pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Mar 6, 2007 20:00:39 GMT 1
Ik word er ook 20 Dat opent perspectieven ;-) Da's duidelijk de versie waar ik ben gaan naar kijken! Als we samen werken komen we heel ver blijkbaar! Misschien moeten we die gave van ons beginnen uitbuiten :-) xxx
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 7, 2007 11:57:17 GMT 1
jungleboek door het ntg.met nolle versyp als baloo.en cyriel van gent als de aap.ik kom de video nog regelmatig tegen op rommelmarkten.dit is een musical.in het theater speelde michael pas mowglie.ik zal binnenkort de hele cast lijst op het forum zetten. waaw bedankt voor de info....dit helpt me al een heel eind verder! Op IMDB stond dit: Directed by Christian Vervaet Mark Willems
Writing credits Jan De Vuyst (writer) Rudyard Kipling (novel)
Cast(Series Credited cast)
Bert Cosemans ... Mowgli Brenda Bertin mesoea Roger Bolders de wolven leider Chris Boni tabaqui Dieter Claeys mowgli Karen Devisscher buldeo Christel Domen ... Coco Bas Heerkens de jager Margot Neyskens ... Pitoe Eddy Spruyt ... Bagheera/Jager/Deel van de witte cobra Karin Tanghe wolvenvrouw Nele Van de Abeele Guido Van Den Berghe Cyriel Van Gent (loewie)de aap Eric Van Herreweghe deel van de cobra Ernst Van Looy de koning Bert Van Tichelen Nolle Versyp ... Baloo en leeuw Martine Werbrouck Geert Willems Mark Willems shere khan margot neyskens poepoe
dus TOCH een serie en geen theater/musical
En Bert Cosemans als Mowgli...er zijn foto's van te vinden op zn site.....http://www.bertcosemans.com/
Mijn geheugen had een heel andere Mowgli in gedachten. (maar het decor ziet er wel gelijkaardig uit als in mn gedachten) Hoe zit het bij de rest van jullie? ik heb de lijst aangevuld.het was een tv serie.en ook een musical. ik ben er gek van.en binnenkort moet ik toch nog eens naar het archief van het ntg.dan heb ik meer info.
|
|
|
Post by peterpan on Mar 7, 2007 12:16:30 GMT 1
Ik weet dat er een cd uitgekomen is met alle liedjes eruit...
|
|
|
Post by peterpan on Mar 7, 2007 12:17:22 GMT 1
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 8, 2007 9:22:45 GMT 1
deze musical was ook in boek vorm en op video.
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Mar 8, 2007 16:57:44 GMT 1
ik weet enkel dat wij daar zo'n "programmaboekje" gekocht hebben dat eruitzag als volgt: - A4-formaat - Glanzend papier - Groen vooraan met daarop Mowgli - in't midden zat een blad met ronde stickers van alle personages maar da's iets waar ge niet veel mee zijt zeker ? ;-)
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 8, 2007 17:59:16 GMT 1
je moet eens mailen naar vtm.die hebben die vorig jaar uitgezonden.en daar kan je ook kopies aanvragen van programmas.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 8, 2007 20:12:59 GMT 1
ah , en zou je op één die musical van suske en wiske kunnen opvragen ?
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 9, 2007 20:23:32 GMT 1
voor suske en wiske is het 35 euro per aflevering . jungleboek gaan ze waarschijnlijk nog eens uitzenden.
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Mar 10, 2007 15:24:12 GMT 1
okej haha, dus nu hebben we het over de versie van NTG en over een serie of is de musical van NTG met dezelfde liedjes als uit de serie:p
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 10, 2007 22:56:09 GMT 1
deze musical in het ntg hebben ze gefilm.en uitgezonden op televisie.het is een en dezelfde voorstelling.
|
|
mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 11, 2007 9:35:16 GMT 1
deze musical in het ntg hebben ze gefilm.en uitgezonden op televisie.het is een en dezelfde voorstelling. Bedoel je dan dat alles identiek is overgenomen voor de Tv versie? Want er zijn wel degelijk 2 versies denk ik. Want voor de rol van Mowgli vinden we zowel Bert Cosemans als Michael Pas. Op de site van Bert Cosemans stond: "Bert zal in de jeugdserie Jungleboek op VTM te zien zijn in de rol van Mowgli. Mowgli is nu enkele jaren ouder, waardoor de jonge Dieter Claeys deze rol niet meer kon spelen." dus in de VTM versie speelt "dieter claeys de jonge Mowgli, Bert Cosemans de oudere Mowgli. en Michael Pas de NTg versie. PS: We weten er nu nog wel al wat meer over, bedankt daarvoor allemaal.
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Mar 11, 2007 12:29:45 GMT 1
dus er is een video van de ntg versie? kan iemand deze video voor mij kopieren of weet iemand waar ik er nog 1 kan vinden?
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 11, 2007 12:38:57 GMT 1
de verhaallijn is voor een groot deel overgenomen.de muziek ook.de cast ook.allen speelde michael pas constant mowgli.en op televisie was dat voor het gedeelte dat mowgli nog jong was dieter claes.en voor de versie dat mowgli volwassen was bert cosemans.
kenji;er is een video versie van.maar dan moet je al wat e-bayen of rommelmarkten en kringloopwinkels afzoeken.de serie wordt heruitgezonden.
voorts;als dieter claes dit forum leest.zet eens een foto van jezelf op het forum.ik vraag me af hoe je er nu uitziet.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 11, 2007 14:42:24 GMT 1
wanner wordt die heruitgezonden ? en wie heeft die video van de musical ntg jungle boek , zeg het mij dan a.u.b.
|
|