yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Sept 10, 2007 17:58:07 GMT 1
Dus ze komt er!! Fantastisch!
|
|
|
Post by MusicalTom on Sept 10, 2007 18:31:03 GMT 1
Zolang we geen officiële bevestiging krijgen van de producent of de productie nu wel of niet doorgaat blijft alles onzeker.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 10, 2007 19:41:44 GMT 1
De nieuwe fluisteringen hebben ook mijn oren gevonden, maar zoals Tom zegt: het is niet een muzikant die beslist of de productie doorgaat, maar de producent. Dus tot die tijd is niks officieel en zeker.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 12, 2007 10:11:29 GMT 1
Op zo'n 'opmerking' zou ik normaal gezien niet reageren, maar ik wil even duidelijk stellen dat ik geen spelbreekster of zo wil zijn. Ik hoop zelf absoluut op een Vlaamse versie van Grease, mede omdat ik de Nederlandse gemist heb. Maar de vorige keer kwam er ook zeker een Vlaams-Nederlandse versie waar ze al volop reclame voor aan het maken waren en kaarten voor verkochten, en toch is deze afgevoerd. Dus nu er nog geen officiële bevestiging is, zou ik hier niet het woord 'zeker' plaatsen, al zeker niet omdat er weer castveranderingen gepland lijken te staan.
|
|
geert
Auditie kandidaat
|
Post by geert on Sept 12, 2007 15:18:44 GMT 1
Dit vond ik op de showbizzsite: De Vlaamse Grease spettert en swingt tijdens de kerstvakantie! Eindelijk is het zover! Tijdens de kerstvakantie kan je terecht in de Stadsschouwburg Antwerpen voor de lang aangekondigde allereerste GREASE met een Vlaamse topcast! Na het overweldigende succes van de Nederlandse Grease vorig seizoen beslisten de producenten V&V en Geert Allaert om voor het eerst een Vlaamse versie van deze ultieme rock ‘n’ roll musical op de planken te brengen. De run in oktober werd om praktische redenen uitgesteld. Nu hoeven de fans niet langer te wachten : in de kerstvakantie wordt de Stadsschouwburg Antwerpen het feestelijke kader voor Rydell School waar iedereen kan meezingen & swingen met “Greased Lightning”, “Hopelessly Devoted To You”, “You’re The One That I Want” & “Summer Nights”, ditmaal in een spetterende Vlaamse versie met een volledige Vlaamse cast ! De Vlaamse John Travolta & Olivia Newton John worden samen met de rest van de cast binnenkort aan de hele wereld voorgesteld. Maar wacht niet tot dan om opnieuw in de ban te raken van de Pink Ladies, de T-Birds & natuurlijk Danny en Sandy. Kwak snel wat brylcream in je haar, trek je petticoats aan en dans mee met GREASE tijdens de kerstvakantie in Stadsschouwburg Antwerpen. De mensen die eerder tickets voor de run in oktober bestelden worden persoonlijk verwittigd voor de omzetting van hun tickets naar de voorstellingen in het kerstverlof. Bestel vandaag nog je ’very cool’ tickets op 077.37.38.39 of op www.musichall.be Data: 26 december 20u00 27 december 15u00 en 20u00 28 december 15u00 en 20u00 29 december 15u00 en 20u00 30 december 15u00 en 20u00 2 januari 15u00 en 20u00 3 januari 15u00 en 20u00 4 januari 15u00 en 20u00 5 januari 14u00 en 22u00 6 januari 15u00 en 20u00 Telkens in de Stadsschouwburg Antwerpen! Ticketprijzen Golden Seats: 52,50 euro Cat. 1: 42,50 euro Cat. 2: 32,50 euro Cat. 3: 27,50 euro Cat. 4: 17,50 euro Voor vrijdag-, zaterdagavond & zondagmiddag geldt een weekendtoeslag van 5 euro.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 12, 2007 19:05:39 GMT 1
Vlugger dan verwacht, nu kunnen we beginnen spreken van zekerheid!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 18, 2007 15:28:41 GMT 1
Blijkbaar is Free moeten wijken voor Sasha, Davy Gilles speelt Danny en Sasha Rosen wordt Sandy!
Davy Gilles en Sasha Rosen speelt tijdens de kerstperiode de hoofdrollen in de Vlaamse versie van de hitmusical Grease. Het is na Romeo en Julia, Sneeuwwitje en Mamma Mia al de vierde keer dat het koppel een koppel speelt. Dit keer worden ze dus Danny en Sandy. "In mijn haar kroop een hele pot gel. Het oogt heel macho: heel wat anders dan de prinsen die ik gewoonlijk in musicals speel", reageerde Davy, toen hij zichzelf voor een fotosessie voor het eerst met vetkuif zag: "Ik weet dat het publiek me wil vergelijken met John Travolta. Iedereen kent de film uit het hoofd: ik zag 'm ook 30 keer. Maar ik ga Travolta niet naäpen: wie een kopie wil zien, kan beter thuis naar de film kijken. Wij brengen een frisse, eigentijdse en dynamische nieuwe versie."
Bron: Musicalsite.be
|
|
|
Post by iemandbenik on Sept 18, 2007 16:52:24 GMT 1
hey,
neen, niet de beste keuze
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Sept 18, 2007 18:10:14 GMT 1
jammer dat die 2 als hoofdrol zijn gekozen! Ik vind dat ze eens minderbekenden ook een kans moeten geven om een musical te spelen en niet altijd dezelfden eruit moeten nemen! Ben ze een beetje "beu" gezien
Er zijn nog meer acteurs dan Sasha en Davy!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 18, 2007 18:41:04 GMT 1
Mja, jammer dat wij geen cast mogen kiezen , zou bij mij toch iets helemaal anders zijn dan Sasha en Davy en die anderen waar ze nu van spreken!
|
|
|
Post by mistermagic on Sept 18, 2007 19:49:43 GMT 1
Nu , Sasha daar heb ik zo geen probleem mee , ik ben wel een verborgen fan van haar. ik vind dat ze heel naturel speelt. niet dat typische musical over acting gedoe ... Maar Davy ... daar heb ik zo mij twijfels over ....
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Sept 18, 2007 22:36:10 GMT 1
Het leuke aan de Nederlandse Grease was het enthousiasme van die jonge cast. In Antwerpen worden het een Danny en een Sandy die al een flink aantal keer zijn blijven zitten. Gaan de andere studenten dan ook zo oud zijn? Lijkt meer op een schoolreunie dan.
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on Sept 19, 2007 9:24:27 GMT 1
Ik heb mijn kaarten van oktober ingeruild in de Stadschouwburg. Ik kreeg dezelfde plaatsen, dus nu ga ik op 29 december. Ik zit helemaal voorin. Verder vond ik dit: Staat op de website van Davy Gilles... Hij past er goed in, maar Sasha... I dunno.
|
|
|
Post by bondgirl2170 on Sept 19, 2007 13:13:06 GMT 1
@ Davy Gilles, proficiat ... , Ik hoop dat Chris Van Tongelen meespeelt in Grease, ik heb ook horen vertellen dat Gunther Zou mee doen , maar officieel is nog niets bekent, want heb op de site van musichall gekeken ...
xxx Linda
|
|
|
Post by musicallover on Sept 19, 2007 13:57:18 GMT 1
Davy is heel goed maar sasha past echt niet in die rol. ze hadden beter free gepakt volgens mij. Maarja davy en sasha zijn toch al een koppel dus het kussen zal dan beter gaan zeker.
|
|