|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 16:48:34 GMT 1
Misschien willen ze toch nog een andere cast zoeken: Vlaamse Grease uitgesteld
De Vlaamse versie van de musical Grease wordt uitgesteld. In juni werd beslist om de Nederlandse hitmusical Grease te produceren met een Vlaamse topcast. Het samenstellen van de Vlaamse cast vergt echter meer tijd dan verwacht. Daarom hebben de producenten V&V Entertainment en Geert Allaert Theaterproducties samen beslist om de Vlaamse run uit te stellen. De Vlaamse Grease komt hoogstwaarschijnlijk naar de Stadsschouwburg Antwerpen in de kerstvakantie. Gekochte tickets zijn overdraagbaar naar de nieuwe nog nader te bepalen data. Binnenkort is daarover meer informatie beschikbaar.
Bron: Musicalsite.be oei , dat is minder , alé msichien beter dan krijgen we msichien een betere cast ...
|
|
|
Post by michael on Jul 18, 2007 19:13:19 GMT 1
Jongens jongens *beep* , ik kan het vergeten . Ik had juist 2 weken verlof in oktober. Ik werk in de verkoop in Oostende, en december is rode maand. Dit wil zeggen dat wij geen verlof mogen nemen, en we moeten dan elke zaterdag en zondag werken. Zouden de tickets ook terugbetaald worden? Want ik krijg pas eind november mijn planning voor december. Ik weet nu of volgende maand nog niet welke dagen ik in december thuis ben zenne. is echt rot.
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 19:47:49 GMT 1
Jongens jongens *beep* , ik kan het vergeten . Ik had juist 2 weken verlof in oktober. Ik werk in de verkoop in Oostende, en december is rode maand. Dit wil zeggen dat wij geen verlof mogen nemen, en we moeten dan elke zaterdag en zondag werken. Zouden de tickets ook terugbetaald worden? Want ik krijg pas eind november mijn planning voor december. Ik weet nu of volgende maand nog niet welke dagen ik in december thuis ben zenne. is echt rot. das idd vrij lastig ... ik hoop voor jou dat de tickets terug betaald worden ... ik denk het wel. er is zo'n methode datje de tockets terug meot opsturen naar sherpa en dat ze dan het bedrag terug storten ...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 19, 2007 8:41:44 GMT 1
normaal gezien wel,
bij ons was er ook eens een datumwijziging en de tickets werden ook terugbetaald!
|
|
|
Post by michael on Jul 19, 2007 18:23:11 GMT 1
Ik hoop het, ik had een mail naar sherpa gestuurd, en alles uitgelegd waarom ik niet kan in december. heb mail terug gehad, en ze weten het nog niet, ze moeten afwachten wat producent zegt.
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Aug 7, 2007 10:50:56 GMT 1
weet er iemand wanneer de musical dan wel in premiere gaat of toch rond welke tijd die gaat spelen?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 7, 2007 14:17:07 GMT 1
|
|
|
Post by mistermagic on Aug 7, 2007 18:21:31 GMT 1
Grease komt gewoon niet ofwat ? Das niet netjes! Er is al wel reclame gemaakt in Antwerpen eind juli en begin augustus !... gaat dit de productie geen pakje geld kosten ? amme tockets terug betalen... de zaal opzeggen enz ...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 7, 2007 20:06:44 GMT 1
Dat wordt gefluisterd ja.. Geen problemen om een cast samen te krijgen, maar interne conflicten.. Ik weet er ook 't fijne niet van, maar de castleden zelf hebben dat blijkbaar te horen gekregen.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Aug 7, 2007 21:18:26 GMT 1
da's inderdaad wel 'vreemd'! Er is al zoveel reclame gemaakt,.... Dat vind ik ook niet kunnen! Ook voor de cast... wie weet welke plannen ze anders hadden kunnen doen
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Aug 9, 2007 16:00:37 GMT 1
Ik hoop dat het nog doorgaat want ik was graag gaan kijken! Ik had gelukkig nog geen tickets besteld!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 23, 2007 20:05:36 GMT 1
Een vriend van me was enkele dagen terug in Antwerpen en is ondertussen binnen gesprongen in de Stadsschouwburg, om te vragen of ze nog posters over hadden van producties. De posters van Grease waren vrij te verkrijgen omdat, zo zeiden ze letterlijk, "de productie niet meer doorgaat"!
|
|
|
Post by mistermagic on Aug 23, 2007 22:50:06 GMT 1
Hmmm ja , de datums waar Grease in oktober ou spelen zijn nu overgenomen door Kuifje zeker ... ? dus geen vlaamse grease nuja ...
|
|
|
Post by michael on Aug 29, 2007 17:12:14 GMT 1
Mja, misschien wel , ik heb nog eens gebeld om mijn geld terug te krijgen, en de man van sherpa vroeg wel 3 keer of ik mijn kaarten niet wou houden. Ik zei dat ik gehoord had dat de voorstelling afgelast was, maar hij zei dat het niet waar was en dat de voorstelling er in december of januari zou komen.
|
|
|
Post by theaterfreak on Sept 9, 2007 12:30:52 GMT 1
Vlaamse versie van Grease staat vast vanaf 27 december in de stadsschouwburg. Zeker weten.
|
|