kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Feb 27, 2007 20:46:18 GMT 1
mss gaan ze het zo doen nog tot eind april en dan even een pauze nemen dan spelen er effe andere musicals en dan beginnen ze opnieuw met BATB ik DENK en HOOP dit ik weet NIETS zeker
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 27, 2007 21:32:37 GMT 1
mss gaan ze het zo doen nog tot eind april en dan even een pauze nemen dan spelen er effe andere musicals en dan beginnen ze opnieuw met BATB ik DENK en HOOP dit ik weet NIETS zeker ik denk dat het dan eind april écht gedaan is. want dat is de dood voor een goedlopende musical stoppen en dan trug starten Zelfs bij een toneelvoorstelling wordt tegenwoordig op 1 avond nog zelden een pauze ingelast. simpelweg omdat je eerst het publiek moet meekrijgen in het verhaal en als dan alles goed op dreef is, breekt een pauze het verhaal terug af. Ook bij musicals kunnen slechts de betere shows de kloof van een pauze goed overbruggen, door bvb een sterk nummer direkt nà de pauze ; zoals bij Les Mis...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 27, 2007 22:35:38 GMT 1
Beauty and the Beast heeft echter wel nood aan een pauze. Heb al verschillende mensen in de zaal horen klagen dat het eerste deel echt wel lang is.. Ikzelf heb er geen last van gehad.. Maar ik heb wel graag een pauze!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 28, 2007 7:02:09 GMT 1
ik heb daar ook geen problemen mee! Voor mij hoeft dat niet. Vind het eerste deel zeker niet te lang. Maar doordat ik nogal lange benen heb, vind ik het wel even handig om je benen even te strekken tussendoor!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 28, 2007 11:45:09 GMT 1
wie weet wie het jakopje op deze foto is.
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Feb 28, 2007 12:53:57 GMT 1
dat is timon, het kopje vanop de promotiefilmpje envanop premiere waarom?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 28, 2007 15:56:20 GMT 1
Dat is inderdaad Timon Sohier. [Edit: naar mijn bescheiden mening het beste kopje ]
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 28, 2007 19:06:43 GMT 1
geen pauze is een ramp in een musical dat moet gewoon anders zal de zaal nietzo stil meer zijn , in de drie biggetjes is geen pauze en dat vind ik echt dom
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Feb 28, 2007 19:47:27 GMT 1
Kunnen we allemaal even goed gaan lezen?
Kenji had het over een pauze in de looptijd van de musical; niet over de koffie/plaspauze tijdens de show tussen akte 1 en 2.
Zou best kunnen dat BatB tot mei speelt, dat dan Grease (en andere produkties die al gepland zijn) speelt en daarna Beauty weer vanaf bijvoorbeeld juni. Ik had ergens gelezen dat de schouwburg daarna niet door andere produkties is geboekt.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 28, 2007 19:49:37 GMT 1
dat is timon, het kopje vanop de promotiefilmpje envanop premiere waarom? gewoon. ik vroeg het mij af.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 28, 2007 22:27:48 GMT 1
Zelfs bij een toneelvoorstelling wordt tegenwoordig op 1 avond nog zelden een pauze ingelast. simpelweg omdat je eerst het publiek moet meekrijgen in het verhaal en als dan alles goed op dreef is, breekt een pauze het verhaal terug af. Ook bij musicals kunnen slechts de betere shows de kloof van een pauze goed overbruggen, door bvb een sterk nummer direkt nà de pauze ; zoals bij Les Mis... Dit las ik toch als een pauze tussen de voorstelling op de dag zelf, niet als een tijdelijk stopperiode!
|
|
|
Post by Catherine on Mar 1, 2007 9:07:40 GMT 1
mss gaan ze het zo doen nog tot eind april en dan even een pauze nemen dan spelen er effe andere musicals en dan beginnen ze opnieuw met BATB ik DENK en HOOP dit ik weet NIETS zeker Hmm, lijkt mij onwaarschijnlijk wat de Stadsschouwburg betreft (aangezien Grease er eind mei speelt) maar langs de andere kant, misschien verhuizen ze wel naar Gent voor enkele voorstellingen?
|
|
|
Post by sylverke on Mar 1, 2007 18:12:08 GMT 1
Of het kan natuurlijk als Batb zo goed loopt dat Grease naar andere lokatie zal moeten. Heb zo gehoord Batb optie tot eind juni op stadschouwburg heeft maar "musichall" Grease er geboekt heeft in mei wegens ze dachten Batb niet zo goed zou lopen. Ach ja we zien het wel als het zo ver is .
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 1, 2007 18:40:17 GMT 1
Of het kan natuurlijk als Batb zo goed loopt dat Grease naar andere lokatie zal moeten. Heb zo gehoord Batb optie tot eind juni op stadschouwburg heeft maar "musichall" Grease er geboekt heeft in mei wegens ze dachten Batb niet zo goed zou lopen. Ach ja we zien het wel als het zo ver is . in elk geval heb ik tickets voor het koninklijk ballet van Vlaanderen met "sleeping Beauty" op 1 juli om 14u. omdat het operagebouw in Antwerpen nog steeds niet (en dus te laat ..) beschikbaar is. Dat ballet heeft een grote scene nodig ,dus kan niet zomaar overal gespeeld worden. dat ballet wordt zelfs gedanst van woensdag tot /met zondag eind juni/begin juli 2007. ben benieuwd...
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 1, 2007 19:41:05 GMT 1
batb naar gent zie ik nog niet gebeuren , dit theater is veel te klein ...
|
|