|
Post by anoniempje on Dec 12, 2006 19:12:19 GMT 1
ja, ik ga ook veel liever naar de Stadsschouburg..de sfeer is daar ook leuker, vind'k
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 13, 2006 20:30:31 GMT 1
Ik ben nog nooit in de Capitole in Gent geweest. Geen idee dus hoe die zaal er van binnen uitziet.
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 13, 2006 21:19:54 GMT 1
ik heb daar nog gespeeld, en in de stadsschouwburg ook...maar kvind de stadsschouburg veel leuker om in te spelen...meer ruimte..gezelliger
|
|
|
Post by Catherine on Dec 13, 2006 23:21:06 GMT 1
De stadschouwburg, ziet er ook gewoon gezelliger uit... is mooier bekleed edm. Ik vind het trouwens heel spijtig dat het Capitool er wat minder 'onderhouden' uitziet, want ik denk dat het een mooi theater zou zijn, moest de verf niet van de muren vallen
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 14, 2006 13:11:14 GMT 1
ja, das misschien wel waar...
|
|
linda
Auditie kandidaat
|
Post by linda on Dec 14, 2006 13:49:49 GMT 1
Nu we het toch over theaters hebben... Ik ben een keer met m'n vriendin naar de stadsschouwburg in Antwerpen geweest. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. als je de theaters in Nederland vergelijkt met de stadsschouwburg, vind ik die in Nederland toch iets mooier. De buitenkant gaat dan nog wel, maar als je binnenkomt.. Nergens kan je zien waar je heen moet in de zaal, de bekleding is een beetje armzalig, de wc's kosten € 0,50 (nu ben ik er geweest met Mamma Mia, al weer een tijd geleden dus. misschien is er nu wat veranderd). Vinden jullie dat ook, of niet?
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 14, 2006 15:10:29 GMT 1
ik ga er binnenkort werken dus laat het zeker weten, maar de acteurs vinden dat ook wel best, backstage is er niets
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 14, 2006 20:22:28 GMT 1
In Nederland heb je idd hele mooie teaters. Is een groot verschil met hier. Enne.. sinds kort moet je in de stadsschouwburg niet meer betalen om naar het toilet te gaan
|
|
|
Post by Catherine on Dec 14, 2006 20:47:37 GMT 1
Nu we het toch over theaters hebben... Ik ben een keer met m'n vriendin naar de stadsschouwburg in Antwerpen geweest. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. als je de theaters in Nederland vergelijkt met de stadsschouwburg, vind ik die in Nederland toch iets mooier. De buitenkant gaat dan nog wel, maar als je binnenkomt.. Nergens kan je zien waar je heen moet in de zaal, de bekleding is een beetje armzalig, de wc's kosten € 0,50 (nu ben ik er geweest met Mamma Mia, al weer een tijd geleden dus. misschien is er nu wat veranderd). Vinden jullie dat ook, of niet? Mamma mia... dat was vlak na de verbouwing denk ik. Want toen ik naar Mamma Mia ben geweest, lagen daar nog enkele affiches en foto's van Musicals tegen de muur... om op te hangen vermoed ik want later waren die weg. Ik vind de Stadschouwburg wel mooi, ik vind de nieuwe houtbekleding met de rode gordijnen in de foyer echt wel knap. Nu ja, ik heb wel nog nooit een theater in Nederland gezien, dus ik kan niet vergelijken.
|
|
|
Post by iemandbenik on Dec 15, 2006 15:43:25 GMT 1
weet iemand goede plaatsen cin de stadschouwburg van ctegorie vier zijn dit goede plaatsen welke rijen zijn daar het best?? kan iemand me helpen ??
groetjes
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 15, 2006 17:07:29 GMT 1
de stadsschouwburg vind'k wel mooi nu...nu alles verandert is. Enneuh, de backstage van de stadsschouwburg is toch heeeeeeeeeeeeel wat beter dan die van het Capitole, hoor!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 15, 2006 20:41:37 GMT 1
4 is volgens mij al achteraan op het balkon. Kan je best een verrekijketje meepakken.
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 15, 2006 21:48:25 GMT 1
op de site van musichall kan je toch kijken waar welke categorie zit?
|
|
|
Post by iemandbenik on Dec 17, 2006 15:13:37 GMT 1
ja maar je kan niet het zaalzicht zien enkel van de capitool krijg je zo'n foto's te zien
|
|
|
Post by Catherine on Dec 17, 2006 22:36:03 GMT 1
ja maar je kan niet het zaalzicht zien enkel van de capitool krijg je zo'n foto's te zien Hier kan je links toch op 'prijzen Stadsschouwburg' klikken... dan krijg je een zaalplan. Of bedoel je iets anders... ?
|
|