|
Post by mistermagic on Jul 17, 2007 14:12:18 GMT 1
is er nu al iets meer bekend ? ... of gaat alles aps op gang komen als de Grease voorstellingen in nederlandzijn afgelopen ?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 17, 2007 15:57:42 GMT 1
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Jul 17, 2007 17:05:27 GMT 1
toch nie davy gilles ? miljaarde
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 17, 2007 17:07:04 GMT 1
vind ik ook ni goed maar free daarentegen vind ik super
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 17, 2007 17:37:07 GMT 1
inderdaad, davy Gilles Vind hem zeker niet de ideale persoon! Free daarentegen, lijkt me wel geschikt om Sandy te spelen. Heb zelf nooit aan haar gedacht, maar denk wel dat ze dat goed zou doen! Benieuwd en afwachten dus! Hopelijk veranderen ze voor Danny nog van gedachten hé!
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 17, 2007 19:18:58 GMT 1
hoop ik ook davy heeft niet zo'n krachtige stem, ik vind hem zelf nogal tegen steken als je 2 uur naar hem moet zien ..
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 17, 2007 20:25:26 GMT 1
ja in z'n bijrol in Mamma Mia vond ik hem al ... minder alsje dan idd een hele show naar hem moet kijken gatet wat tegenvallen maja kga toch kijken er is meer dan alleen hem ...
|
|
|
Post by michael on Jul 17, 2007 22:14:09 GMT 1
Jezus,waarom davy, in elke film/tv serie/musical zie je altijd steeds dezelfde mensen. Er is toch talent genoeg in belgie. Het zou veel leuker zijn om eens andere mensen te zien.
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 17, 2007 22:31:42 GMT 1
Jezus,waarom davy, in elke film/tv serie/musical zie je altijd steeds dezelfde mensen. Er is toch talent genoeg in belgie. Het zou veel leuker zijn om eens andere mensen te zien. Idd maarja dit zijn gewoon promotie stunds , ... bekende mensen in een musical , meer volk !
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 18, 2007 9:59:39 GMT 1
Inderdaad, van de productie uit hadden ze ook al laten weten dat ze bekende koppen wilden voor Danny en Sandy. De race ging dan voor Danny tussen Davy Gilles en Timo Descamps, terwijl Sasha Rosen en Free Souffriau om de rol van Sandy moesten strijden. Timo en Sasha hebben dus het onderspit moeten delven.. Maar wie weet zit er wel een understudy/alternate-rol in! Ik hoop in ieder geval een understudy voor Danny te hebben als ik ga kijken !
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 18, 2007 10:18:21 GMT 1
als ik eerlijk moet zijn vind ik die Timo toch niet veel beter hoor! Ben wel blij dat het Free geworden en niet Sasha! Pas op : Sasha is niet slecht , maar ben haar even beu gezien!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 18, 2007 12:05:19 GMT 1
Ik zou het heel raar vinden om een blonde Sasha te zien opduiken .. Want Sandy hoort blond te zijn, en Sasha met een blonde haardos? ;D
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 12:47:33 GMT 1
Ik zou het heel raar vinden om een blonde Sasha te zien opduiken .. Want Sandy hoort blond te zijn, en Sasha met een blonde haardos? ;D dat zou lachen zijn ja idd alstublief ook geen Timo , ...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 18, 2007 13:04:59 GMT 1
Ik zag Timo wel zitten, toch meer dan Davy in ieder geval! Ik heb Timo nog nooit iets zien doen en kan hem ook niks verwijten, dus van mij mocht hij zeker die kans krijgen!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 18, 2007 16:45:33 GMT 1
Misschien willen ze toch nog een andere cast zoeken:
Vlaamse Grease uitgesteld
De Vlaamse versie van de musical Grease wordt uitgesteld. In juni werd beslist om de Nederlandse hitmusical Grease te produceren met een Vlaamse topcast. Het samenstellen van de Vlaamse cast vergt echter meer tijd dan verwacht. Daarom hebben de producenten V&V Entertainment en Geert Allaert Theaterproducties samen beslist om de Vlaamse run uit te stellen. De Vlaamse Grease komt hoogstwaarschijnlijk naar de Stadsschouwburg Antwerpen in de kerstvakantie. Gekochte tickets zijn overdraagbaar naar de nieuwe nog nader te bepalen data. Binnenkort is daarover meer informatie beschikbaar.
Bron: Musicalsite.be
|
|