|
Post by theaterfreak on Mar 15, 2007 20:14:10 GMT 1
aan "musical 21": zie indeze topic op pagina1 , daar heb ik de musicals gezet waar Lucas in gespeeld heeft. jullie zullen opkijken wat een groot talent Lucas vanden Eynde is. Ik zie het zitten voor 100%
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Mar 15, 2007 20:15:41 GMT 1
Ik vind het schitterend dat Anne Mie in Daens zit !!! Nu ga ik ook zeker kijken Is er eigenlijk al bekend waar de musical gaat spelen??
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 15, 2007 20:45:32 GMT 1
Ik vind het schitterend dat Anne Mie in Daens zit !!! Nu ga ik ook zeker kijken Is er eigenlijk al bekend waar de musical gaat spelen?? ja, in de Waagnatie . Dat is dat gebouw in A'pen waar de musical "BEN" geflopt is. oei, oei...
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 15, 2007 21:14:23 GMT 1
kan o demeyere zingen , ik hoop dat allesins ik hoop dat iedere acteur kan zijngen in dsaens NIET iedere akteur moet kunnen zingen ,vind ik .
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 15, 2007 21:44:50 GMT 1
neen da's waar! Maar als het een musical is, moeten de personen die zingen het wel kunnen hé!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 15, 2007 21:50:24 GMT 1
kan o demeyere zingen , ik hoop dat allesins ik hoop dat iedere acteur kan zijngen in dsaens NIET iedere akteur moet kunnen zingen ,vind ik . daarstraks was er een kort stukje in de rode loper waar ze Jo, Anne mIe en Lucas even als hoofdspelers hadden voorgesteld! Van lucas hadden ze inderdaad laten uitschijnen dat hij een muzikaal verleden had. Maar Jo zei zelf zoiets van: Zingen....het is al meer dan 30 jaar geleden.... (juiste woorden weet ik niet meer) Maar hij liet toch uitschijnen dat zijn zingen niet echt super vind! N.B. Mij zeker niet verkeerd verstaan: ik heb niks tegen hem want ik vind Jo een zeer goede acteur!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Mar 16, 2007 8:55:43 GMT 1
ik denk niet dat demeyere moet zingen.ik denk dat het enkel tekst is.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 16, 2007 19:50:13 GMT 1
neen da's waar! Maar als het een musical is, moeten de personen die zingen het wel kunnen hé! inderdaad, Annemie en daar hebben we soms al het tegenovergestelde van meegemaakt.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 16, 2007 21:24:58 GMT 1
ma ale in een musical moet tog hoofdzakelijk worden gzezongen , die pastoor is toch een grote rol aiaiaiai waarom zou die dan niet zingen een musical is een musical hoor en daarbij hoort zingen !!!!!
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 16, 2007 22:05:46 GMT 1
klik maar eens naar de fansite van Henk Poort, als je daar bij "Kuifje " (of op de cd,natuurlijk) luistert naar "DUIZEND BOMMEN EN GRANATEN" gecomponeerd door Dirk Brossé, dan krijg je een idee hoe imponerend de muziek van daens de musical zal klinken .... en natuurlijk zal Lucas ,als daens , wel zingen , daarom moet zijn bisschop (JO de Meyere )nog niet zingen. er bestaan ook operas waar sommige hoofdpersonen niet moeten zingen.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 17, 2007 11:22:10 GMT 1
maar de bisscchop is toch een van de hoofrollen , zou ik zeer vreemd vinden
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 17, 2007 12:14:48 GMT 1
ik zou dat ook vreemd vinden moest 1 van de grootste rollen (Jo) niet zingen! Hij was er tijdens de rode loper toch ook zelf over begonnen hoe 'moeilijk' dat hete zingen hem zou bevallen na zo'n lange tijd er "weinig of niks" meer mee gedaan te hebben! Als hij niet zou zingen zou hij dat zeker niet gezegd hebben , denk ik !
|
|
|
Post by dirkvandewalle on Mar 17, 2007 12:28:32 GMT 1
Onze theaterfreak heeft zeker aandelen bij de verkoop van Daens? Magda....wel? ;-)
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 17, 2007 12:45:53 GMT 1
Onze theaterfreak heeft zeker aandelen bij de verkoop van Daens? Magda....wel? ;-) dat van die aandelen... ik wou dat het waar was... neen, ik ben gewoon dol enthousiast,hé... eindelijk een samensmelting van de grote talenten uit de musical én theaterwereld.. een DROOM citaat: "de hemel heeft de mens als tegengewicht voor de vele moeiten en de lasten 3 dingen gegeven: de hoop , de lach en het theater.." dus, ja DAT MAG ZEKER..
|
|
|
Post by dirkvandewalle on Mar 17, 2007 13:00:25 GMT 1
Tja, als het je niet stoort dat de muzikale creativiteit zich in bochten moet wringen om zich aan te passen aan de technische mogelijkheden van de vertolker zal het wel goed zijn zeker?
|
|