|
Post by iemandbenik on Dec 19, 2006 20:14:40 GMT 1
ewel bij het capitool in gent als je op categorie drukt dan komt er een fototje hoe je het podiulm ziet vanop dieplaatsten maar bij de stadschouwburg kan je niet zien en dat is jammer
|
|
|
Post by Catherine on Dec 20, 2006 18:10:17 GMT 1
Oei, dat is raar want ik zie dat van Antwerpen wel....
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 20, 2006 20:50:52 GMT 1
ja, ik zie dat ook...
|
|
|
Post by iemandbenik on Dec 21, 2006 11:12:31 GMT 1
op welke site kan je eens hier de link neerzetten a.u.b.
dankjewel
|
|
|
Post by Catherine on Dec 21, 2006 17:43:28 GMT 1
|
|
|
Post by iemandbenik on Dec 22, 2006 19:54:30 GMT 1
dankjewel
jonas
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 31, 2007 20:45:06 GMT 1
In Nederland heb je idd hele mooie teaters. Is een groot verschil met hier. Enne.. sinds kort moet je in de stadsschouwburg niet meer betalen om naar het toilet te gaan jaa, het circustheater in Scheveningen .. waaauw ! daar heb je pas écht het gevoel dat je een theater binnenstapt . Alles kraaknet , een uitgebreid winkeltje met alles te koop wat betreft de lopende musical. Het enige nadeel zijn de stoelen die cirkelvormig geplaatst zijn (het vroegere 'circus '..) als je uiterst rechts of links zit, mis je soms essentiele scénes . zoals bvb ; bij de "Phantom" , zagen we hem niet verschijnen in de spiegel. wat toch heel jammer is. Hier in Belgie is de Bourlaschouwburg ook zo'n prachtig gebouw. Alleen jammer dat daar nu het Toneelhuis de meeste voorstellingen geeft. daar kan je dus bijna nooit naartoe in "gala "tenue. maar je zit er wél goed aan betaalbare prijzen. (ik geef het toe :ik ben een romantisch type...)
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 31, 2007 20:53:50 GMT 1
en wat betreft de stadsschouwburg A'pen : als je kan , ga je gewoon aan de kassa en je bestelt daar rechtstreeks je tikets. dan kies je ter plaatse waar je wil zitten . en als ze je die slechte plaatsen willen geven dan neem je een andere datum. zo doe ik het. wel straf is dat je ook aan de kassa TOCH die reservatiekosten moet betalen, ook al betaal je onmiddellijk en neem je de tikets direkt mee. Das eigelijk niet correct,vind ik .
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 31, 2007 20:59:10 GMT 1
ewel bij het capitool in gent als je op categorie drukt dan komt er een fototje hoe je het podiulm ziet vanop dieplaatsten maar bij de stadschouwburg kan je niet zien en dat is jammer straf: ik zie dat fotootje ook niet.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 3, 2007 11:40:03 GMT 1
voila vond dat ook al raar
|
|
|
Post by Catherine on Feb 3, 2007 12:16:24 GMT 1
Gebruiken jullie misschien Firefox of Opera of Netscape ipv Internet Explorer ? Soms heeft dat wel een invloed.
|
|
Robin
Auditie kandidaat
|
Post by Robin on Feb 9, 2007 15:51:31 GMT 1
jaa, het circustheater in Scheveningen .. waaauw ! daar heb je pas écht het gevoel dat je een theater binnenstapt . Goh ja, het Circustheater heeft uiteraard wel iets, maar het is echter een theater waar niet elke productie past. Grote spektakels à la 'The Phantom ...' of 'The Lion King' passen perfect in dat kader, maar ik denk dat een productie als 'BatB' daar minder goed in overkwam. Het theater mag immers niet indrukwekkender worden dan de voorstelling hé. 'BatB' past overigens perfect in een 'knusser' theater zoals de Stadsschouwburg in Antwerpen. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor 'Mamma Mia!'. Mijn favoriete plaatsen voor een musical zijn vaak de middenste stoelen tussen rij 12 en rij 16 op de parterre. Uiteindelijk is alles voor mij goed, zolang ik maar parterreplaatsen heb.
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 17:04:24 GMT 1
inderdaad de eerste 15 rijen zijn ok maar de tweede is niet zo denderend
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:11:49 GMT 1
|
|