|
Post by iemandbenik on Mar 14, 2007 14:48:42 GMT 1
denk ik ook hoor , daisy thys past daar niet bij vind ik , sien eggers zie ik er ook niet in
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 14, 2007 19:30:26 GMT 1
morgen worden er nog 2 hoofdrollen bekend gemaakt op de persconferentie...
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 14, 2007 21:32:34 GMT 1
Dat ziet er mij eerder een lijstje uit van niet te combineren mensen. Wat gaan die vrouwen trouwens allemaal moeten doen in een musical met vooral mannerollen? Er werkten vrouwen en kinderen in die fabrieken .. Pieter Daens (broer van...) was getrouwd en had kinderen, er komt een liefdes paar in voor enz... en je zou ervan verschieten hoeveel klasse akteurs van bij ons ook echt goed kunnen zingen o.a; Geert van Rampelberg (zag ik in don Quichote , hij zong daar een Frans nummer ... chapeau !) Robby Cleiren zong in " de ingebeelde Grieken" : "tis veel te vroeg voor een afscheid ",samen met tine Embrechts.. enz.. "Daens " de musical zal een echte samensmelting worden van de theater en de musical wereld .... wOW : een droom voor alle theaterliefhebbers .....
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 14, 2007 21:36:39 GMT 1
denk ik ook hoor , daisy thys past daar niet bij vind ik , sien eggers zie ik er ook niet in Toch wel, hoor ; Daisy als volksvrouw , wie herinnert zich "Chess " nog van kbvv??? Daisy kan alles spelen. en Sien als de moeder van 10 kinderen , die moet niet zingen , die heeft het te druk met dat gezin. (zie "De kaviacs" ) daar was zij de moeder.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 14, 2007 21:38:39 GMT 1
tis wel ERG lang op voorhand , om dat nu allemaal bekend te maken en het stuk speelt pas in 2008 . maar ja , zelf ben ik ook wel blij met al dat goede nieuws.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 14, 2007 21:46:43 GMT 1
Ik denk dat Hans Peter serieus ontgoocheld zal zijn maar Lukas van den Eynde is volgens mij een heel interessante keuze. Hij gaat al zeker Jan Decleir niet kopiëren en dat is heel goed. Ik denk dat Hans Peter gebeiteld zit in Londen . , tis niet eens zeker dat hij erom stond te springen om die rol te doen van Daens. hij is erg veranderd sinds hij bij KBVV werkte . ... )en ja, hij heeft veel talent ,nog steeds ...) maar Daens moet gebracht worden als een koppige doorzetter met een hart van goud én met 2 voeten op de grond.
|
|
|
Post by musical21 on Mar 14, 2007 23:28:25 GMT 1
wat ik niet begrijp is: waarom er dan nog musicalopleidingen bestaan én nog beter waarom mensen nog een musicalopleiding volgen als ze vaak mensen uit een ander "vakgebied" de interessante dingen geven?!Een bakker gaat toch ook niet in een slagerij werken om een dom voorbeeld te geven?!Ik ben ook eens benieuwd of ze "nieuwe mensen" een kans gaan geven?!Wat rol van daens betreft: kan ik inkomen:moet eerder een acteur zijn dan een zanger!Maar voor de rest van de casting hou ik mijn hart vast...
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 15, 2007 9:45:37 GMT 1
Zo, 1 van de 2 nieuw te noemen namen is een Vlaamse Musicalprijswinnaar? Hmmm
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 15, 2007 10:29:50 GMT 1
wat ik niet begrijp is: waarom er dan nog musicalopleidingen bestaan én nog beter waarom mensen nog een musicalopleiding volgen als ze vaak mensen uit een ander "vakgebied" de interessante dingen geven?!Een bakker gaat toch ook niet in een slagerij werken om een dom voorbeeld te geven?!Ik ben ook eens benieuwd of ze "nieuwe mensen" een kans gaan geven?!Wat rol van daens betreft: kan ik inkomen:moet eerder een acteur zijn dan een zanger!Maar voor de rest van de casting hou ik mijn hart vast... lucas kan fantastisch goed zingen.ik heb hem op een cd.en hij moet zeker nioet onderdoen voor hans peter janssen.ik begrijp zelfs niet waarom hij een gewone acteur geworden is.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 15, 2007 11:24:57 GMT 1
wat ik niet begrijp is: waarom er dan nog musicalopleidingen bestaan én nog beter waarom mensen nog een musicalopleiding volgen als ze vaak mensen uit een ander "vakgebied" de interessante dingen geven?!Een bakker gaat toch ook niet in een slagerij werken om een dom voorbeeld te geven?!Ik ben ook eens benieuwd of ze "nieuwe mensen" een kans gaan geven?!Wat rol van daens betreft: kan ik inkomen:moet eerder een acteur zijn dan een zanger!Maar voor de rest van de casting hou ik mijn hart vast... lucas kan fantastisch goed zingen.ik heb hem op een cd.en hij moet zeker nioet onderdoen voor hans peter janssen.ik begrijp zelfs niet waarom hij een gewone acteur geworden is. Eh... Ligt de oorsprong van Lucas' carrière niet bij de musicals? Dus van iemand uit "een ander vakgebied" zoals musical21 beweert is toch geen sprake?
|
|
|
Post by dirkvandewalle on Mar 15, 2007 11:37:24 GMT 1
Er moet nog altijd onderscheid gemaakt worden tussen iemand die ooit eens een musical gezongen heeft en iemand die van musical/muziek zijn hoofdbezigheid heeft gemaakt. Niet dat het daarom een verkeerde keuze is maar aangezien de muziek nog niet eens geschreven is, is het dus niet een kwestie van iemand zoeken die de muziek aankan, maar van muziek schrijven die de persoon in kwestie aankan. Dat kan je goedkeuren of afkeuren.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 15, 2007 14:49:17 GMT 1
Whiiiiii Anne Mie in Daens!
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 15, 2007 17:17:53 GMT 1
Ja, super! Ik had al het vermoeden dat zij deel zou uitmaken van de Daens cast! Volgens mij gaat deze musical echt branden vol topmensen!
Uit de lijst van theaterfreak zie ik deze mensen ook wel zitten: Ann van den Broeck, Ann Lauwereins, Jan Shepens, Vera Mann, Hilde Norga, Dimitri Verhoeven, Kirsten Cools, Frank Hoelen, Daisy Thys. Over de andere weet ik of wel niet veel, of wel zie ik die nog niet in Daens spelen, zoals Jelle Cleymans...
Deze namen zie ik ook nog meedoen: Marc Lauwrys, Free Souffriau, Marc Tijsmans, Goele De Raedt, ...
Mochten ze er allemaal bij zijn zou het wel een droomcast zijn ;D
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 15, 2007 20:10:26 GMT 1
Whiiiiii Anne Mie in Daens! JAAA, ons Anne Mie !! hoe kon ik haar vergeten??? zij is een dame met zéér grote klasse en talent .
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 15, 2007 20:11:25 GMT 1
kan o demeyere zingen , ik hoop dat allesins ik hoop dat iedere acteur kan zijngen in dsaens
|
|