|
Post by Catherine on Jul 8, 2007 22:40:01 GMT 1
Onderwerp voor de besprekingen van kuifje... Niet vergeten - Spoiler Alert : Alles mag besproken worden !! U weze gewaarschuwd
|
|
|
Post by valleke1989 on Jul 9, 2007 12:31:13 GMT 1
Ik ben zaterdag gaan kijken naar Kuifje en we zaten op de derde rij dus echt een schitterend zicht en ik vond het gewoon geweldig... Jelle is de perfecte kuifje
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Jul 10, 2007 14:28:52 GMT 1
weet iemand wanneer de understudy van jelle cleymans speelt???
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 10, 2007 16:14:42 GMT 1
4 augustus gaat Christophe in ieder geval op, de avondvoorstelling!
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 11, 2007 15:11:14 GMT 1
hoelang duurt de musical van kuifje ff om te weten want ik heb anders geen trein terug voo de laatste voorstelling
|
|
matte
Auditie kandidaat
|
Post by matte on Jul 11, 2007 18:16:54 GMT 1
Ik had gelezen dat hij 2u30 duurde maar dat is blijkbaar niet zo want wanneer ik er naartoe ging heb ik er 3 uur gezeten
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 11, 2007 18:27:34 GMT 1
heeft de show stilgelegen?
|
|
matte
Auditie kandidaat
|
Post by matte on Jul 11, 2007 18:50:25 GMT 1
nee, hij is enkel 6 minuutjes later begonnen en had iets van een 17 minuten pauze.
|
|
wout
Auditie kandidaat
|
Post by wout on Jul 11, 2007 21:31:06 GMT 1
Ik had gelezen dat hij 2u30 duurde maar dat is blijkbaar niet zo want wanneer ik er naartoe ging heb ik er 3 uur gezeten de show duurt ook wel degelijk 3 uur MAAR dat is met de pauze (+/- 20 minuten) meegerekend! En tot wanneer Henk nu te zien zal zijn, daar hebben we ook het raden naar, want volgens: * de producent en Henk zelf ( een aantal weken terug) tot 13 juli * volgens viktor ( verantwoordelijke voor de pers en marketing) tot 14 juli * volgens musicalsite tot 17 juli ( vanaf 18 juli zou Karel dan spelen) * volgense de ene krant tot 17 juli, een andere tot 18 juli * volgens de rode loper tot en met "half juli" .... Ik HOOP echt dat de info hier op musicalsite nu is eindelijk de JUISTE én DEFINITIEVE versie zal zijn , iemand die 100% bevestiging kan geven??? Vraagje: is er in Oostende ook een bord te zien voor de voorstelling zodat je weet wie er juist speelt die avond/ middag?
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 11, 2007 21:44:10 GMT 1
het zou ook kunnen dat richard de voorstellingen ertussen neemt dan wil ik zeggen 14, 15, 16 en 17 om hem in te spelen kan wel zijn he, ik vind het zeer raar dat ze nu allemaal verschillende data geven maar ik denk dat wat henk zei het juiste is ...
groetjes
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 12, 2007 16:23:53 GMT 1
Kan even goed zijn dat Henk het inderdaad eerst goed voorhad, maar dat Karel nog niet genoeg gerepeteerd heeft en ingespeeld is, en dat Henk nu iets langer blijft en het spelschema dus veranderd is.. Zou niet het eerste spelschema zijn dat late wijzigingen ondergaat! Ik hoop in ieder geval verder op Henk zaterdag..
|
|
matte
Auditie kandidaat
|
Post by matte on Jul 13, 2007 15:15:28 GMT 1
Weet er iemand of er ooit een video heeft bestaan van de eerste versie? Want een tijdje geleden zag ik op --een-verloren-plek-op-het-internet-die-best-niet-vermeld-wordt-wegens-auteursrechtelijke-problemen-maar-die-iedereen-wel-kent-- een paar fragmenten uit de musical die opgenomen waren op canal+ (ben niet zeker of het die zender is). Of zouden ze misschien dit jaar een dvd op de markt brengen met de versie van 2007?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 13, 2007 15:30:02 GMT 1
van de vorige versie is er geen video geweest! Misschien dat ze er van deze wel 1 zouden maken! Zou zeker een leuke herinnering zijn hé!
|
|
matte
Auditie kandidaat
|
Post by matte on Jul 13, 2007 15:34:05 GMT 1
T'zou wel goed kunnen dat er opnames voor een dvd gemaakt worden . Het is tenslotte het jaar van Hergé. En ze zullen waarschijnlijk de musical ook niet 3x laten terug komen (al zou het wel leuk zijn om elk jaar terug op te voeren in de zomer in het Kursaal)
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 13, 2007 18:29:06 GMT 1
Een officiële dvd is er van 2001 inderdaad niet uitgebracht, maar de voorstelling is wel helemaal opgenomen. Die band is dan op Canal+ vertoond, heb die indertijd ook zelf laten opnemen door iemand die daarop geabboneerd was! Vandaar dat je her en der enkele Canal+ fragmenten kan zien verschijnen.
Of er nu een dvd wordt uitgebracht, betwijfel ik.. Maar alles is mogelijk natuurlijk!
|
|