0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 2, 2007 15:44:45 GMT 1
Idd, er zouden wel serieuze aanpassingen moeten gebeuren aan het decor van BatB mocht het naar de Capitole gaan, of mss zouden verbouwingen aan dat theater nog beter zijn! Daar was trouwens ook al iets over gezegd op p29 van deze topic . Ik hoop echt dat ze langer gaan spelen dan 29 april en dan hoop ik toch zeker tot dat Grease hier komt te staan! Ik denk ook niet dat ze Grease naar een andere locatie gaan brengen, die voorstellingen zijn ten slotte zo goed als allemaal uitverkocht (in Antwerpen). Als BatB zou doorgaan in de zomer zou een pauze van een maand deze musical geen kwaad kunnen denk ik... Ik denk dan ook niet dat deze musical definitief stopt op 29 april daarvoor is mijn hoop TE groot, trouwens diezelfde hoop heeft ook doen uitkomen dat er een Vlaams (ok, half Vlaams) cast album kwam, ook al werd beweerd dat het er helemaal niet zou komen! Maar dit is natuurlijk allemaal persoonlijk... Ik heb net gezien op Sherpa.be dat ze op 29 april zelfs 2 voorstellingen spelen om 13u en 18u... Dat zouden ze toch nooit doen op de dag van de allerlaatste voorstelling? Of wel? (Ik hoop te veel wrs )
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Mar 4, 2007 22:19:01 GMT 1
Zelfs bij een toneelvoorstelling wordt tegenwoordig op 1 avond nog zelden een pauze ingelast. simpelweg omdat je eerst het publiek moet meekrijgen in het verhaal en als dan alles goed op dreef is, breekt een pauze het verhaal terug af. Ook bij musicals kunnen slechts de betere shows de kloof van een pauze goed overbruggen, door bvb een sterk nummer direkt nà de pauze ; zoals bij Les Mis... Dit las ik toch als een pauze tussen de voorstelling op de dag zelf, niet als een tijdelijk stopperiode! Ik bedoelde deze quote van Kenji:
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 4, 2007 22:51:09 GMT 1
Ik heb juist gehoord dat BatB juist TOT juni zou spelen... Dus ergens eind mei stoppen. Dus mooi op tijd voor Grease toch? (Even voor de duidelijkheid: Van mij mogen ze nog wel wat langer doorgaan hoor )
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 5, 2007 16:08:10 GMT 1
dat zou inderdaad schitterend nieuws zijn, maar ben je er zeker van? Op sherpa is er nog niets van die data te zien. De laatste is nog altijd 29 april
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 6, 2007 9:37:22 GMT 1
Nee, ik heb dit uit de mond van iemand uit de cast... Dus officieel is het (nog) niet. En het is al een poos geleden dat hij me dit zei (tijdens de première), dus het zou best kunnen dat er weer het één en ander veranderd is... Afwachten maar hè.
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on Mar 6, 2007 18:55:53 GMT 1
hallo iedereen ik vind banthebeast super !!!! 'k wil graag nen websait make over de jakopjes!
wie heeft er meer info ? mail maar eh !
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 6, 2007 21:05:53 GMT 1
amai over de kindjes nog wel!
eerlijk gezegd verdienen die kleintjes wel een grote pluim! en een site is wel tof voor hen, ze worden erg vaak vergeten op andere site's (buiten dan Clement die eigenlijk Geen Jakopje is!)
zo onder de indruk van de kindjes dan?
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 6, 2007 21:10:39 GMT 1
Nou ik moet toegeven, een leuk idee is het wél! Maar helaas kan ik je er niet bij helpen.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 6, 2007 22:34:28 GMT 1
Liesbeth, die hier ook lid is van 't forum, is de zus van 1 van de Jakopjes, namelijk Timon. Via haar kan je misschien aan meer info geraken! Succes ermee!
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on Mar 7, 2007 12:14:30 GMT 1
heeft der iemand de gegevens dan van liesbeth? ik heb alleen de namen maar da's allesmaar !!
ik heb 3x batb gezien was echt super ik vond die wel schattig
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 7, 2007 12:28:11 GMT 1
heb jij anders een email adres, stuur ik wat info door.
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 7, 2007 13:04:08 GMT 1
ik hoorde van een vriendin dat timon met een artikel in de krant staat, is wel enkel te verkrijgen in west vlaanderen die krant
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 7, 2007 13:23:25 GMT 1
heeft der iemand de gegevens dan van liesbeth? ik heb alleen de namen maar da's allesmaar !! ik heb 3x batb gezien was echt super ik vond die wel schattig da's eigenlijk wel raar, een paar maanden terug heb ik haar info gestuurd via haar gegevens, maar inderdaa die kan je nergens meer aanklikken. Misschien heeft ze zich verwijdert uit dit forum?
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 7, 2007 14:04:54 GMT 1
zou dieter verhaeghen nog vaak opgaan als lumiere? en zal mark lauwrys nog lang wegblijven eigenlijk, hij moet toch wel een ferme blessure hebben hé.
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 7, 2007 14:51:58 GMT 1
Leuk idee die site voor de jakopjes , kan je er jammer genoeg niet bij helpen. enig idee wie allemaal speelt 17 maart? thanks
|
|