lind
Auditie kandidaat
|
Post by lind on Jun 13, 2007 9:42:07 GMT 1
Ik zou opteren voor nieuw talent...al wat er vernoemd is komt volgens mij niet in aanmerking...zowel Ann van den Broeck als Ann van Hoof niet...en al de rest ook niet...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jun 13, 2007 10:32:17 GMT 1
Een Danny naar mijn zin heb ik hier nog niet horen noemen, en heb ik zelf ook nog niet in gedachten.. Voor Sandy blijf ik voorlopig bij Sasha Rosen en Deborah De Ridder (beide mits andere haarkleur , al vind ik ze alle twee niet echt de volle 100% geschikt.. Ik heb niet het gevoel van "Ja, dat is ze!". Vandaar dat ik ook hoop dat ze de kans geven aan mensen die misschien een niet erg heel bekende naam hebben, maar wel geschikt zijn voor de rol(len)! Mhm, ik zou de beslissing in ieder geval níet willen maken, er staat de casting director wat te wachten ..
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jun 13, 2007 12:09:51 GMT 1
dat ze inderdaad de mensen maar eens verrassen met allemaal gloednieuwe mensen, dat is eens iets anders dat altijd dezelfden te zien! 't Zou misschien beter aanslaan!
|
|
|
Post by iemandbenik on Jun 13, 2007 20:52:01 GMT 1
hopelijk geen sasha rosen hoor dit zou niet leuk zijn , ben niet zo'n fan van haar...
|
|
|
Post by mistermagic on Jun 14, 2007 20:30:57 GMT 1
hopelijk geen sasha rosen hoor dit zou niet leuk zijn , ben niet zo'n fan van haar... Ik weet niet , ik heb ze gezien in BatB, en ik vond ze écht wel erop zitten. ik vond ze zelfs, beter kan ik niet zeggen maar toch evengoed als Ann. (maar ik heb het niet zo voor Ann) Maar daar gaat het nu niet over Ik zou er niets met inziten moest sasha de rol krijgen maar ik denk dat er genoeg keuzen is en er mensen zijn die meer voor deze rol geschikt zijn ...
|
|
|
Post by iemandbenik on Jun 14, 2007 21:05:01 GMT 1
én een vlamse cast is toch wel belangrijk he , een vlaamse musical met een nederlandse hoofdrlspeelster is wat tegen de gang van zaken in ...
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on Jun 15, 2007 19:02:31 GMT 1
Ik vond de Nederlandse versie zeer geslaagd, en heb gisteren dan ook mijn kaarten besteld voor de Vlaamse versie... Als je berekent dat de concertbak 4 rijen in beslag neemt, dan zit ik dus... ergens op de eerste rij in het midden (rij 5 stoelen 2, 4 en 6) ;D ;D ;D. Dat vind ik veel beter dan waar ik vorige keer zat met BatB, want toen zat ik op rij 6 en die ging niet de lucht in. Dus nu zit ik helemaal voorin en kan ik alles perfect volgen.
|
|
|
Post by michael on Jun 19, 2007 21:18:10 GMT 1
Ik zit ook op rij 5, ik ga op 21 oktober 14.00. Van mij mag Sacha Sandy worden,, ik ben grote fan van haar, maar niet van haar wettige echtgenoot Davy Gillis, zou het niet kunnen aanhoren dat hij ,Sandy' zou zingen, aub niet! Voor de rest mag het iedereen zijn, Chadia Cambie zou ook leuk zijn als Sandy. Voor danny mag het ook...zijn, jullie gaan mij uitlachen Ik zou graag Wim Soetaer Danny zien spelen.
|
|
|
Post by mistermagic on Jun 20, 2007 14:27:54 GMT 1
Ik zit ook op rij 5, ik ga op 21 oktober 14.00. Van mij mag Sacha Sandy worden,, ik ben grote fan van haar, maar niet van haar wettige echtgenoot Davy Gillis, zou het niet kunnen aanhoren dat hij ,Sandy' zou zingen, aub niet! Voor de rest mag het iedereen zijn, Chadia Cambie zou ook leuk zijn als Sandy. Voor danny mag het ook...zijn, jullie gaan mij uitlachen Ik zou graag Wim Soetaer Danny zien spelen. die kan ik nhiet horen of zien alsrublief zeg ... laat die eers tmaar wat zanglesseng aan volgen en zie je hem al acteren ? ik dacht het niet
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jun 20, 2007 19:21:08 GMT 1
Dansen al zeker niet !
|
|
|
Post by musicallover on Jun 21, 2007 15:13:11 GMT 1
Amai iedereen hier heeft al kaartjes besteld. Ik ga ook zeker maar ik denk dat mijn ma nog wat wil wachten met kaartjes te bestellen tot de cast bekend is. Ik zou marc tijsmans wel eens graag in deze musical zien niet als danny maar als belangrijk nevenpersonage ofzo.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jun 21, 2007 17:51:44 GMT 1
Ik vind Mark ook geweldig! Hij mag van mij ook terug op de planken gaan staan! Maar Grease.. Vraag me dan alleen af in welke rol, want hij wordt een dagje ouder..
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jun 21, 2007 18:20:19 GMT 1
denk persoonlijk ook dat Marc net iets te oud aan het worden is! Jammer, want ik zou hem ook nog eens ergens in bezig zien ;D
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Jun 22, 2007 8:38:34 GMT 1
denk persoonlijk ook dat Marc net iets te oud aan het worden is! Jammer, want ik zou hem ook nog eens ergens in bezig zien ;D Ach, hij verft gewoon zijn haar nog een keertje blauw
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jun 22, 2007 11:05:59 GMT 1
Neeee, dat grijze is net zo leuk/lekker .. Oh dear, ik ga ferm off topic.. Uhmmm.. Grease is the word!
|
|