LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 9, 2007 13:06:54 GMT 1
Als jij dat wil proberen, dan moet je bij de producenten zijn, maar ik vrees dat dat absoluut niet zal helpen!
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Aug 9, 2007 15:43:02 GMT 1
Hoe bedoel je? Ik kan toch gewoon een mailtje sturen en het vragen. Je weet maar nooit!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 10, 2007 9:25:20 GMT 1
Ik bedoel dat de producenten daar zelf wel over beslissen, of ze al dan niet een dvd maken. Een beetje fanmail zal dat oordeel niet doen veranderen, zeker niet na een tegenvallende kaartenverkoop.. En dan nog, nemen ze een registratie uit Nederland of één met de Vlaamse cast? En nemen ze dan Henk Poort of Karel Deruwe (als die laatste al gefilmd is?)? En dan de belangrijkste vraag: hebben ze er geld voor, en kunnen ze er geld uithalen? En dan komt de slechtere kaartenverkoop weer kijken.. Als het niet verkoopt in de zalen, verkoopt het dan wel op dvd? Maar zoals ik al zei: proberen als jij dat wil!
|
|
|
Post by castafiore on Aug 10, 2007 11:46:42 GMT 1
misschien doen ze het beter zoals in 2001. En zenden ze het bv met kerstmis of sinterklaas ofzo eens uit, zo kan iedereen het ook opnemen.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Aug 10, 2007 12:14:34 GMT 1
waren er in 2001 geen verlengingen? ik denk (ik weet het niet hé!) dat deze productie minder goed verliep dan de vorige! Waarschijnlijk door de plaats van uitvoering, misschien ook de periode.....( --> in juni veel examens, julie en aug veel op vakantie...)
|
|
|
Post by MusicalTom on Aug 12, 2007 15:28:05 GMT 1
in 2001 waren er heel wat verlengingen hoor. Ik ben musical zelf pas beginnen volgen sinds 2002, dus dat was net voor mijn tijd maar ik herinner me wel dat er heel wat rond te doen was. Kuifje sprak het vlaamse publiek gewoon niet aan. Periode en plaats doen er niet zo heel veel toe. Kijk naar Tarzan in Nederland (heb die net gezien). Daarvoor moeten de meeste mensen meer dan 100 km rijden en toch zijn de zalen volledig uitverkocht. Bij Beauty and the Beast was er ook veel meer belangstelling dan voor Kuifje. En wederom is er ook bijna weer geen reclame gemaakt... Op naar de volgende!
|
|
|
Post by mistermagic on Aug 13, 2007 11:40:06 GMT 1
in 2001 waren er heel wat verlengingen hoor. Ik ben musical zelf pas beginnen volgen sinds 2002, dus dat was net voor mijn tijd maar ik herinner me wel dat er heel wat rond te doen was. Kuifje sprak het vlaamse publiek gewoon niet aan. Periode en plaats doen er niet zo heel veel toe. Kijk naar Tarzan in Nederland (heb die net gezien). Daarvoor moeten de meeste mensen meer dan 100 km rijden en toch zijn de zalen volledig uitverkocht. Bij Beauty and the Beast was er ook veel meer belangstelling dan voor Kuifje. En wederom is er ook bijna weer geen reclame gemaakt... Op naar de volgende! idd laten we het zo zeggen op naar de volgende grote musical
|
|
|
Post by iemandbenik on Aug 14, 2007 15:04:37 GMT 1
zaterdag om 15.00 uur ga ik nog eens, nu zal ik karel deruwe en miranda van kralingen zien ... ben echt benieuwd ...
|
|
|
Post by mistermagic on Aug 14, 2007 18:22:23 GMT 1
zaterdag om 15.00 uur ga ik nog eens, nu zal ik karel deruwe en miranda van kralingen zien ... ben echt benieuwd ... Hou je dan maar vast want miranda van kralingen si gewoon geweldig ! ....
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 14, 2007 18:46:02 GMT 1
Dat kan je wel zeggen ja, ze is inderdaad in staat je van je stoel te blazen!
|
|
wout
Auditie kandidaat
|
Post by wout on Aug 14, 2007 20:31:24 GMT 1
was dat even toevallig. in het programma 1000 zonnen & garnalen op één is er zo'n rubriek waar een reporter mensen interviewed die toevallig op die bepaalde plaats komen tanken en wie stap daar uit de auto: Frank Beurskens en nog een aantal personen van het ensemble op weg naar Oostende. zingen wilden ze niet doen maar wel een klein dansje uit het nummer "kuifje en bobby"
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Aug 15, 2007 10:25:56 GMT 1
Jammer dat ik dat niet gezien heb!!!
|
|
|
Post by iemandbenik on Aug 18, 2007 20:35:50 GMT 1
ik ben net terug van kuifje en ik vond het nogmaals schitterend. Ik vind het zo jammer dat het zo weinig mensen trekt maarja. alle acteurs speelden goed zelf karel deruwe! Ik had hem nooit zo goed verwacht in zijn zang maar hij is zeker niet henk poort!
groetjes
|
|
|
Post by bondgirl2170 on Sept 19, 2007 15:46:06 GMT 1
komt die nie naar antwerpen? kuifje?
xxx linda
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 19, 2007 17:57:44 GMT 1
Die komt inderdaad naar de Antwerpse Stadsschouwburg, van 17/10 tot 01/11.
|
|