|
Post by bondgirl2170 on Sept 19, 2007 14:40:56 GMT 1
ik hoop op Chris dan ga'k zeker zien xxx linda
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 19, 2007 18:01:55 GMT 1
De 3 Romeo's zouden inderdaad een rol krijgen..
Ik was ook blij dat Free het eerst zou zijn, want nóg een keer Davy en Sasha.. Wat origineel zeg! Maar helaas..
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Sept 20, 2007 17:45:48 GMT 1
als inderdaad de romeo's ook een rol gaan krijgen, vind ik wel dat ze het in het belachelijke gaan trekken!
|
|
|
Post by iemandbenik on Sept 20, 2007 19:42:26 GMT 1
een familie reunie wordt het bijna maarja. Over davy, sorry voor de davy fans maar ik vind hem een sullige Danny, een echte baby face. Sasha past echt niet met haar haar.
groetjes
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Sept 20, 2007 22:42:16 GMT 1
Ben benieuwd of ze het nu op een opleidingsinstituut voor ouderen laten spelen. Bij Sasha, en zeker bij Davy Gilles denk je toch niet meer aan een highschool.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Sept 21, 2007 5:37:59 GMT 1
begrijp het ook niet ]goed! Eigenlijk willen ze hier zeggen dat er geen jong talent is om dat te spelen. Andershadden ze die toch een kans moeten geven hé!?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 21, 2007 12:36:59 GMT 1
Of willen ze gewoon volk trekken door een paar bekende koppen op de castlijst te zetten (zou niet de eerste keer zijn in Vlaanderen).. Hoe dan ook, ik ben al blij dat de Vlaamse (al kan men hier dan ook weer over discussiëren: zie Sasha Rosen) Grease er toch eindelijk komt! Maar had de cast mij meer aangestaan, ze hadden mij daar meer dan 1 keer gezien. Nu zal dat enkel het geval zijn als er een understudy van Davy opgaat (want ook ik ben allesbehalve pro Davy). Op www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=347268 volgt men de veranderingen op de voet, en daar werd gisteren vermeld dat Dieter Verhaegen de rol van Eugene gaat spelen. Toch een lichtpuntje, want hem zie ik wel graag spelen!
|
|
cptjack
Auditie kandidaat
|
Post by cptjack on Sept 21, 2007 13:39:32 GMT 1
Gisteren mijn kaarten opgestuurd voor terugbetaling... Ik had enkele collega's meegevraagd; maar de dag na de bestelling van de kaarten kwam het bericht dat de voorstelling niet doorging Dus bleef ik met de kaarten zitten, die wel van de rekening gingen natuurlijk !! Dan probeer je al eens extra mensen warm te maken voor musical Misschien dat ikzelf nog wel ga kijken, maar het lijkt er meer en meer op dat het een productie is dat snel bij mekaar is geraapt om van het succes van de Nederlandse tournee mee te profiteren...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 22, 2007 12:57:38 GMT 1
Een lijstje van de castnamen (let wel: nog niets officieel bevestigd, behalve Davy en Sasha dan): Davy Gilles (Danny), Sasha Rosen (Sandy), Gunther Levi (Kenickie), Chris Van Tongelen (Teen Angel), Dieter Verhaegen (Eugene), Deborah de Ridder (Marty), Christian Celini (Sonny) Ensemble: Steven Savelkoers, Eddy Klein, Nordin de Moor (us Eugene), JaapBron: www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=347268
|
|
|
Post by michael on Sept 24, 2007 20:34:07 GMT 1
Eerst en vooral ben ik blij dat hij er komt, en ook dat er in januari gespeeld wordt . Kan ik toch gaan kijken. Ik ga nu de voorstelling van donderdag 3 januari. David en Sacha kan ik nog inkomen, Chris van Tongelen kan ik nog aanvaarden als zingende engel tijdens de ,Hoofd in de wolken' scene. maar Gunther Levi als Kenickie. dat vind ik wel belachelijk. Het wordt inderdaad geen high school, eerder een commerciele romeo bedoening. Wat is het volgende? , Gunther zijn vrouw Sylvia Claes als Rizzo
|
|
wesley
Auditie kandidaat
|
Post by wesley on Nov 2, 2007 1:10:05 GMT 1
Steven Colombeen doet ook mee en welke jaap doet mee??? Jaap van Egeraat??? dat lijkt me het meest logische die speelde ook in Tika is Jarig en doet in Nederland verder ook niets.
|
|
wesley
Auditie kandidaat
|
Post by wesley on Nov 3, 2007 14:43:50 GMT 1
Rizzo wordtin belgie ook gespeelt door Cystine Carreon
|
|
|
Post by boheme8400 on Jan 30, 2008 10:13:17 GMT 1
Ik heb hem in de kerstvakantie gezien en moet toegeven dat ik het slechetr had verwacht. Grease in het NEderlands, het deed raar, maar eens de nummers begonnen voelde het helemaal juist aan. De 3 romeo's, jah ... daar konden ze best wel andere mensen voor gevonden hebben. Davy is een beetje te soft als Danny. Maar toch een leuke voorstelling.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jan 30, 2008 22:20:37 GMT 1
De nieuwe data zijn bekend en in verkoop!
|
|
|
Post by caroline on Feb 7, 2008 14:14:51 GMT 1
ik vind de vlaamse Grease echt zalig!!! ben al 2 keer geweest in antwerpen, en ben zeker van plan om nog in hasselt te gaan!
fleur ge zijt super in de musical!!!
|
|