annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on May 9, 2007 6:45:24 GMT 1
dat is toch niet zijn officiële site hoor, want die is nog altijd hetzelfde gebleven!
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on May 9, 2007 13:26:50 GMT 1
Is idd niet de officiële site van Jan Schepens maar de fanclub, die beheerd wordt op www.clubs.nl . Ikzelf ben er geen lid van (maar wel van ondermeer de club van Ann van den Broeck).
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 9, 2007 15:10:42 GMT 1
En echt vernieuwd is hij evenmin, de look is al een hele tijd zo..
|
|
slos
Auditie kandidaat
|
Post by slos on May 9, 2007 19:59:56 GMT 1
komt er een dvd van de musical beauty and the beast? hopelijk wel....
|
|
|
Post by theaterfreak on May 9, 2007 20:35:18 GMT 1
En echt vernieuwd is hij evenmin, de look is al een hele tijd zo.. Ooo, toch wel mooi ,dan heb ik die nu pas ontdekt.
|
|
|
Post by theaterfreak on May 9, 2007 20:36:14 GMT 1
komt er een dvd van de musical beauty and the beast? hopelijk wel.... reken daar maar niet op , jammer genoeg
|
|
|
Post by theaterfreak on May 14, 2007 16:34:58 GMT 1
nieuw op de officiele site van Ann Van den Broeck :de video met het lied :"Dat zegt het hart..." |o , (ik heb nog steeds heimwee)
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on May 14, 2007 20:51:50 GMT 1
Mooi filmpje, hopelijk komen er nog meer. Op de site van richard spijkers vind je er ook verschillende: o.a. van haar te houden + de reprise Hopelijk komt van haar te houden ook nog op de site van jan schepens.
|
|
|
Post by theaterfreak on May 15, 2007 17:36:04 GMT 1
Mooi filmpje, hopelijk komen er nog meer. Op de site van richard spijkers vind je er ook verschillende: o.a. van haar te houden + de reprise Hopelijk komt van haar te houden ook nog op de site van jan schepens. bedankt,Sam, mooi om te zien. gelukkig heb ik Richard Spijkers ook 1 keer gezien als het beest en ook in "Passion" . indrukwekkend!! geef ons meer van dat !
|
|
slos
Auditie kandidaat
|
Post by slos on May 15, 2007 17:49:21 GMT 1
mag ik eens de site van richard spijkers hebben? dank u..
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 15, 2007 18:05:34 GMT 1
@ slos: Weet nog altijd niet precies hoe het precies zit met websites linken, dus ik stuur je direct de link in een pbtje!
Er werd op Clubs wel gevraagd om het niet te luid verder te vertellen dat die filmpjes op Clubs staan.. Degene van wie ze komen heeft niet genoeg bandbreedte meer en als er te veel mensen naar gaan kijken, kan het gaan crashen.. En dan kunnen we dus helemaal niets meer zien. Gelieve het dus niet overal te gaan verspreiden!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 15, 2007 18:09:43 GMT 1
Mooi filmpje, hopelijk komen er nog meer. Op de site van richard spijkers vind je er ook verschillende: o.a. van haar te houden + de reprise Hopelijk komt van haar te houden ook nog op de site van jan schepens. De reprise van "Van haar te houden" staat op de fanclub van Jan.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 16, 2007 14:47:12 GMT 1
ik vind het spijtig dat je moet betalen om er lid van te zijn.bij de door van boeckel fanclub moet je niets betalen.
|
|
|
Post by treesje on May 16, 2007 15:14:46 GMT 1
ik vind het spijtig dat je moet betalen om er lid van te zijn.bij de door van boeckel fanclub moet je niets betalen. Dat is niet waar. Je moet je registreren en aanmelden. Je kan gewoon alles gratis doen en zien. Er zitten alleen maar wat beperkingen op dan(bv je hebt een limiet voor het aantal foto's per dag) Als je betaald heb je gewoon extra's. . .
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on May 16, 2007 16:33:32 GMT 1
Dat klopt! Gewoon registreren en aanmelden ! Het handige van clubs is dat bijna iedere musicalacteur er zijn fanclub heeft en je dus niet telkens weer een ander passwoord of nickname moet gaan uitvinden, alles kan met diezelfde login!
|
|