|
Post by anoniempje on Dec 2, 2006 13:32:24 GMT 1
Ja, dankuwel ook van mij, leuke site!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 3, 2006 9:44:38 GMT 1
Heb ook alleen maar klank en geen beeld, maar heb me toch al een half uurtje bezig gehouden met luisteren dan op deze site! Tof bedankt!
|
|
|
Post by Catherine on Dec 3, 2006 19:31:27 GMT 1
Vreemd dat jullie allemaal geen beeld hebben... bij mij werkte het goed.
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 3, 2006 20:40:24 GMT 1
Jah, het zal aan de computer liggen zeker, nu, hoe dan ook, van de liedjes heb'k toch genoten!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 27, 2006 20:06:33 GMT 1
ben misschien wat laat, maar op bbc geven ze op dit moment een docu over Connie (de hoofdrolspeelster van Sound of Music) van de voorbereiding tot de premiere van musical! Het kleine stukje (tot nu toe) ziet er al heel tof uit! Dus diegene die nog op tijd zijn: kijken!!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 27, 2006 20:07:14 GMT 1
dit duurt nog tot half 9
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 27, 2006 20:58:05 GMT 1
Ik heb het gezien Was echt heel leuk om naar te kijken. Had het programma waarin ze gekozen werd niet gezien. Maar ze is echt wel goed ! Ze hebben er blijkbaar de beste uitgekozen! Ze heeft toch toch helemaal niet gemakkelijk gehad. Ze moest zich toch echt bewijzen in die eerste show. Gelukkig verliep het allemaal zonder problemen. Lijkt me ook een hele lieve en vriendelijk meisje.. en knappe vriend:p Ben nu weer helemaal in de ban van The Sound Of Music.. Hoop echt toch ook eens in London te kunnen gaan kijken.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 27, 2006 21:15:16 GMT 1
heb het pas halverwege per ongeluk opgezet en inderdaad: ze was echt supergoed! Haar stem leek wel wat op die van Julie A. Heb die eerste show ook niet gezien! En inderdaad, denk dat het super moet zijn om deze musical in Londen te zien. Dit is zo'n zotgedraaide musical (film --> bij mij toch) dat je zeker de Engelse versie zou moeten kunnen zien! Dan kan je echt in jezelf zo meezingen.......
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 27, 2006 21:31:23 GMT 1
Vind ook dat haar stem heel erg op die van Julie Andrews lijkt. En da's zeker een pluspunt!
Ben er net al met een vriendin over bezig en we zijn plannen aan't maken om naar London te gaan en naar The Sound Of Music te gaan kijken. Kan bijna niet wachten !
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 28, 2006 11:27:37 GMT 1
amai, tof!
Laat maar zeker es weten hoe het was ginder hé!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 28, 2006 21:21:36 GMT 1
Dat doe ik dan zeker !
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 29, 2006 11:19:28 GMT 1
veel plezier!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 29, 2006 14:25:36 GMT 1
Weet je al wanneer je zou gaan? Speelt die nog lang? Ben echt es benieuwd. IK zelf heb dat nog altijd niet gedaan, naar Londen een muscial gaan kijken, we zouden dat wel eens doen (is al beloofd) maar ja, het moet er nog altijd van komen hé! Geniet ervan hé!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 29, 2006 20:46:38 GMT 1
Gaat waarschijnlijk april worden. Juiste data hebben we nog niet vastgelegd. En eigenlijk geen idee hoelang hij juist speelt. Daar gewoon nog niet naar gekeken.
Weet er trouwens iemand wat er met de eerste Kapitein Von Trapp is gebeurd?? Vond het zo raar dat ze een week voor de premiere ineens iemand anders hadden.. Was toch duidelijk dat Connie dat ook even niet zag zitten.. Was die andere dan niet goed genoeg meer??
|
|
|
Post by Catherine on Jan 1, 2007 13:18:51 GMT 1
Boeken kan al zeker tot 13 oktober 2007. Of Connie zo lang zal spelen weet ik wel niet.
|
|