mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 4, 2007 21:10:19 GMT 1
Hallo, Ik ben op zoek naar de gegevens van een 'oude' musical. Wat ik me er nog van herinner is dat ze over Jungle book (Mowgli) ging en dat ze in stukken op TV werd uitgezonden (VTM?) Ik zoek de titel van het stuk en het jaar waarin het opgevoerd werd. Ik denk begin de jaren 90 en volgens mij was het Vlaams en geen Nederlands. Zou er trouwens nog een manier zijn om aan de video daarvan te raken (jeugdsentiment ) Alvast bedankt voor eventuele info
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 4, 2007 21:36:31 GMT 1
Ben je zeker dat dat een musical was en geen serie? Want ik herrinner mij daar ook iets van en volgens mij werd dat uitgezonden op (in die tijd) de BRT... Dat het Vlaams was weet ik wel nog zeker! Ik keek er ook altijd naar , dus ja, meer info is welkom!!!
|
|
mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 4, 2007 21:48:22 GMT 1
hey, ja het kan wel zijn dat het en Tv-productie was, maar er werd wel degelijk veel in gezongen .... maar ik herinner me idd geen publiek Tzit allemaal heel erg ver, de enige beelden die er nog van heb zijn erg vaag. Twas nogal een donker gedoe (niet echt kindvriendelijk eigenlijk) en er ging een liedje over de maan da weet ik ook nog
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 4, 2007 22:36:29 GMT 1
Dat zingen herrinner ik me niet meer, wel nog enkele beelden... Ik hoop dat iemand ons kan helpen
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 5, 2007 15:54:45 GMT 1
jungleboek door het ntg.met nolle versyp als baloo.en cyriel van gent als de aap.ik kom de video nog regelmatig tegen op rommelmarkten.dit is een musical.in het theater speelde michael pas mowglie.ik zal binnenkort de hele cast lijst op het forum zetten.
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Mar 5, 2007 19:32:39 GMT 1
jaaaaa, ik herinner mij dat ook nog! Ik moet toen een jaar of 8 geweest zijn vermoed ik, dus het kan makkelijk 14 jaar geleden zijn (dat brengt mij bij 1993 maar da's dus alles behalve zeker). Ik weet ook dat het met Michael Pas was als mowgli. De overige zangers ken ik al niet meer. (Wist zelfs niet meer dat het musical was, dacht dat het toneel was.) Weet wel dat het er precies een vijver op de bühne aanwezig was, maar daar ben je niet veel mee wrs :-) en ... waar kan ik die video op de kop tikken?
xx
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 5, 2007 19:57:24 GMT 1
Haha .. Kan me vaag ook nog die donkere beelden herinneren! Verdere details heb ik helaas niet.
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Mar 5, 2007 20:08:56 GMT 1
donker ? lap, ik herinner mij zo'n wit podium met verschillende niveau's... zo donker was dat precies niet...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 5, 2007 20:27:52 GMT 1
Die vijver herrinner ik me ook , maar ook niet echt vrij donkere beelden. Wat vreemd dat dit toch een musical is, want ik meen mij te herrinneren dat dit een paar keer op tv was... Of waren dat dan heruitzendingen? Wat leuk dat hier nog meer jongeren met datzelfde jeugdsentiment zitten !
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 5, 2007 20:41:45 GMT 1
Ik heb het ook wel degelijk over iets dat nog op tv is geweest.. Misschien zijn we hier dingen aan het vermengen, maar toch: nostalgie alom! ;D
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Mar 5, 2007 20:42:32 GMT 1
volgens mij was dat geen musical, en is dat niet op tv geweest... en wat dat jeugdsentiment betreft: bedankt rowan om mij nog een jongere te noemen :-) ok, 22 is niet stokoud, maar kwil niet gauw oud worden :-) dus "jongere" klinkt als muziek in de oren :-)
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 5, 2007 22:18:50 GMT 1
Ik word er ook 20 , we mogen ons toch blijven jong voelen he! Enja Liselot, nostalgie alom!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 6, 2007 15:01:05 GMT 1
het is inderdaad op tv geweest.
|
|
mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 6, 2007 18:41:32 GMT 1
jungleboek door het ntg.met nolle versyp als baloo.en cyriel van gent als de aap.ik kom de video nog regelmatig tegen op rommelmarkten.dit is een musical.in het theater speelde michael pas mowglie.ik zal binnenkort de hele cast lijst op het forum zetten. waaw bedankt voor de info....dit helpt me al een heel eind verder! Op IMDB stond dit: Directed by Christian Vervaet Mark Willems
Writing credits Jan De Vuyst (writer) Rudyard Kipling (novel)
Cast(Series Credited cast)
Bert Cosemans ... Mowgli Brenda Bertin Roger Bolders Chris Boni Dieter Claeys Karen Devisscher Christel Domen ... Coco Bas Heerkens Margot Neyskens ... Pitoe Eddy Spruyt ... Bagheera/Jager/Deel van de witte cobra Karin Tanghe Nele Van de Abeele Guido Van Den Berghe Cyriel Van Gent Eric Van Herreweghe Ernst Van Looy Bert Van Tichelen Nolle Versyp ... Baloo Martine Werbrouck Geert Willems Mark Willems dus TOCH een serie en geen theater/musical En Bert Cosemans als Mowgli...er zijn foto's van te vinden op zn site.....http://www.bertcosemans.com/ Mijn geheugen had een heel andere Mowgli in gedachten. (maar het decor ziet er wel gelijkaardig uit als in mn gedachten) Hoe zit het bij de rest van jullie?
|
|
mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 6, 2007 18:55:51 GMT 1
|
|