mowgli
Auditie kandidaat
|
Post by mowgli on Mar 11, 2007 16:27:16 GMT 1
voorts;als dieter claes dit forum leest.zet eens een foto van jezelf op het forum.ik vraag me af hoe je er nu uitziet. ja idd. Over die jongen is niets meer te vinden. Die zit nu niet meer in het vak denk ik.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 12, 2007 20:05:49 GMT 1
ik denk dat ik hem ken.maar ik weet het niet.het is al wat jaartjes geleden.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 13, 2007 10:40:08 GMT 1
zijn naam is dieter ''claeys''.en hij zou nog steeds in de muziek industrie zitten.
|
|
nafsap
Auditie kandidaat
|
Post by nafsap on Mar 19, 2007 15:22:43 GMT 1
De musical werd inderdaad door NTG gemaakt. De versie met Michaël Pas werd geregisseerd door Dirk Tanghe. Het preciese jaar weet ik niet meer. Begin de jaren'90. (ik heb nog ergens zelfs mijn toegangsticketjes ... ben 2 keer gaan kijken) Deze musical is het jaar erop hernomen, maar toen met een aantal andere acteurs. Michaël Pas deed toen niet meer mee.
Ik herinner mij een groots decor met water die de vijver voorstelde. Op een bepaald moment springt Mowgli erin en dan wordt een banaan zijn micro.
Het was een voorstelling met veel acrobatie, en mooie kostuums (balou, apen,...)
Wie nu nog naar een theatervoorstelling gaat kijken in regie van Dirk Tanghe, weet wel wat ik bedoel.
De recentste theatervoorstelling van Dirk Tanghe "August, August, August van De Paardenkathedraal" was trouwens opnieuw met Michaël in de hoofdrol.
Er is van het Jungle Book ook een cd verschenen. Maar de tv serie was waarschijnlijk een versie van de herneming, deze waarin een andere Mowgli de hoofdrol speelde.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 20, 2007 12:44:01 GMT 1
aan afsap: ik heb "august,august,august" gezien van Dirk Tanghe , inderdaad een pareltje !! en Michael Pas is terecht genomineerd voor de LOUIS D'OR, de Nederlandse theaterprijs. chapeau ik hoop dat ze de prijs krijgen.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 27, 2007 20:24:20 GMT 1
|
|
|
Post by upliftmofoparty on Feb 16, 2008 4:10:43 GMT 1
Hoi ik weet dat ik wat laat antwoord maar hoop toch iemand ermee te kunnen helpen ! Het gaat inderdaad over een Musical EN een serie. Over de musical (theatervoorstelling) weet ik echter niets, maar over de serie wel omdat mijn vader het geluid deed voor de serie. Geluid: Raymond Vanderslagmolen Zelf bezit ik een fotoboek van de serie waar er tijdens de opnames en scene's foto's werden genomen voor in een boek samen te stellen, ook bezit ik een cassette met alle liedjes van de serie op en uiteraard bezit ik de volledige video van de serie ! Wat ook leuk is, is dat mijn vader voor de geboorte van mij en mijn zus en ook als aandenken een apen-pakje (voor mijn broer) en een wolven-pakje voor mij en mijn zus van de set had meegenomen na de opnames ervan. Dus vraag me wat je wilt weten en ik vertel het je in geuren en kleuren Over de uitzending van de serie kan ik het volgende zeggen; Ik denk dat het rond 1999-2000 ergens was dat Kanaal 2 toen de serie voor een deeltje heeft uitgezonden maar ze zijn niet verder geraakt dan slechts een paar afleveringen.. te weinig kijkers.. ? Zoals iemand zei: op ebay, kapaza, marktplaats, en rommelmarkten kan je de video misschien wel ergens vinden. Bon, ik hoop dat ik iemand hiermee heb kunnen blij maken
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 27, 2008 20:36:02 GMT 1
vtm heeft de volledige serie in een jaar tussen 2003 en 2006 heruitgezonden.de tv serie werd geregisseerd door diegene die shere khan speelde.
wat ik graag nog wil weten.wat dieter claeys nu doet.ik vond hem geweldig zingen en acteren.
o ja.ilse vanhoecke speelde een van de apen.ze was toen nog heel jong.
|
|
|
Post by jeankevl on Mar 11, 2008 20:08:43 GMT 1
Beste upliftmofoparty,
Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen door ook te zoeken naar de serie Jungle boek uitgezonden op VTM. Aangezien jij hierboven schreef dat je de serie op video hebt en de muziek op cassette dus vroeg ik me af of je daar geen kopie van kan maken en me bezorgen. Ben al een hele tijd op zoek naar deze serie. Heb de laatste twee afleveringen teruggevonden op een oude videocassette maar ben helaas de rest kwijt. Dus als je me zou kunnen helpen zou dit fantastisch zijn.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:12:14 GMT 1
|
|