renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 26, 2007 21:50:03 GMT 1
Zo mooi stukje... [/quote] ja ik vind dat ook heel mooi! ik vind Jan heel goed als beest trouwens, maar heb natuurlijk Richard niet gezien...
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 22:47:26 GMT 1
Ik heb Jan nog niet als Beest gezien maar ik vind gewoon persoonlijk dat de zwaardere stem van Richard meer Beest-achtig is dan die van Jan. Maar voor hetgeen ik al gezien heb van Jan in dat korte stukje, bevalt mij dat ook wel.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 27, 2007 17:49:39 GMT 1
Ik ga mij een tissuebox aanschaffen ! Samen met MusicalTom gaan we er een Beauty and the Beast weekend van maken: zaterdag beide voorstellingen, zondagvoormiddag met een horde fans naar de artiestenuitgang en zondagnamiddag de twee laatste voorstellingen. yes, tis gelukt. ik kom zondag ook naar de beide voorstellingen. Gelukkig kunnen we maandag genieten van een vrije dag ,om te bekomen van alle emoties .
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 29, 2007 21:51:34 GMT 1
Het zit erop...
Ik ben benieuwd naar de reactie's van jullie over de allerlaatste voorstelling. Heb spijt dat ik daar geen kaarten voor had... Was wel emotioneel voor zowel publiek als cast zeker?
Ik kon tijdens de middagvoorstelling nog wel een tijdje langer doorgaan met het applaus, ik had het wel even moeilijk om afscheid te nemen.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 30, 2007 11:12:39 GMT 1
gaat er iemand van jullie naar d evoorstelling in barcelona ?
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 30, 2007 11:25:59 GMT 1
Het zit erop... Ik ben benieuwd naar de reactie's van jullie over de allerlaatste voorstelling. Heb spijt dat ik daar geen kaarten voor had... Was wel emotioneel voor zowel publiek als cast zeker? Ik kon tijdens de middagvoorstelling nog wel een tijdje langer doorgaan met het applaus, ik had het wel even moeilijk om afscheid te nemen. [/quote een opsomming van de grapjes vind je op www.clubs.nl / vlaamse beauty and the beast.. Alle medewerkers kregen als afscheidscadeau een kleine rode reiskoffer met het embleem van BATB erop. Prachtig! het waren 2 ongelooflijke voorstellingen. En er was zelfs parterre hier en daar nog een stoeltje vrij. Koen Crucke had al een zakdoek vast voor zijn tranen , toen hij uit het bos terug kwam. En ook Jan en Hilde en Dieter konden hun tranen niet bedwingen. De kleine grapjes tijdens de voorlaatste maakten dat toch tot een onvergetelijk evenement ,zeker voor de fans . Gelukkig hebben we de CD nog om na te genieten.... Onze cast was SUPER goed , maar dat wisten jullie al,hé... het feestje voor de medewerkers was in de RED &BLUE achteraf. ZOOO jammer dat het gedaan is...
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 30, 2007 11:49:44 GMT 1
gaat er iemand van jullie naar d evoorstelling in barcelona ? was dat niet Madrid?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 30, 2007 12:09:18 GMT 1
Madrid idd, ik ken dat het de eerste keer in Barcelona speelde maar dan in de Broadway versie, nu is het dus met de Stage versie .
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 30, 2007 13:49:38 GMT 1
madrid bedoelde ik.ik heb heel veel sopijt dat ook ik de laatste voorstelling niet heb gezien.
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Apr 30, 2007 18:10:12 GMT 1
Hierbij mijn reactie ~ ik ben nog steeds aan 't nagenieten ;-)
Belle en haar Beest dansten hun allerlaatste dans op deze laatste voorstelling van Beauty and the Beast in Stadsschouwburg Antwerpen. Bijgestaan door een bezielende Lumiere (Dieter Verhaegen, die de rol mocht overnemen van Peter van de Velde) en Tickens (Marc Lauwrys) en de rest van de betoverde huisraad. Bad guy Gaston, met verve neergezet door Marc-Peter van der Maas, sloeg voor een laatste maal de tanden uit de mond van sidekick Lefou (Steve Beirnaert). Hoogtepunt van de avond was het stralende Kom Erin, waar de fans de cast in het zonnetje zetten middels een opspringen in een staande ovatie, en het langdurig enthousiaste slotapplaus. De cast liet hun tranen de vrije loop en werd onstage bedolven onder boeketten bloemen en een zee van gouden glitterregen. Een laatste voorstelling is altijd bijzonder, maar mijn bijzondere sympathie ging uit naar hen die zo (onverwacht) mochten schitteren op hun laatste voorstelling en die dit moment meer dan hadden verdiend. Alles bijeen is gezorgd voor een spetterende afsluiting van deze allerlaatste show. Beauty and the Beast heeft sporen nagelaten in de harten van de fans en gaat nu in Madrid de weg naar het publiek betreden. Het publiek hier blijft voorlopig achter, maar vast niet in vergetelheid. De volgende productie staat alweer te trappelen om het stokje over te nemen. Of ze mij zover gaan krijgen, moet nog even blijken: voorlopig geniet ik na van deze welverdiende en prachtige afsluiter van een langlopend seizoen.
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 30, 2007 18:37:00 GMT 1
Ik vind het ook spijtig dat ik de laatste niet kon meepikken. Na het lezen van jullie verslagje krijg zo alweer een krop in de keel... Bij het verslagje hier op de site zegt Ann, dat het publiek van beide voorstellingen heel speciaal was en dat het leek of ze hen een hart onder de riem kwamen steken. In mijn geval was dat inderdaad zo... Ik had het echt moeilijk met afscheid nemen van deze prachtige productie... Ik ben al lang fan van het verhaal op zich, ook mede door het zelf mogen uitvoeren van de filmmuziek met onze fanfare x-aantal jaren geleden...
Ik hoop dat ik snel de cd binnen heb, zodat ik hem eindeloos kan draaien...
En voor mijn part had deze productie nog een tijdje langer mogen spelen en dan had ik nog minstens een keer geweest...
Mijn vriendin die mee was (en nog nooit een musical had gezien), zei tijdens de pauze dat ze soms merkte van zichzelf dat ze met open mond zat te genieten. Dat vind ik toch wel een mooi compliment dat je als leek toch zo kan genieten ervan...
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 30, 2007 18:42:53 GMT 1
een opsomming van de grapjes vind je op www.clubs.nl / vlaamse beauty and the beast.. Alle medewerkers kregen als afscheidscadeau een kleine rode reiskoffer met het embleem van BATB erop. Prachtig! het waren 2 ongelooflijke voorstellingen. En er was zelfs parterre hier en daar nog een stoeltje vrij. Koen Crucke had al een zakdoek vast voor zijn tranen , toen hij uit het bos terug kwam. En ook Jan en Hilde en Dieter konden hun tranen niet bedwingen. De kleine grapjes tijdens de voorlaatste maakten dat toch tot een onvergetelijk evenement ,zeker voor de fans . Gelukkig hebben we de CD nog om na te genieten.... Onze cast was SUPER goed , maar dat wisten jullie al,hé... het feestje voor de medewerkers was in de RED &BLUE achteraf. ZOOO jammer dat het gedaan is... Ik kan niet op die site geraken met de grapjes. Ik weet dat wij ook altijd grapjes uithalen tijdens onze laatste voorstelling. ;D Maar dat merken alleen de acteurs of de mensen die al meermaals zijn komen kijken. ;D Toen wij stonden te wachten op mijn man met de auto (die ons had afgezet en kwam halen), zag ik enkele van de muzikanten buitenkomen met zo'n rode koffer. Waren inderdaad mooie dingen. Ik denk dat ik het zelf ook wel moeilijk zou hebben als ik na zo'n reeks moet afscheid nemen van een productie en dat met zo'n enthousiast publiek dat je komt aanmoedigen...
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 30, 2007 19:13:18 GMT 1
Een paar aanmeldingen later, heb ik de grapjes gevonden. ;D
En inderdaad ik heb ze allemaal opgemerkt, maar er eigenlijk niet hard bij nagedacht moet ik zeggen. ;D
Maar ze waren wel leuk !!!! ;D
|
|
|
Post by theamushie on Apr 30, 2007 20:00:38 GMT 1
Ik heb samen met mijn broer, vanop heel prachtige plaatsen (even dankwoordje aan OrowanO: DANKJEWEL! voor de prachtige plaatsen) genoten van een voorlaatste voorstelling van Beauty and the Beast! Ik vond de grapjes heel leuk en passend! Maar ik denk dat alleen echte fans het opgemerkt hebben. Ik kon op het einde wel blijven applaudiseren! Ik was wel een beetje ontroerd... Je merkte ook dat er meer sfeer was in de zaal, iedereen was dolenthousiast! Ik vond het jammer dat ik de allerlaatste voorstelling niet heb kunnen bijwonen (heel dom van mij , ik dacht dat mijn broer school had de dag erna, wat blijkbaar niet het geval was) maarja, het is voorbij nu! Helemaal voorbij! Op naar de volgende musical die ons hart zal veroveren!!!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 1, 2007 9:14:34 GMT 1
Een paar aanmeldingen later, heb ik de grapjes gevonden. ;D En inderdaad ik heb ze allemaal opgemerkt, maar er eigenlijk niet hard bij nagedacht moet ik zeggen. ;D Maar ze waren wel leuk !!!! ;D zet eens een exacte link naar de pagina met de grapjes ?
|
|