|
Post by musicalmakers on Feb 25, 2007 14:34:01 GMT 1
Hallo Allemaal, Super site is dit zeg. Ik zou wat willen vragen misschien mag het niet maar doe het toch ik ben zeer dringend op zoek naar het nummer van har te houden gezonden door Jan Schepens, is er iemand die mij kan helpen
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Feb 25, 2007 15:55:49 GMT 1
moeilijk lijkt me dat niet te zijn: koop de cd en je hebt het nummer!
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 25, 2007 16:08:37 GMT 1
Ondertussen heeft Richard Spijkers ook bevestigd dat er in principe vanaf mei géén alternate/us Beest meer zal zijn. Richard speelt vanaf dan de Grote Inca + us Haddock in Kuifje. Ook René van Kooten zal de rol van us Beest niet meer op zich nemen, ook niemand van het ensemble komt in aanmerking voor us Beest. Of er een nieuwe auditie voor deze rol komt is niet geweten. Jan staat er dus vanaf dan mss alleen voor... Jan alleen :bijna onmogelijk. Hij is nu net een week ziek geweest vertelde hij aan de radio . daarom was Richard Spijkers er. wordt vervolgd...... hoop ik .
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 25, 2007 18:39:06 GMT 1
hoe zou dat kunnen??? vanaf begin mei staat GREASE in de stadsschouwburg !! en eind juni/begin juli staat het koninklijk ballet van Vlaanderen er met "Sleeping Beauty". ?? tenzij Batb naar Gent zou verhuizen??? heeft iemand daar een antwoord op? BatB zou nooit in de Capitole in Gent passen daarvoor is het decor écht té groot. De enige theaters die me mogelijk lijken zijn de Kursaal in Oostend (maar dat zal niet lukken met Kuifje), het Concertgebouw in Brugge en heel mss de Koninging Elisabethzaal in Antwerpen. Normaal blijven ze idd tot eind juni al zeker spelen maar hoe ze dat gaan aanpakken daar weet nog niemand iets over...
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 25, 2007 20:16:10 GMT 1
concertgebouw brugge is veeeeeeeeeeeeeeeeel te klein zeker voor zon pproductie als batb
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 25, 2007 21:08:13 GMT 1
Denk je, ik was er twee jaar geleden voor een concert, dat podium is minstens even groot als dat van de stadsschouwburg...
|
|
m2601
Auditie kandidaat
|
Post by m2601 on Feb 26, 2007 8:46:02 GMT 1
Jan Schepens - Het Beest Goedde keuze Maar heel anders als de Nederlandse Stanley Ann Van Den Broeck - Belle Zij is echt een geweldige belle!!! samen met Jennifer van Brink is zij de beste belle die ik heb gezien René Van Kooten - Gaston Ja wat moet ik over Rene zeggen Hij is gewoon super goed ik ben erg bij dat hij Gaston speelt. ik mis alleen het samenspel tussen G & L dat was in nl een stuk beter. Hilde Norga - Mevrouw Pot Mooie stem ze heeft wel wat weg van de NL Mariska van Kolck die was ook een erg lieve Mevrouw Pot Diete - Lumière GEWELDIG!!!!! veel veel veel beter dan Carlo Boshardt hij had in Nl 1ste cast moeten zijn!! Dimitrie verhoeven - Tickens super grappig! Goele De Raedt - Babette sorry maar ik vond het 10 x niks maar dat is mijn mening misschien komt het omdat ik een Nicole Berendse fan ben Koen Crucke - Maurice Wat een lieve papa Kirsten Cools - La Commodia Wat een stem echt leuk om haar weer eens in een wat grotere rol te zien! Steve Beirnaert - Lefou Ik vond hem totaal niet grappig eerder storend
|
|
|
Post by zwitsal on Feb 26, 2007 15:52:47 GMT 1
Beste allemaal, Even voor de duidelijkheid (want hier wordt wel heel veel verondersteld!!!) Beauty and the beast is verlengd tot eind april. Er is geen sprake van speelbeurten tot eind juni, want vanaf eind mei zit oa Grease in de stadsschouwburg. Iedereen die nog wil komen kijken, bestel je kaartjes en "gok" niet op het feit dat het wéér verlengd wordt!!! Liesbeth, Liselot en enkele anderen, je moet uitkijken met wat je hier verspreid!
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Feb 26, 2007 17:31:41 GMT 1
wat ook wel eens gezegd mag worden, is dat het meestal wel van de acteurs zelf komt die verlengingen die verspreid worden! dus volgens mij treffen die mensen geen schuld, want ze weten toch van niet beter! en trouwens heeft de comapny manager op Radio 2 (waar toch erg VEEL mensen naar luisteren!!!) gezegd: "hoppelijk kunnen we verder doen tot juni", mogen jullie allemaal controleren op de radio 2 site waar je kan herbeluisteren. en ik denk niet dat mensen hierdoor hun kaartjes niet zullen kopen hoor, een telkens volle zaal zegt genoeg!! vindt het een beetje een rare aanval.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 26, 2007 18:34:33 GMT 1
Idd, de zaal is tot nu toe al elke keer bijna volledig uitverkocht geweest, dus men heeft in principe niets te vrezen. Grease komt idd in de Stadsschouwburg dus ik weet niet wat ze dan gaan uitspoken, Peter van de Velde heeft trouwens ook al in een interview -bevestigd- dat ze door zouden gaan tot eind juni. Richard Spijkers was dan weer wat voorzichtiger door te zeggen: Grease speelt ergens in mei, dus reken maar uit hoe lang BatB op de planken zal staan...
Als (met nadruk op die als) er contracten zouden ondertekend zijn tot eind juni, dan moet het ook spelen tot eind juni en zal er wellicht al een oplossing zijn voor de periode wanneer Grease in Antwerpen staat!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 26, 2007 19:21:45 GMT 1
Zoals enkelen hier al gezegd en aangetoond hebben, we kunnen alleen maar veronderstellen en meedelen wat we via media en cast (!) horen! Dat niets zeker is, weet iedereen wel zolang de tickets niet in verkoop zijn.
|
|
|
Post by MusicalTom on Feb 26, 2007 19:32:15 GMT 1
Mannekes... Speculaties zijn er altijd, bij eender welke productie. Dat deze speculaties ontstaan is te danken (om het oneerbiedig uit te drukken) aan de cast, die deze impulsen geven. Let op met persoonlijke aanvallen zoals deze aub!
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Feb 26, 2007 21:33:39 GMT 1
en trouwens hoeven wij daar ook niet achter te vitten, hoe ze zoiets oplossen hé, dat is zeker geen enkel van ons zijn taak. vindt het erg erover zo'n aanval! tegen peter van de velde gaan ze zoiets op die manier wel niet zeggen zeker...
en ik denk moest iedereen bekentmaken hoeveel keer hij/zij de show al gezien heeft, zou die "zwitsal" de oogjes toch ook wel opentrekken zeker en wij weten wel dat ze mss gaan tot eind juni en wachten ook niet met kopen!
ik hoop dat zo'n zaken toch uit dit forum blijven, waarom is er anders een forum als je info niet mag uitwisselen!
|
|
|
Post by zwitsal on Feb 26, 2007 22:27:16 GMT 1
Wow! Wat een hevige reacties!! Het was niet de bedoeling iemand aan te vallen! Ik wil gewoon zeggen dat het niet 100% zeker is dat ze mogen lopen tot eind juni. Daar zijn nog besprekingen over. Dus aan de musicalfans onder jullie ... niet teleurgesteld zijn als het toch maar tot eind april of eind mei is. Ik denk dat iedereen (bijna iedereen :-) ) het er over eens is dat het tot juni, juli MAG lopen want het is heel mooi! Maar niets is zeker ... Info uitwisselen is idd leuk en mag! Maar hou er altijd rekening mee dat niet al die info ook 100 % waarheid is! (zelfs als het van acteurs komt!)
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 27, 2007 19:47:26 GMT 1
net op site gelezen dat het al verlengd is tot 29 april! da's al een begin hé!
|
|