|
Post by iemandbenik on May 19, 2007 14:25:28 GMT 1
ik drukte me verkeerd uit ik wilde eigenlijk zeggen een andere cast met ook supernamen zo bedoelde ik maar was nogal vlug met typen en denk dan weinig na
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on May 19, 2007 17:35:45 GMT 1
ben zelf ook wel supersuper benieuwd hoor, was nog klein toen ik de eerste versiezag !!!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on May 19, 2007 18:36:11 GMT 1
ik drukte me verkeerd uit ik wilde eigenlijk zeggen een andere cast met ook supernamen zo bedoelde ik maar was nogal vlug met typen en denk dan weinig na inderdaad veel supernamen! hopelijk kan jelle zeker aan tom typen hé! --> was toen super! ben vooral naar hem benieuwd!
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on May 20, 2007 10:32:10 GMT 1
Ik vind Jelle super als Kuifje. Ook Miranda van Kralingen is als Castafiore geweldig. En inderdaad, geen echte waterval .
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 20, 2007 10:33:03 GMT 1
ik hoop dat we snel foto'sd te zien krijgen.het ziet er al fantastisch uit.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on May 20, 2007 12:08:17 GMT 1
inderdaad, en hoe dichter de begindata's komen, hoe nieuwsgieriger men wordt hé
|
|
|
Post by musicallover on May 20, 2007 12:40:31 GMT 1
De premiere is 100% uitverkocht. Ik ben naar het Kursaal zelf geweest en het was volledig volzet. En premieres vind ik minder leuk... je hebt dan echt deftige kledij nodig en ik ben niet echt voorstander van smoking. voor zo een keer vind ik dat wel eens leuk. Ik ben wel een meisje dus dan is dat gewoon een zwart kleedje aandoen en je bent klaar. Vind vooral de feestjes erna wel leuk. Maar aangezien het al uitverkocht is zal ik moeten hopen dat ik hier op de musicalsite of ergens anders nog kaartjes kan winnen. Ben naar beauty and the beast mogen gaan met de premiere en ik vond dat echt geweldig. Zou het nog wel eens willen meemaken
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on May 20, 2007 18:43:46 GMT 1
Zo... raad eens wie er gisteren in Rotterdam zat? Ik heb de voorstelling bijgewoond vanaf rij 5 (rij 3 eigenlijk, want de eerste twee waren de orkestbak)... en ik heb mijn mening gevormd. De voorstelling zou 2h30 duren (pauze inclusief), maar het werd 3h10, want er waren nog veel technische fouten in de try-out. Zo kwam het gouden beeld niet tevoorschijn, en moesten ze het helemaal opnieuw doen.
De watervalscene... velen noemen ze spectaculair, maar ondanks het prachtige tafereel duurde hij echt niet lang. Toen het doek zakte en ik plots water hoorde stromen was ik echt blij, maar helaas... het was een projectie. Toch hebben ze het verschrikkelijk mooi nagebouwd en het zag er fantastisch uit. Je moet het gewoon zien.
Ik ga nu nog eens, op 17 juli in het Kursaal. Tot dan!
|
|
wout
Auditie kandidaat
|
Post by wout on May 21, 2007 15:48:02 GMT 1
Zo... raad eens wie er gisteren in Rotterdam zat? Ik heb de voorstelling bijgewoond vanaf rij 5 (rij 3 eigenlijk, want de eerste twee waren de orkestbak)... en ik heb mijn mening gevormd. De voorstelling zou 2h30 duren (pauze inclusief), maar het werd 3h10, want er waren nog veel technische fouten in de try-out. Zo kwam het gouden beeld niet tevoorschijn, en moesten ze het helemaal opnieuw doen. De watervalscene... velen noemen ze spectaculair, maar ondanks het prachtige tafereel duurde hij echt niet lang. Toen het doek zakte en ik plots water hoorde stromen was ik echt blij, maar helaas... het was een projectie. Toch hebben ze het verschrikkelijk mooi nagebouwd en het zag er fantastisch uit. Je moet het gewoon zien. Ik ga nu nog eens, op 17 juli in het Kursaal. Tot dan! en wat is je globale indruk van de musical?
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 21, 2007 18:10:00 GMT 1
Ik ben gisteren gaan zien: Rotterdam matinee Luxor.
Als je er zo lang naar uit ziet valt het óf vreselijk tegen, óf is het eindelijk daar! Dit laatste was het geval: mijn reactie is er een van superlatieven, dus ga geen verslagje schrijven, maar Kuifje de musical heeft mijn hart veroverd! Ik ga zeker nog een keer! *Zucht*
|
|
|
Post by theaterfreak on May 23, 2007 18:51:02 GMT 1
ik vernam vandaag dat er weinig tickets verkocht zijn in Nederland , voor Kuifje
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 23, 2007 19:51:16 GMT 1
Tot nu toe zaten de zaten nochtans vol, hoorde ik in een interview..
|
|
|
Post by iemandbenik on May 24, 2007 20:32:30 GMT 1
wanneer komt de cd uit en wie zingt die in of krijgen we twee versies?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on May 25, 2007 13:09:19 GMT 1
In het programmaboekje staat dat er een nieuwe cd komt (mss ligt hij nu al in de foyer te koop, zal het jullie weten te zeggen want 3 juni ga ik gaan kijken). Het zou om een live-opname gaan! Wat dus super is! Er is wel al een single beschikbaar met 2 popversies van Kuifje en Bobbie en De Zon, die je ook hier kunt beluisteren: www.musicalworld.nl/actueel/jukebox_kuifje_de_musical .
|
|
|
Post by iemandbenik on May 25, 2007 18:00:32 GMT 1
ja die liedjes zijn echt prachtig dan zal er waarschijnlijk een cd uitkomen met karel en henk dat vind ik goed
|
|