javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 10, 2007 20:07:14 GMT 1
naast dat horta restaurant.voor je zie je een toren met achter de glazen allemaal trappen.dat is de artiesten uitgang.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 12, 2007 20:12:26 GMT 1
de dagboekfragmenten die Steve schrijft zijn echt klasse! hij is ook een groot talent op de scene. Inderdaad zijn dagboekstukken zijn prachtig om te lezen, zeker het laatste dat hij nu geschreven heeft op het einde, dat hij de '&' vervangen heeft door 'mist'. Echt ontroerend hoe die mensen echt een innige band hebben door de samenwerking.
|
|
|
Post by theamushie on Apr 22, 2007 18:48:38 GMT 1
Ik heb de musical nu al twee keer gezien: één keer met OrowanO, MusicalTom en mijn beste vriendin. Dit was de eerste keer. Ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast: Mevr. Pot bvb.: ik had haar gezien in Dracula en echt, daarin vond ik het kattengejank! Hier stond ze echt! Stem, mimiek, lied, hier was ik echt overdonderd! Ik vond Jan iets minder, zijn stem is niet zo krachtig. (Ik vind dat een beest moet kunnen schreeuwen :-p ) Ann was supergoed, zoals we gewoon zijn...Ik kreeg echt kippevel als ze begon te zingen (en als ik kippevel krijg, dan zit het goed) :-D De tweede keer werd ik getrakteerd door OrowanO en dit nam ik graag mee (ook al ga ik normaal niet twee keer naar een musical) we hadden Richard als het beest en ik moet zeggen: PRACHTIG, dat is pas een beest, oké, het is nog geen Hans Peter Janssen (lievelingsmusicalacteur) maar ik vond het allessinds veel beter dan Jan. Jan mag dan wel kunnen doorgaan als prins, als beest vind ik hem iets te braaf. Jakobje is echt schattig...de eerste keer vond ik hem iets schattiger dan de tweede keer (maar vraag mij niet hoe hij noemt)...Ik ga nog een derde keer met mijn broer...Ik hoop dat ik er evenveel van zal genieten als de eerste en tweede keer!!! :-D
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 23, 2007 8:59:20 GMT 1
vond je die happeringen bij het beest ook vervelend ?
|
|
|
Post by theamushie on Apr 23, 2007 14:23:55 GMT 1
Wat bedoel je met haperingen? Ik vond dat Jan best wel prins mag spelen maar voor beest vind ik hem iets te lief. Hij is een beetje te gemaakt beest. Probeert te schreeuwen of kwaad te zijn maar je voelt dat lieve er telkens doordringen. In dat geval hapert er inderdaad iets aan. :-) Maar dit is slechts mijn mening. Elke acteur is anders en bij de één valt die al meer in de smaak dan de ander.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 23, 2007 15:52:48 GMT 1
De tweede keer werd ik getrakteerd door OrowanO en dit nam ik graag mee (ook al ga ik normaal niet twee keer naar een musical) we hadden Richard als het beest en ik moet zeggen: PRACHTIG, dat is pas een beest, oké, het is nog geen Hans Peter Janssen (lievelingsmusicalacteur) maar ik vond het allessinds veel beter dan Jan. Jan mag dan wel kunnen doorgaan als prins, als beest vind ik hem iets te braaf. Richard is voor mij ook hét Beest van de 2 Beesten die ik hier in Vlaanderen gezien heb! Hoe hij 'Van haar te houden' brengt is fenomenaal krachtig! Jan is ook goed maar zijn stem is in vergelijk met Richard te zacht voor het Beest, Jan zijn spel is wel heel goed gevorderd!
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 25, 2007 11:00:43 GMT 1
Ik vond ook de stem van Richard heel goed passen bij het Beest, krachtig en zwaar. Zondag ga'k een 2e maal en ik hoop dan Jan als Beest te zien om de vergelijking te kunnen maken. Alhoewel ik op het cd'tje van Story al de stem van Jan heb gehoord en die ook net iets te zacht vond voor een Beest. Maarja dit is nu eenmaal de casting die ze hebben gekozen... Jan is dan een lief Beestje en Richard een minder lief Beest.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 25, 2007 18:17:28 GMT 1
Ik vond ook de stem van Richard heel goed passen bij het Beest, krachtig en zwaar. Zondag ga'k een 2e maal en ik hoop dan Jan als Beest te zien om de vergelijking te kunnen maken. Alhoewel ik op het cd'tje van Story al de stem van Jan heb gehoord en die ook net iets te zacht vond voor een Beest. Maarja dit is nu eenmaal de casting die ze hebben gekozen... Jan is dan een lief Beestje en Richard een minder lief Beest. welk CD'tje van STORY bedoelen jullie en welke liedjes staan daar op? ik heb navraag gedaan naar de full cd van BATB van de Vlaamse cast bij mediamarkt, maar ze hadden hem (nog) niet en konden ook nog niet bestellen. Misschien verkopen ze hem zondag wel met korting (hoop ik )
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 25, 2007 18:21:15 GMT 1
Dat was een promo single die kort na de première bij de story zat, wij hebben hem hier thuis ook. Stelt eigenlijk niet veel voor, een korte medley van enkele songs...
Vanaf nu (eigenlijk al een week geleden dacht ik) wordt de cd verkocht aan € 10 in de Stadsschouwburg! Ook de andere merchandising zijn afgeslagen in prijs, een programmaboekje kost nu ook maar € 5,5 meer!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 25, 2007 18:22:45 GMT 1
Dat was een promo single die kort na de première bij de story zat, wij hebben hem hier thuis ook. Stelt eigenlijk niet veel voor, een korte medley van enkele songs... Vanaf nu (eigenlijk al een week geleden dacht ik) wordt de cd verkocht aan € 10 in de Stadsschouwburg! Ook de andere merchandising zijn afgeslagen in prijs, een programmaboekje kost nu ook maar € 5,5 meer! Dank je voor de inlichting! Dan moet ik me haasten om hem te kopen , zaterdag.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 11:44:58 GMT 1
Doeme heb de cd besteld via internet maar hem nog niet ontvangen. Had beter nog een tijdje gewacht dus.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 26, 2007 16:39:23 GMT 1
Wat een geluk : vandaag op de musicalsite het filmpje "van haar te houden " met Jan als het beest. Wel, dat is toch elke keer kippenvel krijgen ,vind ik . Er zullen veel tranen vloeien ,zondag...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 26, 2007 16:44:47 GMT 1
Ik ga mij een tissuebox aanschaffen ! Samen met MusicalTom gaan we er een Beauty and the Beast weekend van maken: zaterdag beide voorstellingen, zondagvoormiddag met een horde fans naar de artiestenuitgang en zondagnamiddag de twee laatste voorstellingen.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 26, 2007 16:48:33 GMT 1
Goed gesproken, Rowan , dat is een weekend voor echte musicalliefhebbers! chapeau! maar ik moet zaterdagavond in theater Het klokhuis zijn voor "Picasso" met Jef demedts (Fabian van fallada ,van 40 jaar geleden ) in de hoofdrol.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 17:26:38 GMT 1
Wat een geluk : vandaag op de musicalsite het filmpje "van haar te houden " met Jan als het beest. Wel, dat is toch elke keer kippenvel krijgen ,vind ik . Er zullen veel tranen vloeien ,zondag... Heb het filmpje ook al een paar keer bekeken. Spijtig dat ik het niet wat harder kan zetten in ons appartement. Zo mooi stukje...
|
|