigens vanmiddag, ook via het forum, duidelijk gemaakt dat het niet om een smakeloze 1 april-grap ging, om rondbazuinen van zo'n opmerkingen te voorkomen. Bovendien heeft de productie dezenamiddag een persbericht verspreid over het ongeval en ook dat hebben we op de site meteen gebracht.
Wat de term "breaking news" betreft: dat is al jaren een algemeen gangbare term in nieuwskringen en het is ook de term die wij àltijd gebruiken als er opmerkelijk of dringend nieuws binnen loopt. Dat doen we al van bij de start van de site. Recent deden we dat nog toen we in primeur het nieuws rond de hoofdrolspeler van Daens brachten. Om te stellen dat we 'cru' en 'ongelukkig gekozen' hebben, slaat nergens op. A propos, we hadden wel degelijk een 1 april-grap maar die is ingehouden omdat die te maken had met BatB en we vonden niet dat we meteen na het ongeluk grapjes moesten gaan maken rond de voorstelling.
Als je een probleem hebt met een medewerker of je hebt andere klachten, dan is het forum niet de plaats om dat soort dingen te bespreken. Onze contactgegevens staan op de site, daar kan je terecht. Als ik het goed begrepen heb, was het probleem dat je op andere sites het bericht plaatste dat we een 1 april-grap uithaalden en dat de benaming "breaking news" dus cru was. Vandaar dat je er allicht op gewezen is dat je onze correcte berichtgeving als desinformatie hebt afgedaan, wat onze geloofwaardigheid in het gedrang brengt. De reactie van onze medewerker is in die zin te begrijpen.
Voor de rest heb ik geen commentaar meer, behalve dan ik dat ik iedereen oproep om positief te zijn op het forum, geen persoonlijke zaken te vermelden en discreet te zijn over vriendschappen met castleden of wie dan ook.
Zoals ik zei: onze contactgegevens staan op de site. Iedereen die twijfels heeft of met vragen en opmerkingen zit, kan via deze mailadressen bij ons terecht. En niet publiek via het forum.
Guy
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Apr 2, 2007 12:35:41 GMT 1
Ik ben vrijdag geweest en heb ervan genoten. Ik voelde me met momenten terug een klein kind dat geniet van een sprookje... Ik heb ook besloten van nogmaals terug te gaan op 29 april tijdens de middagvoorstelling. Het Jacopje was zo'n schattig ventje, die deed dat fantastisch. Ik geloof dat het Timon was? Spijtig te lezen dat René Van Kooten een ongeval heeft gehad tijdens de show gisterenavond. Ik vond hem fantastisch in de rol van Gaston. Hopelijk is hij snel terug te been en terug aan het werk... dat is inderdaad zo leuk! je kan meteen weer een kindjes-gevoel hebben! ik denk ook wel dat het vrijdag Timon was. erg leuk om te lezen is het niet! en wat ook wel erg is, dat is dat het balkon volledig leeg is bij de voorstellingen!!!!! toch problemen met ticketverkoop dan zeker??!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 2, 2007 13:08:03 GMT 1
en wat ook wel erg is, dat is dat het balkon volledig leeg is bij de voorstellingen!!!!! toch problemen met ticketverkoop dan zeker??! Meestal staan categorie 4 en categorie 5 als 'uitverkocht' op Sherpa.. Een gok, maar de meesten onder ons denken dat het zo is omdat mensen met een goedkoper ticket dan op betere plaatsen vooraan het balkon zouden gaan zitten (omdat categorie 2 of 3 bijvoorbeeld niet volledig is verkocht en er dus mooiere vrije plaatsen zijn). Moesten ze die goedkopere categorieën wel openzetten, zouden er volgens mij toch nog meer kaartjes verkocht worden. Er zijn genoeg mensen die de productie wel willen zien (of nog eens willen zien), maar die het te duur vinden. Al begrijp ik het probleem wel dat mensen zich dan gaan verzetten.. Een vicieuze cirkel zeker?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 2, 2007 14:06:05 GMT 1
ik denk dat ook!
vorige week zijner van ons kenissen naar batb geweest. Zij zaten op balkon rij 3 . Voor hen is er ook niemand komen zitten, dus zijn zij ook 2 rijen opgeschoven natuurlijk! vind dat wel raar dat het niet "verkoopt"! Ik ken zoveel mensen die al voor een 2de zelfs 3de keer gaan... en inderdaad als ze goedkopere zone tereug open gezet zouden worden zouden grotere gezinne ook veel sneller een kaartje extra kopen!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 2, 2007 16:51:27 GMT 1
Ik ben vrijdag geweest en heb ervan genoten. Ik voelde me met momenten terug een klein kind dat geniet van een sprookje... Ik heb ook besloten van nogmaals terug te gaan op 29 april tijdens de middagvoorstelling. Het Jacopje was zo'n schattig ventje, die deed dat fantastisch. Ik geloof dat het Timon was? Spijtig te lezen dat René Van Kooten een ongeval heeft gehad tijdens de show gisterenavond. Ik vond hem fantastisch in de rol van Gaston. Hopelijk is hij snel terug te been en terug aan het werk... ja, ik was er vrijdag ook. Het was een heel goede voorstelling. Ik ben een grote fan van Jan Schepens ,maar twas tof ook Richard eens aan het werk te zien. Gisteren om 18u was ik er terug , Marc Peter vander Maas deed goed zijn best,maar kan toch nog niet tippen aan René.dat is mijn visie. Maar ja , door dat spijtige ongeval zal het zonder René moeten.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 2, 2007 16:55:35 GMT 1
@esmeralda : zondagavond was Dimitri voor de eerste keer (veronderstel ik) in de rol van Maurice ipv. Koen Crucke . Dimitri deed dat voortreffelijk , iemand die het niet wist ,kon het verschil niet zien. Dimitri is een klasse akteur! (de hele cast blinkt uit door professionaliteit ,) daar mogen ze soms in Londen nog een voorbeeld aan nemen,zunne....
en na zo'n druk en vermoeiend weekend ,met maar liefst 4 voorstellingen , zetten ze dan allemaal: CAST & CREW & ORKEST nog een extra tandje bij . En is die avond-show op zondag dan NOG dubbel zo spetterend!!! ik zou het zelf zeker niet kunnen. PROFICIAT!
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 2, 2007 18:52:31 GMT 1
ja, ik was er vrijdag ook. Het was een heel goede voorstelling. Ik ben een grote fan van Jan Schepens ,maar twas tof ook Richard eens aan het werk te zien. Gisteren om 18u was ik er terug , Marc Peter vander Maas deed goed zijn best,maar kan toch nog niet tippen aan René.dat is mijn visie. Maar ja , door dat spijtige ongeval zal het zonder René moeten. Ik vond het zelf ook een ontzettend goeie voorstelling, ik speel zelf toneel en heb wat last van 'hobby'misvorming en ik let op stomme details waar een gewone kijker niet naar kijkt, maar ik moet zeggen dat ik ditmaal weinig last had van mijn misvorming. ;D Ik was zo meegenomen door het verhaal en de vertolking ervan... Ik had niet op het bord gekeken wie er zou spelen die avond, dus ik hoorde pas bij de eerste woorden van het beest dat het niet Jan Schepens was. In eerste instantie vond ik dat wel spijtig maar ik vond Richard ook echt goed. (Mijn schoonzus en -moeder waren harder teleurgesteld). En als ik héél eerlijk moet zijn, voor de rol van het beest, is het wel passender om een iets zwaardere stem te hebben zoals Richard. Omdat een beest toch iets griezelig moet uitstralen ook een beetje. Maar ik ga 29 april terug kijken met de middagvoorstelling en ik hoop dan Jan als Beest te zien. Gewoon om ze allebei gezien te hebben. Ik was ook helemaal weg van René, hij deed dat schitterend, maar een spijtig ongeval heeft er anders over beslist. Ik hoop maar dat hij er snel vanaf is, want ik denk dat het best wel kl*te is als je op zo'n manier moet afscheid nemen van een productie.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 2, 2007 18:54:51 GMT 1
dat is inderdaad zo leuk! je kan meteen weer een kindjes-gevoel hebben! ik denk ook wel dat het vrijdag Timon was. erg leuk om te lezen is het niet! en wat ook wel erg is, dat is dat het balkon volledig leeg is bij de voorstellingen!!!!! toch problemen met ticketverkoop dan zeker??! Ik was inderdaad ineens weer minstens 10 jaar jonger... Weet je wat ik nog erger vond eigenlijk... Ik zat in cat. 1 en naast mij waren de Golden seats. Na de pauze waren daar ineens 2 halve rijen leeg naast mij !! Dat snap ik dus ook totaal niet hé... Betaal je zoveel voor zo'n avond en dan ga je niet eens naar het 2e deel kijken? Terwijl ik niet kon wachten tot de pauze gedaan was om naar het 2e deel te gaan kijken...
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 2, 2007 18:58:29 GMT 1
en na zo'n druk en vermoeiend weekend ,met maar liefst 4 voorstellingen , zetten ze dan allemaal: CAST & CREW & ORKEST nog een extra tandje bij . En is die avond-show op zondag dan NOG dubbel zo spetterend!!! ik zou het zelf zeker niet kunnen. PROFICIAT! Dat is inderdaad prachtig hé... Ze kunnen zich dan nog een extra keer opladen voor die voorstelling. Ik denk wel dat dit weekend ook nog iets moeilijker was, zeker na het ongeval van René, ik denk dat je dan wel even moet slikken voor je de voorstelling kan verder zetten. In de toneelvereniging waar ik speel, hebben we ook 1 weekend met elke avond voorstelling en dan maandag rust en dan terug dinsdag voorstelling. En meestal pep je elkaar op om dan elke avond dezelfde goeie prestatie neer te zetten...
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 2, 2007 21:17:33 GMT 1
dat is inderdaad zo leuk! je kan meteen weer een kindjes-gevoel hebben! ik denk ook wel dat het vrijdag Timon was. erg leuk om te lezen is het niet! en wat ook wel erg is, dat is dat het balkon volledig leeg is bij de voorstellingen!!!!! toch problemen met ticketverkoop dan zeker??! Ik was inderdaad ineens weer minstens 10 jaar jonger... Weet je wat ik nog erger vond eigenlijk... Ik zat in cat. 1 en naast mij waren de Golden seats. Na de pauze waren daar ineens 2 halve rijen leeg naast mij !! Dat snap ik dus ook totaal niet hé... Betaal je zoveel voor zo'n avond en dan ga je niet eens naar het 2e deel kijken? Terwijl ik niet kon wachten tot de pauze gedaan was om naar het 2e deel te gaan kijken... aan die lege plaatsen zou ik me persoonlijk niet zo ergeren. Dan zie ik 1 groot voordeel :dat ik zelf kan opschuiven en op betere plaatsen kan gaan zitten. Misschien waren die golden seats gratis gegeven door een firma of zo ,ja , en als je dan niet voor musical bent..... herken je ook geen kwaliteit,hè ... pech voor hen.
|
|