xynix
Auditie kandidaat
|
Post by xynix on Mar 12, 2007 15:51:20 GMT 1
Het is een feit! Lucas speelt Daens in 2008 !
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 12, 2007 18:02:03 GMT 1
heb er wel een raar gevoel bij! ok, het is zoals theaterfreak wel laat blijken dat die man wat kan, maar ik zie hem nog geen musical doen! Ik kan er nu wel weer naast zitten, maar het enige qua muziek dat bij mij naar boven komt is : formidabele Kerstmis..... En dat is nu toch niet echt super hé! Maar ja, hier thuis loopt er ook iemand met een andere mening als mij rond! We zullen wel wachten en zien zeker!
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 12, 2007 18:26:54 GMT 1
Lucas heeft vroeger in 6-tal musicals gezongen . nl:"Songs" (Neil Simon), Jesus C.S. (rol van Kaifas ) "My fair lady"( de rol van Freddy, KBvv denk ik ) // Peter Pan (Michiel)// "Evita " (Che ) //"Little shop of horrors "(Muschnik) op de 2de cd van WINDKRACHT 10 (tv reeks ) zingt hij een engelstalig lied. en dan nu de rol van DAENS: ik vind het fantastisch nieuws!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 12, 2007 19:24:50 GMT 1
Lucas is geweldig! Ik ga erheen!!!
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 12, 2007 20:02:22 GMT 1
Idem, mij zien ze daar ook! Lucas en Dirk Brossé z'n muziek, het heeft me nu al over de streep getrokken! (Wel liefst een groter orkest dan 10 man , dat moet toch te realizeren zijn)... Maar ben al heel blij nu !!!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 12, 2007 20:08:46 GMT 1
Lucas heeft vroeger in 6-tal musicals gezongen . nl:"Songs" (Neil Simon), Jesus C.S. (rol van Kaifas ) kan in Vorst nationaal geweest zijn , concertante ) "My fair lady"( de rol van Freddy, KBvv denk ik ) // Peter Pan (Michiel)// "Evita " (Che ) //"Little shop of horrors "(Muschnik) op de 2de cd van WINDKRACHT 10 (tv reeks ) zingt hij een engelstalig lied. en dan nu de rol van DAENS: ik vind het fantastisch nieuws!! dat heeft hij tot nu toe goed kunnen verzwijgen... hij was ook bucky in het eiland.hij kan fantastisch zingen.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 12, 2007 20:26:17 GMT 1
ik vlieg er zeker naartoe oor:p:p nu nog de rest van de cast:p
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 12, 2007 20:28:06 GMT 1
mag dit eigenlijk al geweten zijn voor hzet grote publiek
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 12, 2007 21:54:02 GMT 1
zal er zeker ook naartoe gaan, maar eerder uit niewusgierigheid! Alleen al omdat ik zoveel "kennis" van die man mis! Al deze lovende kritiek maakt me zeer nieuwsgierig!
|
|
|
Post by Catherine on Mar 12, 2007 22:19:00 GMT 1
Waw, Lucas van de Eynde... die had ik niet zo direkt zien aankomen maar ik denk wel dat hij geschikt is voor de rol, hoor.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 13, 2007 22:00:46 GMT 1
ik vlieg er zeker naartoe oor:p:p nu nog de rest van de cast:p mijn wenslijst voor de supercast van "Daens":David Verbeeck(hoef ik niet voor te stellen , winnaar van de musicalawards),Ann van den Broeck/ Ann Lauwereins / Tom van Landuyt , Jan Shepens, Vera Mann!!/ Hilde Norga , Dimitri Verhoeven / Jelle Cleymans (eindelijk een serieuze rol )Kirsten Cools// Koen van Impe (van the rocky horror show en"She loves me" kbvv.Frank Hoelen Ernst Van Looy (kbvv en phantom of the opera A'pen en Essen /Duitsland , nu nog steeds) Wim Stevens (the hired man) Daisy Thys , Tania vander Sanden , Kyoko scholiers (kan dansen en zingen ) , Robby Cleiren (van de Roovers en de kakkewieten // klasse akteur!!) Sien Eggers (weet niet of die kan zingen ,maar akteren KAN ze prachtig!) Frans Maas (keigoed , voor de rol van Pieter Daens , DE BROER van..ADOLF Daens ) Wim Opbrouck ( JAA, die KAN zingen !! ) Jeroen van Delft (van Les Mis en Titanic ,de musical NederL.) amaai: bewaar deze pronostiek, dames en heren : je zal zien dat verschillende van deze namen ook werkelijk in de musical Daens zullen zitten . dat wordt fantastisch.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 13, 2007 22:12:15 GMT 1
Waarschijnlijk wel ja Ik ben benieuwd...
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Mar 14, 2007 1:47:35 GMT 1
Ik denk dat Hans Peter serieus ontgoocheld zal zijn maar Lukas van den Eynde is volgens mij een heel interessante keuze. Hij gaat al zeker Jan Decleir niet kopiëren en dat is heel goed.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 14, 2007 7:08:36 GMT 1
Dat ziet er zeker een interessant lijstje uit! Nu afwachteen wie er uit dat lijstje gaat komen hé!
|
|
|
Post by dirkvandewalle on Mar 14, 2007 12:07:49 GMT 1
Dat ziet er mij eerder een lijstje uit van niet te combineren mensen. Wat gaan die vrouwen trouwens allemaal moeten doen in een musical met vooral mannerollen?
|
|