|
Post by iemandbenik on Oct 10, 2007 20:30:56 GMT 1
zeer duur inderdaad, maar het zal dan wel geweldig zijn zeker, weet iemand wat een eenheidsdecor is? dit zou gehanteerd worden bij de musical!!
groetjes
|
|
|
Post by mistermagic on Oct 12, 2007 18:54:39 GMT 1
Eenheidsdecor , is een vast decor. Zoals in een theateropvoering. Altijd hetzelfde beeld dus , zonder decor wissels.
Niet ?
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Oct 12, 2007 19:16:45 GMT 1
Dat is correct! Meestal worden dan fade-outs en fade-ins gebruikt om scèneovergangen weer te geven, of wordt er een doek voor een bepaald deel gehangen of iets dergelijks.. Een verandering van attributen en personages zorgt er dan dus voor dat alles duidelijk wordt, ongeacht het feit dat het decor grotendeels hetzelfde blijft.
|
|
|
Post by iemandbenik on Oct 12, 2007 20:32:13 GMT 1
ah, dus ze willen die toer op met daens ;-), daar heb ik nu wel nog gemengde gevoelens bij, ik heb graag variatie, zeer in decor, maar alst mooi is het eenheidsdecor, mag dat geen obstakel zijn
|
|
|
Post by mistermagic on Oct 12, 2007 21:33:35 GMT 1
ah, dus ze willen die toer op met daens ;-), daar heb ik nu wel nog gemengde gevoelens bij, ik heb graag variatie, zeer in decor, maar alst mooi is het eenheidsdecor, mag dat geen obstakel zijn Ook voor de prijs ? sorry als ik voor dit meer dan 60 euro moet neertellen wil ik een grote "show" met decor alles erop en eraan , anders meoten ze hun prijzen maar wat laten dalen ...
|
|
|
Post by iemandbenik on Oct 13, 2007 12:27:01 GMT 1
ah, dus ze willen die toer op met daens ;-), daar heb ik nu wel nog gemengde gevoelens bij, ik heb graag variatie, zeer in decor, maar alst mooi is het eenheidsdecor, mag dat geen obstakel zijn Ook voor de prijs ? sorry als ik voor dit meer dan 60 euro moet neertellen wil ik een grote "show" met decor alles erop en eraan , anders meoten ze hun prijzen maar wat laten dalen ... ja, de prijzen zijn verschrikkelijk hoog, het zijn eigenlijk nederlandse prijzen, bij joop van den ende is het ook zo duur Maar inderdaad het moet een spectaculaire en mooie varierende show zijn!!
|
|
|
Post by mistermagic on Oct 13, 2007 20:57:41 GMT 1
Ook voor de prijs ? sorry als ik voor dit meer dan 60 euro moet neertellen wil ik een grote "show" met decor alles erop en eraan , anders meoten ze hun prijzen maar wat laten dalen ... ja, de prijzen zijn verschrikkelijk hoog, het zijn eigenlijk nederlandse prijzen, bij joop van den ende is het ook zo duur Maar inderdaad het moet een spectaculaire en mooie varierende show zijn!! De reizende voorstellingen van JVDE liggen helemaal neit zo hoog ... het zijn alleen de vaste musicals die duurder zijn. En ik vind ook niet dat je een JVDE theaterproductie mag gaan evrgelijken met een nieuwe Vlaamse musical. Aangeziend e musicals die JVDE speelt al bestaan en gewoon heir en daar een aanpassing krijgen. Terwijl een vlaamse productie zoals Kuifje en Daens helmaal van neits uit de grond gestampt worden.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:48 GMT 1
|
|