vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 2, 2007 21:53:40 GMT 1
aan die lege plaatsen zou ik me persoonlijk niet zo ergeren. Dan zie ik 1 groot voordeel :dat ik zelf kan opschuiven en op betere plaatsen kan gaan zitten. Misschien waren die golden seats gratis gegeven door een firma of zo ,ja , en als je dan niet voor musical bent..... herken je ook geen kwaliteit,hè ... pech voor hen. Ik weet dat ik zelf mij vragen stel bij mijn eigen acteerprestatie als ik na de pauze lege stoelen zie in de zaal. Terwijl je toch goeie commentaar krijgt... Maar in de Stadschouwburg zal dat waarschijnlijk voor de castleden niet zo opvallen als ik een klein theater zoals bij ons (waar je alle mensen ziet zitten). Enfin, ze hebben inderdaad ongelijk dat ze niet naar het 2e deel kwamen kijken.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 5, 2007 11:35:04 GMT 1
de dagboekfragmenten die Steve schrijft zijn echt klasse! hij is ook een groot talent op de scene . ik heb hem vroeger verschillende keren gezien bij OPUS ONE. Daar was BELLE En het BEEST ook hééél mooi. ROBERTO de GROOT was toen het beest . WOW! het verhaal was meer zoals het sprookje en op het einde was de prins een andere akteur. Ik heb er een heel mooie cd -box van, met het programma boek erbij. en Steve speelde verschillende rolllen ,ook in die voorstelling .
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Apr 5, 2007 20:39:33 GMT 1
Het dagboek is inderdaad altijd geweldig om lezen en nu heeft hij zich overtroffen. Schitterend dagboek! Ik lees het elke week met heel veel plezier.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 6, 2007 11:04:39 GMT 1
ik ga Paaszondag terug kijken om 18u en op 29 april om 13u . De aller-allerlaatste kan je namelijk niet parterre boeken omdat dat voor de vips en pers is voorbehouden
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 7, 2007 14:06:43 GMT 1
ik ga Paaszondag terug kijken om 18u en op 29 april om 13u . De aller-allerlaatste kan je namelijk niet parterre boeken omdat dat voor de vips en pers is voorbehouden Dan kon wel hoor! Na een tijdje pas zijn de Golden Seats vastgezet, maar ze zijn af en toe weer geopend..
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 7, 2007 20:14:12 GMT 1
ik ben vandaag gaan kijken.en we hadden tickets voor de tweede klasse.we mochten op plaatsen van golden seats gaan zitten.heel plezant.goede voorstelling.zeker dat begin met dat boek.prachtig.we hadden vandaag maar 3 understudies.1 voor gaston.1 voor lumiere en 1 voor d'oncre.ze deden het zeer goed.het eindgevecht was mooi om te zien.en hoe het beest een mens wordt.na de voorstelling hebben we nog even gepraat met dieter verhaegen die lumiere speelde.ik vond hem eigenlijk niet zo geweldig.maar ja.gaston was goed.ik dacht dat het marc-peter van der maas was.het jakopje was ook goed.het was het zoontje van michele tesoro.aan de artiesteningang zag ik dat hij een gebroken arm had.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 7, 2007 21:55:04 GMT 1
aan de artiesteningang zag ik dat hij een gebroken arm had. Wie had een gebroken arm? Het zoontje van Michele en Hilde? Was dat dan niet te zien toen hij terug een echte jongen was i.p.v. een kopje in een karretje?
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 8, 2007 10:55:20 GMT 1
luca tesoro.toen hij rondliep als jacopje had hij geen armbeschermer aan.maar toen hij buitenkwam wel.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 8, 2007 11:15:47 GMT 1
Een pluim dat hij toch nog speelt dan! "The show must go on", dat zullen zijn ouders hem geleerd hebben..
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 8, 2007 19:20:50 GMT 1
inderdaad dat is toch knap! Moet dan toch ook niet gemakkelijk zitten zijn met zo'n arm in dat karretje hé!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 8, 2007 22:24:13 GMT 1
wel, vorige week woensdag speelde toch Rene hoor, ik was er toen ook. Bedoel je 21 maart? Dat was Marc-peter. je hebt gelijk. Die keer dat ik Gaston minder goed vond, was het niet Marc-Peter, maar GEERT peeters . ... Mijn excuses: want Marc-P. doet dat zo goed dat ik het verschil de eerste keer niet zag tus. hem en René. Maar jammer genoeg zat ik toen ook op het balkon .
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 10, 2007 12:10:09 GMT 1
aan de artiesteningang zag ik dat hij een gebroken arm had. Gewoon uit nieuwsgierigheid : waar is de artiesteningang? x
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 10, 2007 12:25:06 GMT 1
als ik mij niet vergis: Je staat voor de schouwburg en dan links achteraan.
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 10, 2007 13:31:08 GMT 1
Bedankt !
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 10, 2007 18:28:31 GMT 1
Bedankt ! tegenover "Houten KLARA", dat is een eetgelegenheid.
|
|